Bij Tokio Cafe op het spui, wel is het aan te raden om van te voren te reserveren.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Bijsluiter het volgende:
ik ben van plan binnekort met een date naar een sushi-bar in amsterdam te gaan.. Aangezien ik een arme student ben hoeft het niet de beste sushi van Nederland te zijn, maar iemand suggesties voor een barretje waar je lekker kan zitte, goede sushi is en de prijzen betaalbaar?
Ik zou zeggen 1-2 dagen hooguit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:13 schreef AllRight het volgende:Heb daarbij ook Tobikko Orange (vliegende viskuit) uit een glazen potje met schroefdop gebruikt. M'n eerste vraag is of iemand weet hoe lang dat spul in een potje goed blijft nadat je het eenmaal hebt geopend?
Ik heb mooie rechthoekige borden van Ikea. Niet echt japans maar ik vind het mooier staan dan op een rond bord.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:13 schreef AllRight het volgende:
Weet iemand een goede winkel waar je echt mooi Japans servies kunt kopen of iets wat daar op mee overeen komt? Plaats maakt me niet uit. Wil het ook zo mooi mogelijk kunnen presenteren na een middag hard werken om de sushi zo goed mogelijk klaar te maken.![]()
Ik hoop hier nog veel te kunnen posten want ik heb nog vragen bij de vleet en misschien kan ik ook iemand anders wel helpen met zaken waar ik al een beetje ervaring mee heb, al dan niet door schade of schande
Zien er leuk uit. Zoiets moet het wel worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb mooie rechthoekige borden van Ikea. Niet echt japans maar ik vind het mooier staan dan op een rond bord.
Ik heb ook nog borden met sushi voorbeelden erop. Maarja, die komen ergens uit Belgie.
En verder: vraag! En vooral: help!
Helemaal mee eens!(Die serie is er trouwens ook in zart zie ik nu) Ik heb dit ook nog:quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:33 schreef AllRight het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op zwart servies de sushi wel heel mooi vind uitkomen.
Ga ik zeker eens proberen, erg duidelijk uitgelegd trouwens met dat filmpje; topquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:37 schreef K-Girly het volgende:
We hadden laatst een sushi party. en toen kwam iemand aan met het onderstaande gerechtje
Was echt super lekker...jammie
http://thetasteoflife.co.za/recepten/recept/105356/tonijnsashimi/
Zal ik even aan me schoonbroer vragen wat hij had gebruikt, kom er zker op terugquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:19 schreef AllRight het volgende:
[..]
Ga ik zeker eens proberen, erg duidelijk uitgelegd trouwens met dat filmpje; top
Wat voor boter kan je het beste gebruiken bij de bereiding van de saus en wat is een goede witte wijn voor zoiets?
Iemand een idee?
Heel fijn, ben benieuwd!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Zal ik even aan me schoonbroer vragen wat hij had gebruikt, kom er zker op terug
Voor gerechten met boter zorg ik voor ongezouten boter. Gewoon, iets gezonder en verneukt de smaak niet. Maar misschien is dat bij dit recept andersquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:19 schreef AllRight het volgende:
[..]
Ga ik zeker eens proberen, erg duidelijk uitgelegd trouwens met dat filmpje; top
Wat voor boter kan je het beste gebruiken bij de bereiding van de saus en wat is een goede witte wijn voor zoiets?
Iemand een idee?
Ja dat heb je goed gezien van die schaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:32 schreef mmascha het volgende:
Keurig servies hoor! Staat heel netjes. Nu wil ik het natuurlijk wel gevuld zien met sushi hoor!
Die geweldige schaal in het midden komt niet van de Ikea gok ik. Anders ga ik daar vandaag direct heen
Anthonyquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:04 schreef Stansfield het volgende:
Volgens velen de beste sushi ter wererld.
Vanaf 8 minuten ofzo.
Is dat elke zaterdagmiddag?? ik heb het pas allemaal gedownload.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef TN-FR het volgende:
Wat een wereldprogramma is dat idd, kijk het elke zaterdagmiddag op Discovery.
Gister pas ook ontdekt dat hele afleveringen op youtube staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |