quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat Peter R. de Vries met een verborgen camera in een onderzeeėr heeft gezeten.
link was al gepost hier: http://www.foxnews.com/story/0,2933,509967,00.htmlquote:
Hij maakte een grap.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
link was al gepost hier: http://www.foxnews.com/story/0,2933,509967,00.html
gebit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef Pwoekie het volgende:
hoe kan er van een lichaam iets over zijn...
paar jaar rotten in zee, vissen, etc... daar haal je toch geen bewijs meer af?
Die was gevonden, toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:28 schreef SteelDogg het volgende:
Damn, zou wel mooi zijn als dit eindelijk afgelopen is. Maar ik denk dat dit gewoon waar is, want anders melden zoveel nieuwsbronnen het niet, en het moest toch eens tijd worden.
Maar laatst was er toch ook al iemand vermist ergens daar in Aruba? Zou het diegene dan niet zijn?
Zee is natuurlijk niet zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef Pwoekie het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:29 schreef Swindler het volgende:
NATALEE HOLLOWAY GEVONDEN
Het lijk van Natalee Holloway is vier jaar na haar verdwijning op Aruba waarschijnlijk gevonden.
De 18-jarige Natalee verdween in mei 2005. Peter R. de Vries was er altijd van overtuigd dat Joran van der Sloot de dader is.
Een snuffelhond is vandaag van Miami naar Aruba gevlogen om de resten te kunnen identificeren, meldt de New Times of Broward-Palm Beach in Florida. De begeleider van de hond vertelde aan het personeel in het vliegtuig dat ze er vrij zeker van zijn dat het Holloway is.
Januari dit jaar leek er nog weinig schot te zitten in de zaak. Ook de bekentenis van Joran van der Sloot bij Peter R. de Vries kon het openbaar ministerie niet overtuigen.
Hoe weet je zo zeker dat ze in de zee gevonden is? Volgens de verhalen is er een hond bij om het lichaam te vinden, en voor zover ik weet zijn honden beesten die op 't land leven en dus niet al te lang onder water kunnen zoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef Pwoekie het volgende:
ik neem toch aan van wel. Mits er natuulijk bewezen kan worden dat hij het gedaan heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan Joran nu nog steeds veroordeeld worden?
En dat vertelt zo'n hondenbegeleider natuurlijk uitgebreid aan zo'n vliegtuigenmeneer...quote:"They think they've found where Natalee Holloway's remains are, and they're taking the dog down to confirm that," said the flight attendant, who lives in Fort Lauderdale. "They're not telling anybody because Aruba is trying to keep this quiet."
Het lichaam was toch al gevondenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ze in de zee gevonden is? Volgens de verhalen is er een hond bij om het lichaam te vinden, en voor zover ik weet zijn honden beesten die op 't land leven en dus niet al te lang onder water kunnen zoeken
bewijs dat maar eens met een dood lichaam van 4 jaar oudquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik neem toch aan van wel. Mits er natuulijk bewezen kan worden dat hij het gedaan heeft
Ja, maar die hond die daar bezig is zegt mij dat ze niet onder water lag... Neem aan dat ze die hond niet nodig hadden gehad als ze nu ergens in een mortuarium ligt.quote:
Die kerel wordt ook met de dag knapperquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zondagavond vanaf half negen op SBS6 naar een spectaculaire verborgencamera-actie met een duikboot en acht snuffelhonden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zondagavond vanaf half negen op SBS6 naar een spectaculaire verborgencamera-actie met een duikboot en acht snuffelhonden.
SBSquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Toevallig deze week nog een documentaire gezien met de 20 gruwelijkste-onopgeloste moorden en zij stond op nr. 1
alle geruchten nav één hondentemmerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
http://www.bnr.nl/artikel(...)ee-holloway-gevonden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal wat prematuur hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
alle geruchten nav één hondentemmer
Kortom: stewardess heeft een man gesproken die met zijn hond het vliegtuig in wilde en die haar heeft wijs gemaakt dat dit was omdat ze Natalee gingen zoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef yvonne het volgende:
http://www.bnr.nl/artikel(...)ee-holloway-gevonden
die hebben hun 20 minutes of fame ook weer. Ik geloof er voorlalsnog niets van.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kortom: stewardess heeft een man gesproken die met zijn hond het vliegtuig in wilde en die haar heeft wijs gemaakt dat dit was omdat ze Natalee gingen zoeken.
Meestal als ze gaan ontkennen, is er iets aan de hand!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef yvonne het volgende:
BreakingNewsOnAruban Police Commissioner Strantan tells CNN the new allegations regarding the possible discovery of Natalee Holloway's body are false.
godverdomme. Daar gaat mn sensatie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef Nuongirl het volgende:
Aruban Police Commissioner Strantan tells CNN the new allegations regarding the possible discovery of Natalee Holloway's body are false.
Alsdus dezelfde bron als in de op
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meestal als ze gaan ontkennen, is er iets aan de hand!
http://aladin.bibliotheek.nl/aladin_detail.asp?qpid=139587quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
Hoe kan een hond een lichaam identificeren? Natuurlijk wel DAT er een lichaam ergens ligt, maar wie het is? Na zoveel jaar, dat kan toch helemaal niet?
Ach aruba zat er wel vaker naastquote:
Je hoort het hem zeggen hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij vanavond daaraan is overleden zegt dat alsnog genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef Vitalogy het volgende:
Gvd die Joran die krijgt me toch een hartverzakking iedere keer
De bron is een obscuur alternatief weekblad:quote:
Geweldig dat plaatje daarboven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef Longmen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lloway_gevonden.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |