Heeft vast iets te maken met vergunningen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Ik woon vlak bij het Ledig Erf, dus daarom ben ik er best vaak te vinden.quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?
Ik zeg Ledig Erf.
Welke tokkies? Die gasten met honden merk ik niet eens op, de stamgasten zijn te druk met langzaam en stil dronken worden en voor de rest zit er goed volk.quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Ja, jammer van dit tokkies altijd bij Kafe Belgie.
Heb 2 zomers bij de Luifel gewerkt dus ik kan daar wel iets over zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wie was die fok user?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:56 schreef lost95 het volgende:
[..]
Altijd oppassen met dat soort uitspraken
http://www.allesoverutrec(...)ng__(2009-01-19).php
http://retecool.com/post/kees-van-oosten-is-gn-beroepszeikerd
Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.quote:Op maandag 6 april 2009 20:13 schreef lost95 het volgende:
Na het werk is het ook wel leuk om even naar The Guardian te gaan, lekker terras, jammer van de bezoekers.
Het is crisis hè? Dat is een stuk goedkoper.quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik zie daar inderdaad vaak mensen staan, en kan me er weinig van voorstellen, je biertje drinken op een van de plekken waar je uitkijkt op het drukst verkeerspleinen van Utrecht, ben je daar niet eerder dronken van de fijnstof dan van de alcohol?
Daarom juist, is nog teveel werksfeerquote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.
quote:Van Oosten stapt naar Europees Hof
UTRECHT - De Utrechtse actievoerder Kees van Oosten stapt naar het Europese Hof van Justitie. Hij wil op die manier voorkomen dat Utrecht uitstel krijgt voor het behalen van de Europese normen voor luchtkwaliteit.
Gisteren gaf de Europese Commissie Nederland toestemming om pas in 2015 aan die normen te voldoen, in plaats van in 2010. Ook Utrecht krijgt daarom langer de tijd om de lucht schoner te maken.
Het Actieplan Luchtkwaliteit van de gemeente Utrecht was voor de Europese Commissie voldoende om het uitstel te verlenen. Van Oosten vindt echter dat Utrecht verkeerde berekeningen heeft ingediend en daarom buiten de vrijstelling zou moeten vallen.
NIEUWE WEG
In de plannen van de gemeente om de luchtkwaliteit beter te maken, staat onder meer dat er een nieuwe weg moet komen van de A2 naar het centrum. GroenLinks is het niet eens met die plannen en is daarom uit het college gestapt
De rest van het college heeft het plan vervolgens alsnog naar Den Haag gestuurd en die heeft het ter keuring voorgelegd aan de Europese Commissie.
Een rat is idd een betere benamingquote:Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik bedoel... een kakkerlak, kom op zeg.
Ik dacht dat uitkeringstrekkers tegenwoordig een sollicitatieplicht hadden.. Misschien moet iemand eens bezwaar tegen zijn uitkering indienen!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Wat ik raar vind is dat hij heel duidelijk bepaalde vaardigheden heeft waar vraag naar is... maar dan toch een uitkering 'trekt'.
Op de IBB misschien?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Waar in Utrecht kan ik m'n auto gratis kwijt zonder dat hij gejat wordt, ergens langs een halte van lijn 11 of 12.. Zit er bij lijn 12 niet ergens zo'n woonwijk waar je grats kan parkeren?
Enige nadeel bij de IBB is dat je er vroeg bij moet zijn, anders staat het er vol.quote:
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.quote:
Thanksquote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.
Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |