quote:
Ja die vond ik ook geniaal!quote:
Neefje. Die weet wel wat entertainen isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan dat homoseksuele broertje van Ugly Betty met z'n bewegingen en zo...
En het is vals...
ik hoop voor je dat dit niet in de categorie 'wishful thinking' hoortquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze geen slipje aan heeft, of zie ik dat nou niet goed.
Daar lijkt ze wel heel veel op ja.:oquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Sorry maar ik moet bij haar altijd denken aan
[ afbeelding ]
wat is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Sorry maar ik moet bij haar altijd denken aan
[ afbeelding ]
Neefje inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Neefje. Die weet wel wat entertainen is
@1:45
ze deed mee met popstarsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Ireth het volgende:
IK heb steeds het idee dat ik die Irma ergens van moet kennen?Qua tvland?
Popstarsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Ireth het volgende:
IK heb steeds het idee dat ik die Irma ergens van moet kennen?Qua tvland?
ah thanks. Ik ga gelijk even kijken.quote:
Nou het lijkt me sterk dat die meid zo'n enorme scheur heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze geen slipje aan heeft, of zie ik dat nou niet goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ze ging fout.
En het lijtk wel alsof ze nog steeds fout gaat
You had it in you, you sometimes need a bush.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou het lijkt me sterk dat die meid zo'n enorme scheur heeft.
Nou nee hoor, ik val niet op vrouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat dit niet in de categorie 'wishful thinking' hoort
Maar ze vond het niet leuk kritiek te krijgenquote:
Komt doordat het hele nummer niet kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ze ging fout.
En het lijtk wel alsof ze nog steeds fout gaat
Ah! Heb ik haar daar dus langs zien schuiven waarschijnlijk!quote:
had gekund...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik val niet op vrouwen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Liedje niks, zingen niks, uitstraling niks. Next.
Oftewel: TV-kantine.
Cee je vindt niemand goed of ligt het aan mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Liedje niks, zingen niks, uitstraling niks. Next.
Oftewel: TV-kantine.
Die Luigino doet me aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
Heel Blijmer gaat op Luigino stemmen
Na 4 jaar is die met pensioen. Maar misschien komt ie nog eens terug. American Idol zit echter vol hilariteiten, moet wel een beetje bij de tijd blijven daarmee.quote:
Die andere is niet te overtreffenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Na 4 jaar is die met pensioen. Maar misschien komt ie nog eens terug. American Idol zit echter vol hilariteiten, moet wel een beetje bij de tijd blijven daarmee.
Die kan ze toch ook gewoon van Ebay hebben gehaald?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze heeft 3 kinderen.
Jawel, die Milli Vanilli en Roan! En Lisa maar die heb ik nog niet gezien, toen was ik nog niet thuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Cee je vindt niemand goed of ligt het aan mij?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Die Luigino doet me aan
[ afbeelding ]
denken....
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Die Luigino doet me aan
[ afbeelding ]
denken....
Het zou wel kunnen hoor, ik dacht ook dat ik "iets" hoorde aan de muziek...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
Och ja het ligt aan de band en niet aan jou Irma...
Net of ze er niet bij zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef E.T. het volgende:
Die juryleden moeten ophouden met tegen elkaar te praten over de kandidaten..
Ja, ik vond het verrassend leuk deze keer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Toch is het niveau een stuk beter dan van vele eerdere edities van Xfactor en Idols
rachel fluisterde ook alleen maar even ' bellen' en dat was t. Ik let daar ook op jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef LeBeau het volgende:
Laurens was voor zover ik zag de enige die geen telefoon of SMS gebaren maakte toen Martijn/Wendy ernaast stond, en is daarom de held van de avond.
Da's ook alleen maar omdat hij niet weet hoe hij msn moet uitbeelden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef LeBeau het volgende:
Laurens was voor zover ik zag de enige die geen telefoon of SMS gebaren maakte toen Martijn/Wendy ernaast stond, en is daarom de held van de avond.
Nee Carloquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef E.T. het volgende:
Nu 'fijn' een half uurtje onderbroekenlol van iemand die zichzelf vooral heel grappig vind![]()
Komt omdat Wendy danseres is eigenlijk en dan heb je redelijk goed gehoor voor het tempo van de muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Jammer voor Irma, maar het tempo van de instrumentele begeleiding was een fractie te hoog waardoor ze op een gegeven moment achterliep. Dom dat 4 zogenaamd professionele juryleden het niet eens opgemerkt hebben. Doos Wendy daarentegen wel.
nee eerst jennifer nogquote:
Oh ja, Rachel deed het ook niet! Rachel en Laurens, helden van de avond dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
rachel fluisterde ook alleen maar even ' bellen' en dat was t. Ik let daar ook op javreselijk dat gebaar
ik vind alles best als Laurens maar als eerst vertrektquote:
nah, nee, ga ik toch voor Klem volgende week, daarna hoe heet dat mens, die Hester met die bange ogen...quote:
Ja maar het is zo gemakkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Een beetje zelfkritiek zou helemaal niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen hoor, ik dacht ook dat ik "iets" hoorde aan de muziek...
om kwart voor 11 ongeveerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:16 schreef itsme het volgende:
zo en wanneer is nu die uitslag? wil naar bed met een lekker mannetje boek.
Ik heb het niet eens afgewacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Ireth het volgende:
OMG.. Ik geloof dat de TV Kantine niets voor mij is...
Latersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
succes met de uitslag, ik ga op bed even kijken en dan slapen
morgen gaat half 7 de wekker
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat het een heel vreemd nummer is. De zang en muziek lopen een beetje langs elkaar heen, en moeten dan op de een of andere manier toch samen komen, en dat is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar het is zo gemakkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Een beetje zelfkritiek zou helemaal niet verkeerd zijn
Ah thanks. Valt wel mee dan.quote:
Carlo & Irenequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens afgewacht.
Ik ben allergisch voor Carlo en Irene...
Ja met jou ben ik het eens. Ik vond hem niets. Klem vind ik leuker dan dat gozertje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef deedeetee het volgende:
Luigiano mag er meteen uit van mij brrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |