quote:
Ja die vond ik ook geniaal!quote:
Neefje. Die weet wel wat entertainen isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan dat homoseksuele broertje van Ugly Betty met z'n bewegingen en zo...
En het is vals...
ik hoop voor je dat dit niet in de categorie 'wishful thinking' hoortquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze geen slipje aan heeft, of zie ik dat nou niet goed.
Daar lijkt ze wel heel veel op ja.:oquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Sorry maar ik moet bij haar altijd denken aan
[ afbeelding ]
wat is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Sorry maar ik moet bij haar altijd denken aan
[ afbeelding ]
Neefje inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Neefje. Die weet wel wat entertainen is
@1:45
ze deed mee met popstarsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Ireth het volgende:
IK heb steeds het idee dat ik die Irma ergens van moet kennen?Qua tvland?
Popstarsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Ireth het volgende:
IK heb steeds het idee dat ik die Irma ergens van moet kennen?Qua tvland?
ah thanks. Ik ga gelijk even kijken.quote:
Nou het lijkt me sterk dat die meid zo'n enorme scheur heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze geen slipje aan heeft, of zie ik dat nou niet goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ze ging fout.
En het lijtk wel alsof ze nog steeds fout gaat
You had it in you, you sometimes need a bush.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou het lijkt me sterk dat die meid zo'n enorme scheur heeft.
Nou nee hoor, ik val niet op vrouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat dit niet in de categorie 'wishful thinking' hoort
Maar ze vond het niet leuk kritiek te krijgenquote:
Komt doordat het hele nummer niet kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ze ging fout.
En het lijtk wel alsof ze nog steeds fout gaat
Ah! Heb ik haar daar dus langs zien schuiven waarschijnlijk!quote:
had gekund...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik val niet op vrouwen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Liedje niks, zingen niks, uitstraling niks. Next.
Oftewel: TV-kantine.
Cee je vindt niemand goed of ligt het aan mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Liedje niks, zingen niks, uitstraling niks. Next.
Oftewel: TV-kantine.
Die Luigino doet me aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
Heel Blijmer gaat op Luigino stemmen
Na 4 jaar is die met pensioen. Maar misschien komt ie nog eens terug. American Idol zit echter vol hilariteiten, moet wel een beetje bij de tijd blijven daarmee.quote:
Die andere is niet te overtreffenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Na 4 jaar is die met pensioen. Maar misschien komt ie nog eens terug. American Idol zit echter vol hilariteiten, moet wel een beetje bij de tijd blijven daarmee.
Die kan ze toch ook gewoon van Ebay hebben gehaald?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze heeft 3 kinderen.
Jawel, die Milli Vanilli en Roan! En Lisa maar die heb ik nog niet gezien, toen was ik nog niet thuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Cee je vindt niemand goed of ligt het aan mij?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Die Luigino doet me aan
[ afbeelding ]
denken....
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Die Luigino doet me aan
[ afbeelding ]
denken....
Het zou wel kunnen hoor, ik dacht ook dat ik "iets" hoorde aan de muziek...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
Och ja het ligt aan de band en niet aan jou Irma...
Net of ze er niet bij zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef E.T. het volgende:
Die juryleden moeten ophouden met tegen elkaar te praten over de kandidaten..
Ja, ik vond het verrassend leuk deze keer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Toch is het niveau een stuk beter dan van vele eerdere edities van Xfactor en Idols
rachel fluisterde ook alleen maar even ' bellen' en dat was t. Ik let daar ook op jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef LeBeau het volgende:
Laurens was voor zover ik zag de enige die geen telefoon of SMS gebaren maakte toen Martijn/Wendy ernaast stond, en is daarom de held van de avond.
Da's ook alleen maar omdat hij niet weet hoe hij msn moet uitbeelden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef LeBeau het volgende:
Laurens was voor zover ik zag de enige die geen telefoon of SMS gebaren maakte toen Martijn/Wendy ernaast stond, en is daarom de held van de avond.
Nee Carloquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef E.T. het volgende:
Nu 'fijn' een half uurtje onderbroekenlol van iemand die zichzelf vooral heel grappig vind![]()
Komt omdat Wendy danseres is eigenlijk en dan heb je redelijk goed gehoor voor het tempo van de muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Jammer voor Irma, maar het tempo van de instrumentele begeleiding was een fractie te hoog waardoor ze op een gegeven moment achterliep. Dom dat 4 zogenaamd professionele juryleden het niet eens opgemerkt hebben. Doos Wendy daarentegen wel.
nee eerst jennifer nogquote:
Oh ja, Rachel deed het ook niet! Rachel en Laurens, helden van de avond dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
rachel fluisterde ook alleen maar even ' bellen' en dat was t. Ik let daar ook op javreselijk dat gebaar
ik vind alles best als Laurens maar als eerst vertrektquote:
nah, nee, ga ik toch voor Klem volgende week, daarna hoe heet dat mens, die Hester met die bange ogen...quote:
Ja maar het is zo gemakkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Een beetje zelfkritiek zou helemaal niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen hoor, ik dacht ook dat ik "iets" hoorde aan de muziek...
om kwart voor 11 ongeveerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:16 schreef itsme het volgende:
zo en wanneer is nu die uitslag? wil naar bed met een lekker mannetje boek.
