lekker is dat als je student bent en daar een auto hebt staan. Of mag iedere student dan een parkeervergunning aanvragenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.
Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts..
Bij mijn oude huis was het 4,70 per uurquote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef speknek het volgende:
Ik neem aan van wel. Bij ons in de straat komt nu ook betaald parkeren, ik ben er in principe zelfs nog voor (nu wordt de straat naast ons de eerste straat vanaf de binnenstad waar het onbetaald parkeren is, krijgen zij die driedubbelgeparkeerde auto's). Alleen moeten die kutuitzuigers van de gemeente natuurlijk weer gelijk fukking 2 euro 30 vragen. Wat is er toch mis met een symbolisch bedrag van 1 euro, zodat alleen bestemmingsverkeer er parkeert?
Twee per huis.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
lekker is dat als je student bent en daar een auto hebt staan. Of mag iedere student dan een parkeervergunning aanvragen
Gelijk een bezoekerskaart aanvragen, dan is het nog maar 85 eurocent (voor als er visite komt bijvoorbeeld)!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef speknek het volgende:
Ik neem aan van wel. Bij ons in de straat komt nu ook betaald parkeren, ik ben er in principe zelfs nog voor (nu wordt de straat naast ons de eerste straat vanaf de binnenstad waar het onbetaald parkeren is, krijgen zij die driedubbelgeparkeerde auto's). Alleen moeten die kutuitzuigers van de gemeente natuurlijk weer gelijk fukking 2 euro 30 vragen. Wat is er toch mis met een symbolisch bedrag van 1 euro, zodat alleen bestemmingsverkeer er parkeert?
Goed ideequote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef jakkop het volgende:
Hey, TT is veranderd.
Overigens wil ik voorstellen dat we het niet meer over KVO hebben, je doet er toch niks aan. En dat dit weer een gezellig topic mag worden.
UTRECHT
Luifel is relaxedquote:Op maandag 6 april 2009 13:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb 2 zomers bij de Luifel gewerkt dus ik kan daar wel iets over zeggen.
Helaas mag dat niet van de gemeente. De kroegen krijgen een vergunning van 1 mei t/m september. Dit tot ergernis inderdaad van de kroegen die dus minder omzet maken als het in april al lekker weer is.
Welkomquote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
Utrecht
Woon hier nu al bijna 4 jaar, maar dit topic nooit gezienJarenlang met veel plezier aan de Nieuwegracht gewoond, maar na een nieuwe huisgenoot die het hele huis verpestte toch maar iets voor mezelf gezocht en nu heb ik bij een familie in huis een eigen apartementje
Ik deel alleen de trap, dus lekker mijn eigen plekje
Zijn er mensen die het nog steeds met "kom" zingen? Ik doe het nooitquote:Op donderdag 9 april 2009 22:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Dan maar een linkje naar het originele 'Als ik boven op de Dom kom' van Rijk de Gooyer.
Rijk kan zich daar heel boos om maken (zie @ 1:52)quote:Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef jakkop het volgende:
[..]
Zijn er mensen die het nog steeds met "kom" zingen? Ik doe het nooit
Thnxquote:
Ik weet eigenlijk niet of wij dat hadden daar...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelijk een bezoekerskaart aanvragen, dan is het nog maar 85 eurocent (voor als er visite komt bijvoorbeeld)!
gemiddeld 15 is overdreven. Heel de flat is namelijk 8 per huis. of zijn er ook huizen met 20+ bewoners?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Twee per huis.
Één huis heeft gemiddeld vijftien bewoners.
..
De laagbouw is volgens mij 15 per huis...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Blik het volgende:
[..]
gemiddeld 15 is overdreven. Heel de flat is namelijk 8 per huis. of zijn er ook huizen met 20+ bewoners?
Hopelijk gaat het nu eens een beetje lopen in het College, maken ze minder stomme fouten en maken ze korte metten met die Van Oosten en z'n gezeik.quote:UTRECHT - De gemeente Utrecht heeft vrijdag een nieuw meerderheidscollege gevormd. De zittende partijen PvdA, CDA en Christenunie hebben een akkoord gesloten met de voormalige oppositiepartij VVD. Dat maakte de gemeente vrijdag bekend.
De drie nieuwe wethouders zijn Ingrid de Bondt (VVD), Floris de Gelder (VVD) en Piet van der Sluijs (Christenunie). Zij sluiten aan bij de drie wethouders van de PvdA en de wethouder van het CDA. Door de samenwerking met de VVD heeft de coalitie een meerderheid van 25 in de 45 zetels tellende de raad.
De Bondt is nu nog fractievoorzitter van de VVD. Ze neemt het pakket Openbare Ruimte, Mobiliteit en Milieu op zich. De Gelder is bekend van zijn rol als directeur van het Utrechtse museum van Speelklok tot Pierement. Hij wordt wethouder van Cultuur, Toerisme en Economische Zaken. Van der Sluijs was eerder wethouder in Gouda. In Utrecht gaat hij zich onder andere richten op Welzijn.
GroenLinks stapte vier weken geleden uit de coalitie, waarmee ook twee wethouders hun taken neerlegden. De partij had geen vertrouwen meer in de samenwerking binnen het college vanwege het Actieplan Luchtkwaliteit. Enkele weken later moest verantwoordelijk wethouder Tymon de Weger (Christenunie) vertrekken na een motie van wantrouwen over hetzelfde plan.
Ik ben daar ook echt nog nooit in een schoon huis geweest. Tuindorp is vaak ook goor, maar IBB is echt ranzigquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:00 schreef Nielsch het volgende:
Laagbouw in IBB is inderdaad 15. Ik had daar een keer een tijdje vriendin en in haar flat had zowat iedereen een partner. Als je pech had, moest je dus 2 wc's delen met bijna 30 man/vrouw...
Het valt nog tegen hoeveel studenten een auto hebben. Er wonen ook een boel kansloze lui die al een aantal jaar een baan hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef jakkop het volgende:
Laagbouw is 15 ja. Maar het grootste gedeelte van de studenten heeft toch geen auto lijkt me.
Was overigens goed gelukt, top locatie zo tegen het centrum aan!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.
Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts..
nog een fucking maandquote:
True. Heerlijk wonen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben daar ook echt nog nooit in een schoon huis geweest. Tuindorp is vaak ook goor, maar IBB is echt ranzig
Nee.quote:
Ik neem aan dat de smilie gericht is aan de burgemeester en niet aan GeenStijl.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef jakkop het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rnietigd_oplage.html
Wat dat betreft hadden we beter iemand als Aboutaleb kunnen hebben (als het toch een PvdA'er moet zijn).quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Hopelijk krijgen we nu een burgemeester die wel iets aan het marokkanenprobleem wil doen.
Als jullie morgen nou een demonstratie plannen, kom ik daar wel heen (mits gratis bier)!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Morgen om 14:30 uur beraad in Cafe de Opstand!
Wie is er bij??
Adres
Lucasbolwerk 21
3512 EJ Utrecht
06 21291230
info@cafeopstand.nl
KvO gebruikt mijn belastinggeld toch al om zijn toilet mee door te spoelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef zatoichi het volgende:
Tssk stelletje werkelozen, het is niet eens jullie belastinggeld dat naar zijn pensioen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |