abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 22:16:10 #51
141482 Q.
JurassiQ
pi_67659713
Idem. Idem.
For great justice!
pi_67683067
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:34:41 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_67683621
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Heeft vast iets te maken met vergunningen.
For great justice!
pi_67702299
Ik verdenk van Oosten!
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:30:46 #55
141482 Q.
JurassiQ
pi_67702330
Ik weet het wel zeker!
For great justice!
  zondag 5 april 2009 @ 13:46:31 #56
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_67727147
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?

Ik zeg Ledig Erf.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_67727335
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?

Ik zeg Ledig Erf.
Ik woon vlak bij het Ledig Erf, dus daarom ben ik er best vaak te vinden.

Neude is trouwens ook wel prima, vanwege de lekkere wijven die er rondlopen (Ledig Erf is het toch allemaal wat ouder).

Het terras van Hemmingway / Broers vind ik ook wel leuk, vooral omdat er veel te zien is.

Op de terrassen rondom de Dom zit ik eigenlijk nooit, meer iets voor toeristen.

De terrassen op 't Wed en Donkere Gaard zijn op zich ook wel te doen, al trekken al die kroegen mij niet zo.

Hmmm, als ik moest kiezen zou ik toch voor de Neude gaan.
pi_67727389
Vergeet ik natuurlijk nog de terrasjes langs de Oude Gracht. Heel erg mooi natuurlijk, maar je zit vaak wel middenin de etenslucht.
  zondag 5 april 2009 @ 14:02:57 #59
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67727721
Als je vroeg bent: het terras van België. Maar dat zit praktisch altijd al vol, door die die-hard alcoholisten die vanaf twee uur niet meer weg te slaan zijn. .

Anders Ledig Erf, of gewoon met een sixpack langs de werf. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67728524
Ja, jammer van dit tokkies altijd bij Kafe Belgie.
  zondag 5 april 2009 @ 15:04:15 #61
81283 ImHungryLetsGetATaco
Intelligenti pauca
pi_67729791
Op het terras van de Zaak is het met dit weer anders ook prima vertoeven
Shake'm U Won't Break'm
pi_67733808
Ik ga voor de terrasjes langs de oude gracht. En als de Neude weer vol staat dan is dat ook bijzonder gezellig!
  zondag 5 april 2009 @ 17:59:46 #63
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67734677
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Ja, jammer van dit tokkies altijd bij Kafe Belgie.
Welke tokkies? Die gasten met honden merk ik niet eens op, de stamgasten zijn te druk met langzaam en stil dronken worden en voor de rest zit er goed volk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67749594
Zo dit weekend een vrijgezelle feestje gehad en lekker een avond in Derrick rondgehangen, dat blijft toch echt lachen! Vooral de wanhopige vrouwen die stomdronken nog proberen met je mee te gaan aan het eind van de avond.
pi_67749888
Dat stukje terras aan de oude gracht (voor de Winkel van Sinkel). Van wie is dat eigenlijk? Hoort volgens mij nergens bij . Heb er vrijdag in ieder geval wel lekker ontbeten met wat versgeperst en ham/kaas croissant .
  maandag 6 april 2009 @ 13:17:59 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_67757133
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Heb 2 zomers bij de Luifel gewerkt dus ik kan daar wel iets over zeggen.

Helaas mag dat niet van de gemeente. De kroegen krijgen een vergunning van 1 mei t/m september. Dit tot ergernis inderdaad van de kroegen die dus minder omzet maken als het in april al lekker weer is.
  maandag 6 april 2009 @ 13:28:26 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_67757455
quote:
Wie was die fok user?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 6 april 2009 @ 13:37:14 #68
141482 Q.
JurassiQ
pi_67757735
Wat denk je van de TT?
For great justice!
  maandag 6 april 2009 @ 13:38:27 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_67757778
Alhoewel die natuurlijk gewoon slaat op het feit dat hij voorzitter is van de bomenstichting.
For great justice!
pi_67765069
Maandag 13 april wordt trouwens de halve stad afgesloten vanwege de marathon.
http://www.athletic.nl/2009/nl/article/4/hardlopen/parkoers/
pi_67771093
Na het werk is het ook wel leuk om even naar The Guardian te gaan, lekker terras, jammer van de bezoekers.
  maandag 6 april 2009 @ 20:14:42 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_67771126
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:13 schreef lost95 het volgende:
Na het werk is het ook wel leuk om even naar The Guardian te gaan, lekker terras, jammer van de bezoekers.
Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.
For great justice!
pi_67771235
Ik zie daar inderdaad vaak mensen staan, en kan me er weinig van voorstellen, je biertje drinken op een van de plekken waar je uitkijkt op het drukst verkeerspleinen van Utrecht, ben je daar niet eerder dronken van de fijnstof dan van de alcohol?
  maandag 6 april 2009 @ 20:38:00 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_67772141
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik zie daar inderdaad vaak mensen staan, en kan me er weinig van voorstellen, je biertje drinken op een van de plekken waar je uitkijkt op het drukst verkeerspleinen van Utrecht, ben je daar niet eerder dronken van de fijnstof dan van de alcohol?
Het is crisis hè? Dat is een stuk goedkoper. .
For great justice!
pi_67772575
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.
Daarom juist, is nog teveel werksfeer Ben ook bankmedewerker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')