Ik heb het niet eens afgewacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Ireth het volgende:
OMG.. Ik geloof dat de TV Kantine niets voor mij is...
Latersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
succes met de uitslag, ik ga op bed even kijken en dan slapen
morgen gaat half 7 de wekker
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat het een heel vreemd nummer is. De zang en muziek lopen een beetje langs elkaar heen, en moeten dan op de een of andere manier toch samen komen, en dat is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar het is zo gemakkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Een beetje zelfkritiek zou helemaal niet verkeerd zijn
Ah thanks. Valt wel mee dan.quote:
Carlo & Irenequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens afgewacht.
Ik ben allergisch voor Carlo en Irene...
Ja met jou ben ik het eens. Ik vond hem niets. Klem vind ik leuker dan dat gozertje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef deedeetee het volgende:
Luigiano mag er meteen uit van mij brrrr
Ik zag je niet, maar daar ben je!quote:
Dat heet de generale repetitie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef Mi_Mang het volgende:
Waarom zou Irma kritiek op zichzelf hebben als zij niks verkeerd heeft gedaan? Zij houdt het tempo aan van het originele nummer, wat volkomen begrijpelijk is. Dat de instrumentele begeleiding qua tempo hoger ligt dan het origineel had zij niet kunnen verwachten.
Een béétje zangeres gaat daardoor niet helemaal er naast zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef Mi_Mang het volgende:
Waarom zou Irma kritiek op zichzelf hebben als zij niks verkeerd heeft gedaan? Zij houdt het tempo aan van het originele nummer, wat volkomen begrijpelijk is. Dat de instrumentele begeleiding qua tempo hoger ligt dan het origineel had zij niet kunnen verwachten.
same here, al is maarten van rossum kickassquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef Svensational het volgende:
De TV-kantine is echt een stuk minder leuk dan ik gedacht had.
quote:
Da's voor de mams van Vivi, die is overleden.quote:Met die bloem herken ik je helemaal niet.
Het valt me tegen dat het Kim Holland typetje niet bruut masturberend op de achtergrond wordt getoond. Dat verwacht je toch wel een beetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
same here, al is maarten van rossum kickass
ze moeten het hebben van de paar echte treffers, zoals van Rossum nu, of Jan de Hoop daarstraks.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef Svensational het volgende:
De TV-kantine is echt een stuk minder leuk dan ik gedacht had.
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Da's voor de mams van Vivi, die is overleden.
En nu past ie ook bij de lente
Buiten dat ze dus naast de band zong, want de band was "kapot", zong ze ook gewoon valsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef Mi_Mang het volgende:
In elk geval wild met dildo's wapperend!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat het Kim Holland typetje niet bruut masturberend op de achtergrond wordt getoond. Dat verwacht je toch wel een beetje.
Oh!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh![]()
En is een zonnebloem niet meer een zomerbloeier?
ja, ik wilde eerst tikken over rolstoelers en hun begleidersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Net of ze er niet bij zijn ofzo.
Of alsof ze het over gehandicapten hebben weet je wel?
Dit was geen begeleiding van een band. Dit was een bandje/cd die werd afgespeeld. Ik weet precies hoe zoiets gaat. Dan repeteer je met een band tot je er dood bij neervalt. Breekt de tijd aan om op te treden, blijkt het tempo van het nummer op de cd anders te zijn. Dan kan je corrigeren wat je wilt, maar je gaat vroeg of laat de mist in.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een béétje zangeres gaat daardoor niet helemaal er naast zitten.
En ze heeft het toch 's middags en de hele week al met dezelfde band geoefend?
Ze zong absoluut vals. Maar ze had ook wel door dat er iets mis was met het bandje. Dat doet dingen met je, geloof mij maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Buiten dat ze dus naast de band zong, want de band was "kapot", zong ze ook gewoon vals
Jij denkt dat ze bij de generale repetitie met een band speelde, en tijdens de liveshows opeens met een opname? Want dat is wel heel onwaarschijnlijk, en zou compleet oneerlijk zijn. Lijkt me heel sterk. Ze heeft op dit tempo kunnen oefenen, en tenzij de band opeens versprong (ik hoorde niks, zo klinkt de muziek van het nummer altijd) heeft ze geen excuus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Dit was geen begeleiding van een band. Dit was een bandje/cd die werd afgespeeld. Ik weet precies hoe zoiets gaat. Dan repeteer je met een band tot je er dood bij neervalt. Breekt de tijd aan om op te treden, blijkt het tempo van het nummer op de cd anders te zijn. Dan kan je corrigeren wat je wilt, maar je gaat vroeg of laat de mist in.
