abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 21:08:05 #76
141482 Q.
JurassiQ
pi_67773409
Deze crisis is jouw schuld!
For great justice!
pi_67809081
Iemand toevallig nog een kamer (16m² of groter, tenzij er ruime gemeenschappelijke ruimte is) in de aanbieding in Utrecht? Zit nu in 13m² in Lombok.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:51:34 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_67809410
Nope!
For great justice!
pi_67836270
Waar in Utrecht kan ik m'n auto gratis kwijt zonder dat hij gejat wordt, ergens langs een halte van lijn 11 of 12.. Zit er bij lijn 12 niet ergens zo'n woonwijk waar je grats kan parkeren?
  woensdag 8 april 2009 @ 18:54:58 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_67837812
Onze vriend is weer bezig:
quote:
Van Oosten stapt naar Europees Hof

UTRECHT - De Utrechtse actievoerder Kees van Oosten stapt naar het Europese Hof van Justitie. Hij wil op die manier voorkomen dat Utrecht uitstel krijgt voor het behalen van de Europese normen voor luchtkwaliteit.

Gisteren gaf de Europese Commissie Nederland toestemming om pas in 2015 aan die normen te voldoen, in plaats van in 2010. Ook Utrecht krijgt daarom langer de tijd om de lucht schoner te maken.

Het Actieplan Luchtkwaliteit van de gemeente Utrecht was voor de Europese Commissie voldoende om het uitstel te verlenen. Van Oosten vindt echter dat Utrecht verkeerde berekeningen heeft ingediend en daarom buiten de vrijstelling zou moeten vallen.

NIEUWE WEG
In de plannen van de gemeente om de luchtkwaliteit beter te maken, staat onder meer dat er een nieuwe weg moet komen van de A2 naar het centrum. GroenLinks is het niet eens met die plannen en is daarom uit het college gestapt

De rest van het college heeft het plan vervolgens alsnog naar Den Haag gestuurd en die heeft het ter keuring voorgelegd aan de Europese Commissie.
For great justice!
pi_67837885
Heeft ie geen sollicitatieplicht?
  woensdag 8 april 2009 @ 18:58:28 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_67837922
Daar heeft hij vast tegen geprocedeerd, zal inmiddels wel bij de Hoge Raad liggen.
For great justice!
pi_67837998
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat Van Oosten een kakkerlak is die dood moet.

Dat lijkt me wat overdreven.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:04:50 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_67838150
Mij ook. Het is een hele sympatieke vent die het allerbeste voor heeft met Utrecht, haar bewoners en hun belastinggeld.
For great justice!
pi_67838387
Ik bedoel... een kakkerlak, kom op zeg.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:12:11 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_67838420
Dat zou ik nooit zeggen.
For great justice!
  woensdag 8 april 2009 @ 19:12:42 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_67838440
Dat andere zou ik onder bepaalde omstandigheden misschien overwegen. Op FOK! dan hè? Want hier kan dat.
For great justice!
  woensdag 8 april 2009 @ 19:16:59 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_67838615
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik bedoel... een kakkerlak, kom op zeg.
Een rat is idd een betere benaming
pi_67840276
Wat ik raar vind is dat hij heel duidelijk bepaalde vaardigheden heeft waar vraag naar is... maar dan toch een uitkering 'trekt'.
  woensdag 8 april 2009 @ 20:24:15 #90
141482 Q.
JurassiQ
pi_67840799
Hij bewijst ons allen een dienst door ons te beschermen tegen de gruwelen van de vooruitgang!
For great justice!
pi_67840897
Utrecht moet gewoon een Gronings dorp worden!

Dat gaat met strokarton!
pi_67841071
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Wat ik raar vind is dat hij heel duidelijk bepaalde vaardigheden heeft waar vraag naar is... maar dan toch een uitkering 'trekt'.
Ik dacht dat uitkeringstrekkers tegenwoordig een sollicitatieplicht hadden.. Misschien moet iemand eens bezwaar tegen zijn uitkering indienen!

Edit: weet je trouwens wel zeker dat hij een uitkering heeft? Hij heeft namelijk een bedrijfje geregistreerd bij de KvK https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@?TYPE=NDNR&NDNR=30085084&NSDN=
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 8 april 2009 @ 20:42:52 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_67841566
For great justice!
pi_67847390
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Waar in Utrecht kan ik m'n auto gratis kwijt zonder dat hij gejat wordt, ergens langs een halte van lijn 11 of 12.. Zit er bij lijn 12 niet ergens zo'n woonwijk waar je grats kan parkeren?
Op de IBB misschien?
pi_67850787
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Op de IBB misschien?
Enige nadeel bij de IBB is dat je er vroeg bij moet zijn, anders staat het er vol.
En anders op de Goudkust,
Tegenover zwembad Krommerijn.
Altijd plaats en niet te ver van de route van lijn 12.
pi_67862044
Wat is IBB?
pi_67864773
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat is IBB?
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.

Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67865209
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.

Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts. .
Thanks
pi_67866365
Hey, TT is veranderd.

Overigens wil ik voorstellen dat we het niet meer over KVO hebben, je doet er toch niks aan. En dat dit weer een gezellig topic mag worden.

UTRECHT
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67866742
Utrecht

Woon hier nu al bijna 4 jaar, maar dit topic nooit gezien Jarenlang met veel plezier aan de Nieuwegracht gewoond, maar na een nieuwe huisgenoot die het hele huis verpestte toch maar iets voor mezelf gezocht en nu heb ik bij een familie in huis een eigen apartementje Ik deel alleen de trap, dus lekker mijn eigen plekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')