abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 16:44:48 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_67868543
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.

Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts. .
lekker is dat als je student bent en daar een auto hebt staan. Of mag iedere student dan een parkeervergunning aanvragen
  donderdag 9 april 2009 @ 17:12:17 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_67869606
Ik neem aan van wel. Bij ons in de straat komt nu ook betaald parkeren, ik ben er in principe zelfs nog voor (nu wordt de straat naast ons de eerste straat vanaf de binnenstad waar het onbetaald parkeren is, krijgen zij die driedubbelgeparkeerde auto's). Alleen moeten die kutuitzuigers van de gemeente natuurlijk weer gelijk fukking 2 euro 30 vragen. Wat is er toch mis met een symbolisch bedrag van 1 euro, zodat alleen bestemmingsverkeer er parkeert?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_67870049
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef speknek het volgende:
Ik neem aan van wel. Bij ons in de straat komt nu ook betaald parkeren, ik ben er in principe zelfs nog voor (nu wordt de straat naast ons de eerste straat vanaf de binnenstad waar het onbetaald parkeren is, krijgen zij die driedubbelgeparkeerde auto's). Alleen moeten die kutuitzuigers van de gemeente natuurlijk weer gelijk fukking 2 euro 30 vragen. Wat is er toch mis met een symbolisch bedrag van 1 euro, zodat alleen bestemmingsverkeer er parkeert?
Bij mijn oude huis was het 4,70 per uur

Maar als je ooit bij Deeg reserveert, krijg je een wachtwoord voor een parkeergarage in de straat en dan mag je gratis parkeren voor de rest was ik ook al te bang om een auto 2 min te laten staan zonder kaartje, omdat ze echt elke dag controleerden
  donderdag 9 april 2009 @ 17:59:23 #104
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67870935
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:44 schreef Blik het volgende:

[..]

lekker is dat als je student bent en daar een auto hebt staan. Of mag iedere student dan een parkeervergunning aanvragen
Twee per huis.

Één huis heeft gemiddeld vijftien bewoners.

..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67879693
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef speknek het volgende:
Ik neem aan van wel. Bij ons in de straat komt nu ook betaald parkeren, ik ben er in principe zelfs nog voor (nu wordt de straat naast ons de eerste straat vanaf de binnenstad waar het onbetaald parkeren is, krijgen zij die driedubbelgeparkeerde auto's). Alleen moeten die kutuitzuigers van de gemeente natuurlijk weer gelijk fukking 2 euro 30 vragen. Wat is er toch mis met een symbolisch bedrag van 1 euro, zodat alleen bestemmingsverkeer er parkeert?
Gelijk een bezoekerskaart aanvragen, dan is het nog maar 85 eurocent (voor als er visite komt bijvoorbeeld)!
pi_67879791
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef jakkop het volgende:
Hey, TT is veranderd.

Overigens wil ik voorstellen dat we het niet meer over KVO hebben, je doet er toch niks aan. En dat dit weer een gezellig topic mag worden.

UTRECHT
Goed idee

Dan maar een linkje naar het originele 'Als ik boven op de Dom kom' van Rijk de Gooyer.
pi_67879834
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:17 schreef Blik het volgende:

[..]

Heb 2 zomers bij de Luifel gewerkt dus ik kan daar wel iets over zeggen.

Helaas mag dat niet van de gemeente. De kroegen krijgen een vergunning van 1 mei t/m september. Dit tot ergernis inderdaad van de kroegen die dus minder omzet maken als het in april al lekker weer is.
Luifel is relaxed
pi_67879844
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
Utrecht

Woon hier nu al bijna 4 jaar, maar dit topic nooit gezien Jarenlang met veel plezier aan de Nieuwegracht gewoond, maar na een nieuwe huisgenoot die het hele huis verpestte toch maar iets voor mezelf gezocht en nu heb ik bij een familie in huis een eigen apartementje Ik deel alleen de trap, dus lekker mijn eigen plekje
Welkom
pi_67881658
quote:
Zijn er mensen die het nog steeds met "kom" zingen? Ik doe het nooit
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67882907
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef jakkop het volgende:

[..]

Zijn er mensen die het nog steeds met "kom" zingen? Ik doe het nooit
Rijk kan zich daar heel boos om maken (zie @ 1:52)



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2009 00:19:55 ]
pi_67883145
Ik heb het filmpje wel eens gezien ja.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67886381
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Welkom
Thnx
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gelijk een bezoekerskaart aanvragen, dan is het nog maar 85 eurocent (voor als er visite komt bijvoorbeeld)!
Ik weet eigenlijk niet of wij dat hadden daar...

Maar woon ondertussen in de Vogelbuurt, daar is het al een stuk betaalbaarder en minder controle
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:03:15 #113
62913 Blik
The one and Only!
pi_67889808
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef Nosh het volgende:

[..]

Twee per huis.

Één huis heeft gemiddeld vijftien bewoners.

..
gemiddeld 15 is overdreven. Heel de flat is namelijk 8 per huis. of zijn er ook huizen met 20+ bewoners?
pi_67890588
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:03 schreef Blik het volgende:

[..]

gemiddeld 15 is overdreven. Heel de flat is namelijk 8 per huis. of zijn er ook huizen met 20+ bewoners?
De laagbouw is volgens mij 15 per huis...

Bij Tuindorp mag je ook niet meer overal gratis parkeren, alleen in die achterafweggetjes
pi_67894379
Laagbouw is 15 ja. Maar het grootste gedeelte van de studenten heeft toch geen auto lijkt me.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_67900330
Laagbouw in IBB is inderdaad 15. Ik had daar een keer een tijdje vriendin en in haar flat had zowat iedereen een partner. Als je pech had, moest je dus 2 wc's delen met bijna 30 man/vrouw...
pi_67900478
De VVD is in het college gestapt om GroenLinks te vervangen.
quote:
UTRECHT - De gemeente Utrecht heeft vrijdag een nieuw meerderheidscollege gevormd. De zittende partijen PvdA, CDA en Christenunie hebben een akkoord gesloten met de voormalige oppositiepartij VVD. Dat maakte de gemeente vrijdag bekend.

De drie nieuwe wethouders zijn Ingrid de Bondt (VVD), Floris de Gelder (VVD) en Piet van der Sluijs (Christenunie). Zij sluiten aan bij de drie wethouders van de PvdA en de wethouder van het CDA. Door de samenwerking met de VVD heeft de coalitie een meerderheid van 25 in de 45 zetels tellende de raad.

De Bondt is nu nog fractievoorzitter van de VVD. Ze neemt het pakket Openbare Ruimte, Mobiliteit en Milieu op zich. De Gelder is bekend van zijn rol als directeur van het Utrechtse museum van Speelklok tot Pierement. Hij wordt wethouder van Cultuur, Toerisme en Economische Zaken. Van der Sluijs was eerder wethouder in Gouda. In Utrecht gaat hij zich onder andere richten op Welzijn.

GroenLinks stapte vier weken geleden uit de coalitie, waarmee ook twee wethouders hun taken neerlegden. De partij had geen vertrouwen meer in de samenwerking binnen het college vanwege het Actieplan Luchtkwaliteit. Enkele weken later moest verantwoordelijk wethouder Tymon de Weger (Christenunie) vertrekken na een motie van wantrouwen over hetzelfde plan.
Hopelijk gaat het nu eens een beetje lopen in het College, maken ze minder stomme fouten en maken ze korte metten met die Van Oosten en z'n gezeik.
pi_67900501
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:00 schreef Nielsch het volgende:
Laagbouw in IBB is inderdaad 15. Ik had daar een keer een tijdje vriendin en in haar flat had zowat iedereen een partner. Als je pech had, moest je dus 2 wc's delen met bijna 30 man/vrouw...
Ik ben daar ook echt nog nooit in een schoon huis geweest. Tuindorp is vaak ook goor, maar IBB is echt ranzig
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:19:00 #119
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_67900914
Gisteren nacht was het druk in utrecht dikke wachtrijen bij elke kroeg.
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:52:26 #120
62913 Blik
The one and Only!
pi_67901785
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef jakkop het volgende:
Laagbouw is 15 ja. Maar het grootste gedeelte van de studenten heeft toch geen auto lijkt me.
Het valt nog tegen hoeveel studenten een auto hebben. Er wonen ook een boel kansloze lui die al een aantal jaar een baan hebben
pi_67905712
De Woo is dicht
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:07:05 #122
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_67912601
Aleid Wolfsen bij Pauw en Witteman
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_67940509
tvp
pi_67941166
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ina Boudier Bakkerlaan. Studentendorp in oost.

Overigens willen ze daar nu ook betaald parkeren invoeren. Cunts. .
Was overigens goed gelukt, top locatie zo tegen het centrum aan!
  zondag 12 april 2009 @ 02:06:52 #125
32402 s0k
..............................
pi_67941243
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:14 schreef Inu het volgende:
De Woo is dicht
nog een fucking maand
..................................................................................................................................................
pi_67942547
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Aleid Wolfsen bij Pauw en Witteman
Laf figuur.
pi_67947497
Met dit weer realiseer ik me opeens dat binnenkort weer allerlei mensen op m'n raam gaan kloppen en m'n deur gaan bonzen. Mensen die willen dat ik het plekkie voor m'n huis voor hen reserveer ivm de vrijmarkt.
Dat is elk jaar weer het geval. Meestal begint het twee weken van tevoren.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_67949148
Volgens mij woon ik dit jaar voor het eerst ook aan de route... maar ik ga altijd zelf dingen kopen, dus geen tijd voor een eigen kraampje
  zondag 12 april 2009 @ 22:41:58 #129
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_67962877
Tvp!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 12 april 2009 @ 22:49:55 #130
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67963110
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:06 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik ben daar ook echt nog nooit in een schoon huis geweest. Tuindorp is vaak ook goor, maar IBB is echt ranzig
True. Heerlijk wonen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_67969899
tvp!
  maandag 13 april 2009 @ 11:21:51 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_67971211
Stomme marathon gooit vandaag de hele stad op slot.
For great justice!
pi_67977542
Ach wat moet je dan; de stad is sowieso dicht, en iedereen moet uirusten en uitkateren vandaag!

Iemand mijn schoonzus nog zien trouwen zaterdag? Bij de foto's schijnen ze midden op de zadelstraat tussen het winkelend publiek hebben moeten poseren...Wel leuk hoor met de dom op de achtergrond.
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:45:52 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_68000569
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef zatoichi het volgende:
iedereen moet
Nee.

Overigens is zo'n marathon gewoon leuk. Het ware probleem van het verkeersinfact is nog altijd de falende gemeente en de jaarbeurs midden in de binnenstad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68005311
Tsssk waar is Fry?
pi_68010961
quote:
Ik neem aan dat de smilie gericht is aan de burgemeester en niet aan GeenStijl.

Wat een klootzak zeg, van mij mag hij weer opdonderen
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:10:26 #138
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68011608
Morgen om 14:30 uur beraad in Cafe de Opstand!

Wie is er bij??

Adres

Lucasbolwerk 21
3512 EJ Utrecht
06 21291230
info@cafeopstand.nl
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:14:46 #139
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68011735
Beraad over de heringebruikneming van Galgenwaard ofzo?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:15:59 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_68011780
Hopelijk krijgen we nu een burgemeester die wel iets aan het marokkanenprobleem wil doen.
For great justice!
pi_68011799
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Hopelijk krijgen we nu een burgemeester die wel iets aan het marokkanenprobleem wil doen.
Wat dat betreft hadden we beter iemand als Aboutaleb kunnen hebben (als het toch een PvdA'er moet zijn).
pi_68011828
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Morgen om 14:30 uur beraad in Cafe de Opstand!

Wie is er bij??

Adres

Lucasbolwerk 21
3512 EJ Utrecht
06 21291230
info@cafeopstand.nl
Als jullie morgen nou een demonstratie plannen, kom ik daar wel heen (mits gratis bier)!



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2009 17:17:54 ]
pi_68012929
Tssk stelletje werkelozen, het is niet eens jullie belastinggeld dat naar zijn pensioen gaat
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:00:47 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_68013257
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef zatoichi het volgende:
Tssk stelletje werkelozen, het is niet eens jullie belastinggeld dat naar zijn pensioen gaat
KvO gebruikt mijn belastinggeld toch al om zijn toilet mee door te spoelen.
For great justice!
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:10:29 #145
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68013523
als iemand dat van cafe de opstand nou ff op twitter zet, dan staat er morgen echt een hele meute
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68018432
Mogen we nu ook stemmen voor een nieuwe burgemeester?
  woensdag 15 april 2009 @ 16:17:46 #147
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_68042969
Jammer voor Wolfsen maar ik ben weer vrij en blij in Utrecht!
Betonwijk is 't geworden, na 4 dagen gewacht te hebben kreeg ik gewoon een setje sleutels met de mededeling: "kijk maar 's, vind je 't wat kom dan maar tekenen, zo niet, sleutels terug brengen"

Een oud arbeidershuisje in de Betonwijk, samen met 'n vriend voor 259 p.p.m. incl.

Jiehoe! Utrecht Eindelijk weer terug, nu zo'n beetje aan rommelen qua werk e.d. maar 't komt er weer lekker aan te komen!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_68043612
Waar is de Betonwijk?

Wel leuk dat je een huisje hebt Via woningbouw? Ik sta nu pas 2 jaar ingeschreven (toen ik me inschreef bij de SSH hoefde je er nog geen Woningnet inschrijving bij te nemen ) dus de kans voor mij om iets te krijgen is miniem
  woensdag 15 april 2009 @ 17:00:39 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_68044477
Betonbuurt is aan de zuid-oost kant van Zuilen.
For great justice!
  woensdag 15 april 2009 @ 17:02:00 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_68044530
Geuzenwijk/Zuilen-Oost. Eh ja, jij liever dan ik .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')