Tijdens het stukje met Maria Mena zong ze met enkel piano begeleiding. Ik weet niet hoe ze oefenen bij de generale repetitie, maar ik weet wel dat het tempo van het bandje te hoog lag. Ik heb het origineel zo vaak gehoord op Skyradio, dat kan ik niet mis hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze bij de generale repetitie met een band speelde, en tijdens de liveshows opeens met een opname? Want dat is wel heel onwaarschijnlijk, en zou compleet oneerlijk zijn. Lijkt me heel sterk. Ze heeft op dit tempo kunnen oefenen, en tenzij de band opeens versprong (ik hoorde niks, zo klinkt de muziek van het nummer altijd) heeft ze geen excuus.
Jurylid bij een aantal van die stomme SBS talentshows.quote:
ah vandaar dat het 'n totale vreemde voor me is, daar heb ik nooit iets van gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jurylid bij een aantal van die stomme SBS talentshows.
Laurens als eerst graagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:38 schreef Mysterion het volgende:
Jennifer is mijn favoriet. Een van Stacey's jongens mag wel weg...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jurylid bij een aantal van die stomme SBS talentshows.
Zijn jullie nu niet in de war met Maurice Wijnen? (die dus nu vastzit in de lift?)quote:
De begeleiding bij de ontmoeting met Maria Mena was inderdaad anders, en had misschien wel goed geweest voor Irma. Tijdens de generale repetitie wordt in ieder geval geoefend voor de live show, dus op dezelfde manier als in de live show. Als er problemen waren met het tempo van de band, dan had ze dat al tijdens de generale repetitie aan kunnen geven, dat is het hele idee achter een generale repetitie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:37 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Tijdens het stukje met Maria Mena zong ze met enkel piano begeleiding. Ik weet niet hoe ze oefenen bij de generale repetitie, maar ik weet wel dat het tempo van het bandje te hoog lag. Ik heb het origineel zo vaak gehoord op Skyradio, dat kan ik niet mis hebben.
SBS heeft meerdere juryleden he.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nu niet in de war met Maurice Wijnen? (die dus nu vastzit in de lift?)
Marc Forno zat oa bij Sterren dansen op het ijs in de juryquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nu niet in de war met Maurice Wijnen? (die dus nu vastzit in de lift?)
Nee. Het is die Fransoos van o.a. Sterren Dansen Op Het Ijs.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Je hebt niks gemist.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah vandaar dat het 'n totale vreemde voor me is, daar heb ik nooit iets van gezien.
Die ken ik dan weer wel, die deed vorige keer iets met XFA (toch?)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Jep, als aanhangsel van Marianne.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel, die deed vorige keer iets met XFA (toch?)
Met mijn 'band' bedoelde ik ook band als in tape/band. Niet orkest/bandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Dit was geen begeleiding van een band. Dit was een bandje/cd die werd afgespeeld. Ik weet precies hoe zoiets gaat. Dan repeteer je met een band tot je er dood bij neervalt. Breekt de tijd aan om op te treden, blijkt het tempo van het nummer op de cd anders te zijn. Dan kan je corrigeren wat je wilt, maar je gaat vroeg of laat de mist in.
Tja, dat verandert de zaak. Het is trouwens echt niet zo dat altijd alles precies gaat zoals het gegaan is op de generale repetitie, hoewel dat natuurlijk wel de bedoeling is. Ik heb een aantal drama's meegemaakt op dat gebied.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De begeleiding bij de ontmoeting met Maria Mena was inderdaad anders, en had misschien wel goed geweest voor Irma. Tijdens de generale repetitie wordt in ieder geval geoefend voor de live show, dus op dezelfde manier als in de live show. Als er problemen waren met het tempo van de band, dan had ze dat al tijdens de generale repetitie aan kunnen geven, dat is het hele idee achter een generale repetitie.
Maar zoals ik zei, misschien had het gewoon beter geweest als Irma (net als Jamal) enkel piano begeleiding had gekregen. Dan was ze vrijer geweest in het aanpassen van het arrangement, en meer met haar stem kunnen doen.
Ik ben nog geen fan, maar ik kan er stiekem wel van smullen. Lucille was leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef LeBeau het volgende:
Carlo en irene pissen over Ivo Niehe heen. Opeens vind ik de TV Kantine helemaal geweldig.
Precies. Die look-alike van die Conrad/Conrald/Cor-whatever Maasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jep, als aanhangsel van Marianne.
Klopt. Het enige wat ik zou kunnen begrijpen is als de band inderdaad een noot oversloeg, dat kan je niet anticiperen. Dan vind ik nog dat ze het goed herstelde, want hoewel haar fout mij meteen opviel, vond ik dat ze zich redelijk snel weer in het juiste ritme zong.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Tja, dat verandert de zaak. Het is trouwens echt niet zo dat altijd alles precies gaat zoals het gegaan is op de generale repetitie, hoewel dat natuurlijk wel de bedoeling is. Ik heb een aantal drama's meegemaakt op dat gebied.
Die kan hij echt gewéldig nadoen!quote:
Dat soort "tussen"-opmerkingen vind ik altijd het leukstquote:
Ah mooi, ik vroeg me al af wat de familie ervan zou vinden.quote:
Dat vond ik het enige leuke stukje!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kan hij echt gewéldig nadoen!
Hij heeft toestemming aan Frank gevraagd
Je irriteert metegen dat harpje
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
Ze zitten er als verveelde zakken hooi bij zeg, die X-Factortjes.
Jos had het dan ook heel regelmatig over zijn (verzonnen?) tante Annie, dus die zal hij wel missen iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:47 schreef LeBeau het volgende:
"Tante Annie, kom snel hier heen"? Is dat niet hetzelfde als iemand dood wensen?
Dat heb ik niet gehoord. Zou wel lullig zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Zijn aangenomen zoon (?) was niet erg blij ermee toch?
zo zong het grootste deel ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
Ze zitten er als verveelde zakken hooi bij zeg, die X-Factortjes.
Euh waarom?! Hoe zo zou jij dat zo goed weten?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ze zong absoluut vals. Maar ze had ook wel door dat er iets mis was met het bandje. Dat doet dingen met je, geloof mij maar.
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Klopt het dat ex Buurman en Buurman erg tegenvielen???
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:51 schreef Cee het volgende:
Mijn top-zoveel lijstje
Super:
Lisa
Roan
Okay:
Rev & Ross
He-ster
Konmenietboeien:
Jamal
Luigi
Jennifer
Rachel
Bagger:
Klem
Whatever
Laurens
Irma
Hopen dat het eenmalig isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
Harry had de liveshow's niet gered, maar eenmalig zo'n optreden verdient hij wel.
Misschinquote:
door die tienermeisjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:53 schreef happyme28 het volgende:
Te truttig dit. Maar goed dat Harry niet mee doet. Wel aandoenlijk, maar geen liveshow materiaal.
Sing off wat mij betreft:
KLEM
Laurens
Maar Laurens is denk wel door denk door het publiek.
Volgens mij moeten de 2 die het slechtste scoorden nog een keer zingen en maakt de jury de keuze wie gaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:56 schreef babette21 het volgende:
volgens mij komt er helemaal geen sing-off, gooien ze gewoon degene met de minste stemmen eruit?! (ik hoop het in ieder geval, suffe gedoe met nog 'n keer zingen)
mijn voorspellende gave vandaag beloven weinig goeds (of wel natuurlijk) voor Rachel (knocked-up) en KLEM (exit)quote:
Dat deden ze in de vorige editie, toen de uitslag de volgende dag was (ze moesten het program toch 'n beetje vullen), maar lijkt me nu niet nodig.... Nou ja, we'll seequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de 2 die het slechtste scoorden nog een keer zingen en maakt de jury de keuze wie gaat
nu ook volgens de tv gidsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef ranja het volgende:
Dt was vorig seizoen X-factor wel zo, dat de jury bepaalde wie er weg moest.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Kun je je voorstellen dat Harry een nummer van Maria Mena zou moeten zingen
ja, maar dat kan ook zonder sing-off (zoals vroegâh bij Idols)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef ranja het volgende:
Dt was vorig seizoen X-factor wel zo, dat de jury bepaalde wie er weg moest.
Ik ook en ik wil me nog douchenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Man, wat duurt het lang. Ik wil naar bed
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Kun je je voorstellen dat Harry een nummer van Maria Mena zou moeten zingen
Kelly is de enige waarvan haar album over een paar dagen uit komt, de rest heeft nu geen nieuw materiaal volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef LeBeau het volgende:
De platenmaatschappij van Kelly Clarkson is zoveel beter dan die van de anderen, de enige artiest waarvan je in elk blok haar album langs ziet komen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat Lisa de minste stemmen heeft.
Mag ik nog een keer het optreden horen.
Nee, dat was de andere Mark.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |