abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 22:16:10 #51
141482 Q.
JurassiQ
pi_67659713
Idem. Idem.
For great justice!
pi_67683067
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:34:41 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_67683621
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Heeft vast iets te maken met vergunningen.
For great justice!
pi_67702299
Ik verdenk van Oosten!
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:30:46 #55
141482 Q.
JurassiQ
pi_67702330
Ik weet het wel zeker!
For great justice!
  zondag 5 april 2009 @ 13:46:31 #56
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_67727147
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?

Ik zeg Ledig Erf.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_67727335
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?

Ik zeg Ledig Erf.
Ik woon vlak bij het Ledig Erf, dus daarom ben ik er best vaak te vinden.

Neude is trouwens ook wel prima, vanwege de lekkere wijven die er rondlopen (Ledig Erf is het toch allemaal wat ouder).

Het terras van Hemmingway / Broers vind ik ook wel leuk, vooral omdat er veel te zien is.

Op de terrassen rondom de Dom zit ik eigenlijk nooit, meer iets voor toeristen.

De terrassen op 't Wed en Donkere Gaard zijn op zich ook wel te doen, al trekken al die kroegen mij niet zo.

Hmmm, als ik moest kiezen zou ik toch voor de Neude gaan.
pi_67727389
Vergeet ik natuurlijk nog de terrasjes langs de Oude Gracht. Heel erg mooi natuurlijk, maar je zit vaak wel middenin de etenslucht.
  zondag 5 april 2009 @ 14:02:57 #59
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67727721
Als je vroeg bent: het terras van België. Maar dat zit praktisch altijd al vol, door die die-hard alcoholisten die vanaf twee uur niet meer weg te slaan zijn. .

Anders Ledig Erf, of gewoon met een sixpack langs de werf. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67728524
Ja, jammer van dit tokkies altijd bij Kafe Belgie.
  zondag 5 april 2009 @ 15:04:15 #61
81283 ImHungryLetsGetATaco
Intelligenti pauca
pi_67729791
Op het terras van de Zaak is het met dit weer anders ook prima vertoeven
Shake'm U Won't Break'm
pi_67733808
Ik ga voor de terrasjes langs de oude gracht. En als de Neude weer vol staat dan is dat ook bijzonder gezellig!
  zondag 5 april 2009 @ 17:59:46 #63
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67734677
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Ja, jammer van dit tokkies altijd bij Kafe Belgie.
Welke tokkies? Die gasten met honden merk ik niet eens op, de stamgasten zijn te druk met langzaam en stil dronken worden en voor de rest zit er goed volk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67749594
Zo dit weekend een vrijgezelle feestje gehad en lekker een avond in Derrick rondgehangen, dat blijft toch echt lachen! Vooral de wanhopige vrouwen die stomdronken nog proberen met je mee te gaan aan het eind van de avond.
pi_67749888
Dat stukje terras aan de oude gracht (voor de Winkel van Sinkel). Van wie is dat eigenlijk? Hoort volgens mij nergens bij . Heb er vrijdag in ieder geval wel lekker ontbeten met wat versgeperst en ham/kaas croissant .
  maandag 6 april 2009 @ 13:17:59 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_67757133
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Heb 2 zomers bij de Luifel gewerkt dus ik kan daar wel iets over zeggen.

Helaas mag dat niet van de gemeente. De kroegen krijgen een vergunning van 1 mei t/m september. Dit tot ergernis inderdaad van de kroegen die dus minder omzet maken als het in april al lekker weer is.
  maandag 6 april 2009 @ 13:28:26 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_67757455
quote:
Wie was die fok user?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 6 april 2009 @ 13:37:14 #68
141482 Q.
JurassiQ
pi_67757735
Wat denk je van de TT?
For great justice!
  maandag 6 april 2009 @ 13:38:27 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_67757778
Alhoewel die natuurlijk gewoon slaat op het feit dat hij voorzitter is van de bomenstichting.
For great justice!
pi_67765069
Maandag 13 april wordt trouwens de halve stad afgesloten vanwege de marathon.
http://www.athletic.nl/2009/nl/article/4/hardlopen/parkoers/
pi_67771093
Na het werk is het ook wel leuk om even naar The Guardian te gaan, lekker terras, jammer van de bezoekers.
  maandag 6 april 2009 @ 20:14:42 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_67771126
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:13 schreef lost95 het volgende:
Na het werk is het ook wel leuk om even naar The Guardian te gaan, lekker terras, jammer van de bezoekers.
Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.
For great justice!
pi_67771235
Ik zie daar inderdaad vaak mensen staan, en kan me er weinig van voorstellen, je biertje drinken op een van de plekken waar je uitkijkt op het drukst verkeerspleinen van Utrecht, ben je daar niet eerder dronken van de fijnstof dan van de alcohol?
  maandag 6 april 2009 @ 20:38:00 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_67772141
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik zie daar inderdaad vaak mensen staan, en kan me er weinig van voorstellen, je biertje drinken op een van de plekken waar je uitkijkt op het drukst verkeerspleinen van Utrecht, ben je daar niet eerder dronken van de fijnstof dan van de alcohol?
Het is crisis hè? Dat is een stuk goedkoper. .
For great justice!
pi_67772575
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.
Daarom juist, is nog teveel werksfeer Ben ook bankmedewerker.
  maandag 6 april 2009 @ 21:08:05 #76
141482 Q.
JurassiQ
pi_67773409
Deze crisis is jouw schuld!
For great justice!
pi_67809081
Iemand toevallig nog een kamer (16m² of groter, tenzij er ruime gemeenschappelijke ruimte is) in de aanbieding in Utrecht? Zit nu in 13m² in Lombok.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:51:34 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_67809410
Nope!
For great justice!
pi_67836270
Waar in Utrecht kan ik m'n auto gratis kwijt zonder dat hij gejat wordt, ergens langs een halte van lijn 11 of 12.. Zit er bij lijn 12 niet ergens zo'n woonwijk waar je grats kan parkeren?
  woensdag 8 april 2009 @ 18:54:58 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_67837812
Onze vriend is weer bezig:
quote:
Van Oosten stapt naar Europees Hof

UTRECHT - De Utrechtse actievoerder Kees van Oosten stapt naar het Europese Hof van Justitie. Hij wil op die manier voorkomen dat Utrecht uitstel krijgt voor het behalen van de Europese normen voor luchtkwaliteit.

Gisteren gaf de Europese Commissie Nederland toestemming om pas in 2015 aan die normen te voldoen, in plaats van in 2010. Ook Utrecht krijgt daarom langer de tijd om de lucht schoner te maken.

Het Actieplan Luchtkwaliteit van de gemeente Utrecht was voor de Europese Commissie voldoende om het uitstel te verlenen. Van Oosten vindt echter dat Utrecht verkeerde berekeningen heeft ingediend en daarom buiten de vrijstelling zou moeten vallen.

NIEUWE WEG
In de plannen van de gemeente om de luchtkwaliteit beter te maken, staat onder meer dat er een nieuwe weg moet komen van de A2 naar het centrum. GroenLinks is het niet eens met die plannen en is daarom uit het college gestapt

De rest van het college heeft het plan vervolgens alsnog naar Den Haag gestuurd en die heeft het ter keuring voorgelegd aan de Europese Commissie.
For great justice!
pi_67837885
Heeft ie geen sollicitatieplicht?
  woensdag 8 april 2009 @ 18:58:28 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_67837922
Daar heeft hij vast tegen geprocedeerd, zal inmiddels wel bij de Hoge Raad liggen.
For great justice!
pi_67837998
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat Van Oosten een kakkerlak is die dood moet.

Dat lijkt me wat overdreven.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:04:50 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_67838150
Mij ook. Het is een hele sympatieke vent die het allerbeste voor heeft met Utrecht, haar bewoners en hun belastinggeld.
For great justice!
pi_67838387
Ik bedoel... een kakkerlak, kom op zeg.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:12:11 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_67838420
Dat zou ik nooit zeggen.
For great justice!
  woensdag 8 april 2009 @ 19:12:42 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_67838440
Dat andere zou ik onder bepaalde omstandigheden misschien overwegen. Op FOK! dan hè? Want hier kan dat.
For great justice!
  woensdag 8 april 2009 @ 19:16:59 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_67838615
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik bedoel... een kakkerlak, kom op zeg.
Een rat is idd een betere benaming
pi_67840276
Wat ik raar vind is dat hij heel duidelijk bepaalde vaardigheden heeft waar vraag naar is... maar dan toch een uitkering 'trekt'.
  woensdag 8 april 2009 @ 20:24:15 #90
141482 Q.
JurassiQ
pi_67840799
Hij bewijst ons allen een dienst door ons te beschermen tegen de gruwelen van de vooruitgang!
For great justice!
pi_67840897
Utrecht moet gewoon een Gronings dorp worden!

Dat gaat met strokarton!
pi_67841071
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Wat ik raar vind is dat hij heel duidelijk bepaalde vaardigheden heeft waar vraag naar is... maar dan toch een uitkering 'trekt'.
Ik dacht dat uitkeringstrekkers tegenwoordig een sollicitatieplicht hadden.. Misschien moet iemand eens bezwaar tegen zijn uitkering indienen!

Edit: weet je trouwens wel zeker dat hij een uitkering heeft? Hij heeft namelijk een bedrijfje geregistreerd bij de KvK https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@?TYPE=NDNR&NDNR=30085084&NSDN=
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 8 april 2009 @ 20:42:52 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_67841566
For great justice!
pi_67847390
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Waar in Utrecht kan ik m'n auto gratis kwijt zonder dat hij gejat wordt, ergens langs een halte van lijn 11 of 12.. Zit er bij lijn 12 niet ergens zo'n woonwijk waar je grats kan parkeren?
Op de IBB misschien?
pi_67850787
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Op de IBB misschien?
Enige nadeel bij de IBB is dat je er vroeg bij moet zijn, anders staat het er vol.
En anders op de Goudkust,
Tegenover zwembad Krommerijn.
Altijd plaats en niet te ver van de route van lijn 12.
pi_67862044
Wat is IBB?
pi_67864773
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat is IBB?
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.

Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67865209
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.

Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts. .
Thanks
pi_67866365
Hey, TT is veranderd.

Overigens wil ik voorstellen dat we het niet meer over KVO hebben, je doet er toch niks aan. En dat dit weer een gezellig topic mag worden.

UTRECHT
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67866742
Utrecht

Woon hier nu al bijna 4 jaar, maar dit topic nooit gezien Jarenlang met veel plezier aan de Nieuwegracht gewoond, maar na een nieuwe huisgenoot die het hele huis verpestte toch maar iets voor mezelf gezocht en nu heb ik bij een familie in huis een eigen apartementje Ik deel alleen de trap, dus lekker mijn eigen plekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')