Urban legend, niet bewezen. Then again, volgens mij wordt de middenstip van het stadion een stuk mooier met wat Van Oosten-bloed er op.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:14 schreef Nielsch het volgende:
Vroeger werden op 't Galgenwaard mensen opgehangen (hence de naam Galgen).
Urban legends zijn juist verhalen die menig stad karakter geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Urban legend, niet bewezen. Then again, volgens mij wordt de middenstip van het stadion een stuk mooier met wat Van Oosten-bloed er op.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:26 schreef s0k het volgende:
tvp.
Doe maar de IBB-flat, die ligt tenminste nog in de buurtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef lost95 het volgende:
Hoge boom? Kunnen we niet gewoon de neudeflat gebruiken, heeft dat ding tenminste toch nog iets positiefs
Uiteraard een stichting van ons aller vriend.quote:Stichting eist bouwstop kazerne
UTRECHT - Het had vrijdag een feestje moeten worden, het slaan van de eerste paal voor de Kromhoutkazerne in Utrecht.
Met VIP’s in legervoertuigen, met de Leopardtank en een grijnzende staatssecretaris Jack de Vries.
Maar donderdag stak de Stichting Stop Luchtverontreiniging Utrecht (SSLU) een spaak in het wiel. Ze vroeg bij de rechtbank om een bouwstop. De stichting wil schorsing van de bouwvergunning, omdat ze een toename van het autoverkeer voorziet en daarmee nog meer luchtvervuiling. Op dat bezwaar heeft de gemeente nog niet op gereageerd.
Ook is er geharrewar. Utrecht laat via woordvoerster Dianne Westerink weten dat de stichting de deadline voor het indienen van een bezwaar heeft overschreden. Volgens Utrecht lag die op 2 maart; het bezwaar kwam op 6 maart binnen. Zoals het hoort, heeft de gemeente vervolgens aan de stichting gevraagd waarom ze te laat was. Daar heeft ze nog geen reactie ontvangen.
,,We waren ruim binnen de termijn,’’ reageert Gerard van de Vecht namens de SSLU verontwaardigd. ,,Voor het aantekenen van bezwaar staat zes weken.’’ De bouwvergunning is van 20 januari, maar staat pas vermeld in de gemeenteberichten van 4 februari. ‘In de regel’ geldt de datum van verlenen als startdatum voor bezwaar.
Op het Kromhoutkazerneterrein komt 3000 man Defensiepersoneel te werken. Voor de medewerkers zijn er 1000 parkeerplaatsen.
De uitspraak over de bouwstop volgt over enkele weken.
Neu hoor, Neudeflat is veel dichterbijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Doe maar de IBB-flat, die ligt tenminste nog in de buurt
Heb je wel eens een interview met die vent gelezen? Hij is echt niet goed wijs. Serieus. Net alsof je een nazi probeert te overtuigen van het feit dat joden best okay zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:21 schreef jakkop het volgende:
Om even de doodsverwensing uit de weg te gaan: is er nou echt niemand die hem aan z'n verstand kan peuteren dat zijn acties het tegengestelde effect hebben, en dat hij Utrecht kapot maakt?
Altijd oppassen met dat soort uitsprakenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:15 schreef uithangbord het volgende:
Mocht hij een keer per ongeluk voor lijn 12 komen dan ga ik er niet om huilen.
die elke zondag het vlees komt snijden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:56 schreef Q. het volgende:
Welke man?
Wat denkt die kerel nou eigenlijk te bereiken met al dat geziek?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:48 schreef Q. het volgende:
Hadden we deze Kees-actie al gehad?
[..]
Uiteraard een stichting van ons aller vriend.
[ afbeelding ]
Genoegdoening. Niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat denkt die kerel nou eigenlijk te bereiken met al dat geziek?
Jammer, als ik dan een keer een dvd ging kopen, dan deed ik het daar. Goed ik koop een keer per jaar een dvd maar toch...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:20 schreef Syb-rund. het volgende:
De Boudisque is volgens mij failliet, jammer weer![]()
bron: http://www.moviemeter.nl/forum/19/2161/220
+ website is down
iemand die het tegendeel kan bewijzen?
Heeft vast iets te maken met vergunningen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik niet snap is dat vandaag en gisteren de Neude niet volledig terras was, daar hadden ze flink omzet mee kunnen maken! Zullen ze wel mee wachten tot juni ofzo.
Ik woon vlak bij het Ledig Erf, dus daarom ben ik er best vaak te vinden.quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, zonder terras is het Neude eigenlijk zwaar kut omdat je altijd in de schaduw zit. Had er trouwens laatst discussie: wat is nou het beste terras van Utrecht?
Ik zeg Ledig Erf.
Welke tokkies? Die gasten met honden merk ik niet eens op, de stamgasten zijn te druk met langzaam en stil dronken worden en voor de rest zit er goed volk.quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Ja, jammer van dit tokkies altijd bij Kafe Belgie.
Heb 2 zomers bij de Luifel gewerkt dus ik kan daar wel iets over zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef uithangbord het volgende:
Wie was die fok user?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:56 schreef lost95 het volgende:
[..]
Altijd oppassen met dat soort uitspraken
http://www.allesoverutrec(...)ng__(2009-01-19).php
http://retecool.com/post/kees-van-oosten-is-gn-beroepszeikerd
Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.quote:Op maandag 6 april 2009 20:13 schreef lost95 het volgende:
Na het werk is het ook wel leuk om even naar The Guardian te gaan, lekker terras, jammer van de bezoekers.
Het is crisis hè? Dat is een stuk goedkoper.quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik zie daar inderdaad vaak mensen staan, en kan me er weinig van voorstellen, je biertje drinken op een van de plekken waar je uitkijkt op het drukst verkeerspleinen van Utrecht, ben je daar niet eerder dronken van de fijnstof dan van de alcohol?
Daarom juist, is nog teveel werksfeerquote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me er wel thuis, als bankmedewerker. Gaan er dan ook regelmatig heen met de collega's.
quote:Van Oosten stapt naar Europees Hof
UTRECHT - De Utrechtse actievoerder Kees van Oosten stapt naar het Europese Hof van Justitie. Hij wil op die manier voorkomen dat Utrecht uitstel krijgt voor het behalen van de Europese normen voor luchtkwaliteit.
Gisteren gaf de Europese Commissie Nederland toestemming om pas in 2015 aan die normen te voldoen, in plaats van in 2010. Ook Utrecht krijgt daarom langer de tijd om de lucht schoner te maken.
Het Actieplan Luchtkwaliteit van de gemeente Utrecht was voor de Europese Commissie voldoende om het uitstel te verlenen. Van Oosten vindt echter dat Utrecht verkeerde berekeningen heeft ingediend en daarom buiten de vrijstelling zou moeten vallen.
NIEUWE WEG
In de plannen van de gemeente om de luchtkwaliteit beter te maken, staat onder meer dat er een nieuwe weg moet komen van de A2 naar het centrum. GroenLinks is het niet eens met die plannen en is daarom uit het college gestapt
De rest van het college heeft het plan vervolgens alsnog naar Den Haag gestuurd en die heeft het ter keuring voorgelegd aan de Europese Commissie.
Een rat is idd een betere benamingquote:Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik bedoel... een kakkerlak, kom op zeg.
Ik dacht dat uitkeringstrekkers tegenwoordig een sollicitatieplicht hadden.. Misschien moet iemand eens bezwaar tegen zijn uitkering indienen!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Wat ik raar vind is dat hij heel duidelijk bepaalde vaardigheden heeft waar vraag naar is... maar dan toch een uitkering 'trekt'.
Op de IBB misschien?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Waar in Utrecht kan ik m'n auto gratis kwijt zonder dat hij gejat wordt, ergens langs een halte van lijn 11 of 12.. Zit er bij lijn 12 niet ergens zo'n woonwijk waar je grats kan parkeren?
Enige nadeel bij de IBB is dat je er vroeg bij moet zijn, anders staat het er vol.quote:
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.quote:
Thanksquote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.
Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |