quote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje, ik heb gekeken naar "Take me out". Wat een draak van een programmma en zo
niet Eddy Zoey. Hij heeft zijn ziel verkocht aan de commercie.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Charmian het volgende:
Is dat het nieuwe datingprgramma? Dus we hoeven niet te kijken?
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik kijk het niet meer.
Lukt dat met de foto's?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef eNGine10 het volgende:
Is het ook mogelijk om de OP gewoon in eens te kopieren zodat je dat niet iedere keer opnieuw hoeft te maken?
Ik had geprobeerd om de OP te quoten en dan de quote tags weg te halen maar dan krijg je nog geen goede plaatjesquote:
Fijn is dat.. :Squote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:30 schreef Maanvis het volgende:
tvpik ben ook fan van ellen, maar m'n buik ziet in haar toch een concurrente
Zo ben ik niet...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:37 schreef Maanvis het volgende:
hey jij ook hier nog?. Dacht je niet 'kat in het bakkie' toen sandra zo'n flutantwoord gaf?
Of ze kijkt elke keer hetzelfdequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:41 schreef RubenSosa het volgende:
Ik zie die edina altijd op dezelfde manier kijken als er een man het podium opkomt. Volgens mij is dat elke keer hetzelfde shot.
lolquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:13 schreef ghizzer het volgende:
die Inge heeft echt moeilijk grote tieten en moeilijk weinig inhoud.
Perfect dus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:13 schreef ghizzer het volgende:
die Inge heeft echt moeilijk grote tieten en moeilijk weinig inhoud.
daarvoor bestaat http://wiki.fok.nl/quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef eNGine10 het volgende:
Is het ook mogelijk om de OP gewoon in eens te kopieren zodat je dat niet iedere keer opnieuw hoeft te maken?
wel voor een avond naaien. Diana idem dito. Maar serieuze relatie gaat 't met dit soort types niet worden denk ik. Maar goed.. het programma heet ook niet voor niets Take Me Out dus ik geef ze groot gelijk.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wel voor een avond naaien. Diana idem dito. Maar serieuze relatie gaat 't met dit soort types niet worden denk ik. Maar goed.. het programma heet ook niet voor niets Take Me Out dus ik geef ze groot gelijk.
misschien moeten jullie een keer gaan daten danquote:
houdquote:Op zondag 22 maart 2009 12:56 schreef muay-toy het volgende:
http://d-delicious.hyves.nl/
ze houd zelfs van karaoke!
Dit is Diana.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:05 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Conchita vind ik ook maar verschrikkelijk!
zonder pushup lijkt het toch beduidend minderquote:Op zondag 22 maart 2009 17:05 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Conchita vind ik ook maar verschrikkelijk!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
http://oesha-vd.hyves.nl/
[ afbeelding ]
http://bl03mpiejj.hyves.nl/
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Grote kankerbek van die "gozers" allemaal hier. Post even een foto van jezelf hier anders. Dan ga ik even keuren. Volgens mij zijn jullie allemaal te lelijk voor het daglicht.
Jij weet ook nie wat lelijk is!!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Over te lelijk voor het daglicht gesproken. En wie heeft een grote bek met zijn middelvinger?
oh oke, dat is wel te zien. Maar ik zie nu net dat 1tje al in de 1ste aflevering een date krijgt dus die zal wel niet zo bekend zijn hier. Had die aflevering nog niet gezien. Zie ook dat ze daar een stukje hebben waarin de 2 die op date gaan een gesprekje hebben maar dat is nu ook niet meer.quote:
Ligt niet aan rtlgemist. Het wordt inderdaad door elkaar heen uitgezonden.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
volgens mij klopt die volgorde van aflevering bij rtlgemist niet. Zit nu aflevering 2 te kijken en daarin komt weer een meisje voor wat in aflevering 1 volgens rtlgemist een date kreeg
dat kan natuurlijk ook nog. Wel raar moet ik zeggen, helemaal als je er zo een paar achter elkaar kijkt.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ligt niet aan rtlgemist. Het wordt inderdaad door elkaar heen uitgezonden.
Schijnbaar vinden ze dat niet zo belangrijk bij rtl.
De 1995 low-budget remake van Grease misschien..quote:
Of ehm...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
De 1995 low-budget remake van Grease misschien..
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef Fluvie het volgende:
beetje natnek is t wel
Ik ken hem ook ergens van...quote:
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Freezor het volgende:
Heeft die gast niet in 6pack gezeten?
klopt !quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Freezor het volgende:
Heeft die gast niet in 6pack gezeten?
die gast zal wel gevraagd zijn dan.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef Shoombak het volgende:
6pack presentator Michael Maarsen naar 101.tv
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:41 schreef Maanvis het volgende:
Is jacobien nog veilig thuisgekomen of ligt ze nu ergens in een gracht?
ze probeert lekker te zijn maar ze faalt behoorlijk door haar neppe uiterlijk vind ikquote:
Past wel bij haar, want ze is zelf een breezahquote:
Idd ik zou dan gewoon weigeren om op date te gaanquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef Noshiba het volgende:
haha dan ben je gefucked als je met die gothic over blijft.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef Noshiba het volgende:
Moet je even aan der vragen ze post ook op fok!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:57 schreef Shoombak het volgende:
Blijft dat vieze wijf nu voortaan ook weg?
so true, maar elk voordeel heb zijn nadeel enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef Noshiba het volgende:
wat is haar username dan? Kent ze dit topic al?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Moet je even aan der vragen ze post ook op fok!
Ken jij het klb topic al?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wat is haar username dan? Kent ze dit topic al?
wel een keer in gekeken ja maar verder niet in verdiept. Hoezo?quote:
Daar mag je wel de tijd voor nemen op 1 t/m 5 door te lezen staan leuke reacties in van haarquote:Op maandag 23 maart 2009 20:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wel een keer in gekeken ja maar verder niet in verdiept. Hoezo?
okequote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daar mag je wel de tijd voor nemen op 1 t/m 5 door te lezen staan leuke reacties in van haar
Ja, Jacobien was leuk.. Wat een lapswans was die kerelquote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond het lullig voor Jacobien. Het leek me een van de leukste van de 30 meiden. Vervolgens is er een match, en dan gebeurt er dát.![]()
Dit soort dingen gun ik eerder meiden zoals die donkere met die eeuwige stonede blik (dat lijkt me echt een bitch).
Mensen die dit soort programma's serieus nemen zouden sowieso een nekschot moeten krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond het lullig voor Jacobien. Het leek me een van de leukste van de 30 meiden. Vervolgens is er een match, en dan gebeurt er dát.![]()
Dit soort dingen gun ik eerder meiden zoals die donkere met die eeuwige stonede blik (dat lijkt me echt een bitch).
En na een date kwamen een aantal speelsters terug om opnieuw mee te doen met Take Me Out.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Lillebillie het volgende:
Van de dates krijg je niets te zien of te horen. Het "stelletje" kan zelf beslissen om op date te gaan. Dit gebeurt helemaal buiten RTL om. Dus daar krijgen we als het goed is, niks van te zien!
tering.... Kijk mij nou eens meezingen met Britney Spears en hendig stoer met een blikje Red Bull in de handen Buuuuuhhhh!quote:
Is wel logisch als je er over nadenkt. Ze zullen wel een heel seizoen in één week draaienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze al die uitzendingen op 1 dag opgenomen ofzo? Eddy heeft steeds wat anders aan, alleen die meiden hebben elke keer hetzelfde aan!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zag het gisternacht in de herhaling voor het eerst. Krijg je nog te horen de volgende keer hoe het af is gelopen met de dates?
volgens mij is die via de nooduitgang eruit gesluisdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef jimjim1983 het volgende:
welke aflevering is die kleine met die bril eruit gegaan?
Danielle is gewoon op date gegaan. Alleen was iedereen zo hard tegen die gozer, dat ze het ui medelijden, denk ik, niet hebben uitgezonden...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Maanvis het volgende:
Over daniëlle's aftocht schijnen ook wat verhalen de rondte te gaan. Maar wat die zijn weet ik niet.
nee vind je t gekquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef FrankieJay het volgende:
Nooit meer wat van gehoord... Maar om nou met zown gozer iets te hebben... NO THNX
Maar die gozer leek ook niet heel blij met Danielle...
Is nooit uitgezonden, zou in de eerste week zijn geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee vind je t gek
maar welke aflevering was dat?
misschien komt dat nog want die afleveringen worden volgens mij niet uitgezonden in dezelfde volgorde als waarin ze opgenomen zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
tuurlijk
waarom zenden ze dat niet uit?
hoe weet jij dit eigenlijk allemaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:25 schreef FrankieJay het volgende:
Uit medelijden voor die vent... Stond echt zwaaaaaaar voor schut![]()
Denk ik...
nog erger dan ronnie!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:25 schreef FrankieJay het volgende:
Uit medelijden voor die vent... Stond echt zwaaaaaaar voor schut![]()
Denk ik...
Zeker wel!! Ronnie had tenminste nog een soort van uitstraling... Die gozer stond daar een beetje ingezakt, heel onzeker en zn filmpje was ook niet beter...quote:
en dan gaat ie ook nog met danielle wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Zeker wel!! Ronnie had tenminste nog een soort van uitstraling... Die gozer stond daar een beetje ingezakt, heel onzeker en zn filmpje was ook niet beter...
Ojee, hoe diep zijn wij gezonkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:38 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Zeker wel!! Ronnie had tenminste nog een soort van uitstraling... Die gozer stond daar een beetje ingezakt, heel onzeker en zn filmpje was ook niet beter...
maar jij hebt ook meegedaan ofwat?quote:
ja dat had ik ook al gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/falloutdutchy
zo te zien wel aan de foto
ERG huge?? Had jij je bril met je dikke jampotglazen op? Of weet je gewoon niet beter? Of ben je jaloers dat ik wel in de picture durf te staan en jij niet??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:04 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Oeff, heb je d'r achtergrond op haar hyves gezien? Ze is wel erg huge hoor
Thnx Leon!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef LeonH het volgende:
Nee nee, niks kan op tegen onze eigen Ellen hier! Die maakt tenminste nog eens rake opmerkingen
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:32 schreef PabloLopez het volgende:
WTF vrachtwagenchauffeuse zeker iets gemist whehe
Dat is onze Fluvie!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:32 schreef PabloLopez het volgende:
WTF vrachtwagenchauffeuse zeker iets gemist whehe
Tuurlijk niet..quote:
Jij bent bij de opnames geweest?quote:
Wie de bal kaatst. Als jij op uiterlijk beoordeelt, dan beoordeelt de mannelijke kandidaat ook op uiterlijk. En dan kom jij natuurlijk niet als beste naar voren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..
Al de 2e keer dat ze mij willen wegdrukken en Eddy gauw de reclame aankondigt! :S
Rara met wie gaat ie op date??? Ik weet het...
Dan moet je na die aflevering wel vertellen in deze reeks hoe die date helemaal verlopen is hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..
Al de 2e keer dat ze mij willen wegdrukken en Eddy gauw de reclame aankondigt! :S
Z'n hand lag al op de knop toen Eddy de reclame aankondigdequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent bij de opnames geweest?
Dank je... Hou ook van jou..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst. Als jij op uiterlijk beoordeelt, dan beoordeelt de mannelijke kandidaat ook op uiterlijk. En dan kom jij natuurlijk niet als beste naar voren.
Hij had er nog 4 over ofzo ik weet alleen niet meer wie. Ja alleen dat jij er nog tussen stondquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..
die kale vent wilde al op ellen haar knop (quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent bij de opnames geweest?
ja daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Jammer dat die meisjes over het algemeen laag opgeleid zijn en alleen vallen op looks en in hoeverre een man hen kan verzorgen.Ze hadden een meer gemengde groep moeten samenstellen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja daar ben ik het wel mee eensde meeste zien er niet al te snugger uit.
Jij let niet goed op! Of je oordeelt na het horen van een paar opmerkingen.. Maar er zijn niet zoveel laag opgeleide meiden hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Jammer dat die meisjes over het algemeen laag opgeleid zijn en alleen vallen op looks en in hoeverre een man hen kan verzorgen.Ze hadden een meer gemengde groep moeten samenstellen.
Hoe ze tegenover een one-night-stand staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef Quyxz_ het volgende:
wat vroeg hij ?
jaaaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Vraagje aan Ellen/Conchita,
Komen Jacobien en Lillian nog terug?
Kloons? Ik hoop voor mijn medemens dat ik niet te klonen ben! LOLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef Florian_ het volgende:
Zijn dit niet gewoon kloons ofzo?
Zeg eens wie deze ronde wint, dan geloof ik het
Zijn beste maatje is zijn rechterhand, catch my drift?quote:
Normaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Eindelijk een keer een normale jongen, wordt ie massaal weggestemd
Nouja, gewoon een student. Normaal zijn het uitkeringstrekkers, guido's of ICT-ersquote:
Niet iedereen over 1 kam scheren he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Kunnen al die wijven niet spellen?
Zojuist: Tattoeages
En een week geleden: symetrisch
Hoezo niet laagopgeleid?
Ok, goed punt..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, gewoon een student. Normaal zijn het uitkeringstrekkers, guido's of ICT-ers
Komen veel studenten langs hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, gewoon een student. Normaal zijn het uitkeringstrekkers, guido's of ICT-ers
Dit vind ik dan weer nergens op slaan. Het geouwehoer van: ''Ik ben een student, maar ik haat student-types.'' Volgens mij moet je dan walgend jouw spiegelbeeld aanschouwen of geïrriteerd op campus rondlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok, goed punt..Maar als ik mee zou doen zou ik hem direct wegdrukken. Ben zelf ook een student maar dit vind ik verschrikkelijk
Is al geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
In het voorstukje zie je altijd zo'n donkere jongen in pak met een gigantisch afrokapsel die lift uitkomen. Is die aflevering al geweest?
Afgelopen weekeinde waren er allemaal nieuwe meiden en namen ze 15 afleveringen,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef xEllebelx het volgende:
Kloons? Ik hoop voor mijn medemens dat ik niet te klonen ben! LOL
Niemand blijft over volgens mij
Hoezo slaat dat nergens op dan? Ik ben een student omdat ik een studie volgquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer nergens op slaan. Het geouwehoer van: ''Ik ben een student, maar ik haat student-types.'' Volgens mij moet je dan walgend jouw spiegelbeeld aanschouwen of geïrriteerd op campus rondlopen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
In het voorstukje zie je altijd zo'n donkere jongen in pak met een gigantisch afrokapsel die lift uitkomen. Is die aflevering al geweest?
dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef beeer het volgende:
Waarom drukt die gast Linda weg? Vind het serieus een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb en zeker van de dertig dames in de show.
Om even voor mezelf te spreken (onthou niet wie wanneer in welke uitzendingen te zien is), Ik ben nog 3 weken te zien.. dan 3 weken niet en dan weer 2 dagen wel geloof ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Afgelopen weekeinde waren er allemaal nieuwe meiden en namen ze 15 afleringen,
dus voor drie weken op, Ellen komen jullie volgende week nog in de uitzending en dan drie weken niet?
ik mag hopen dat je een grapje maakt, want zij is samen met Jorinde het grootste gedrocht van de Nederlandse televisie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef beeer het volgende:
Waarom drukt die gast Linda weg? Vind het serieus een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb en zeker van de dertig dames in de show.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:40 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je een grapje maakt, want zij is samen met Jorinde het grootste gedrocht van de Nederlandse televisie.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:25 schreef Rahl het volgende:
ey, die rechter afghaan met witte stropdas zit bij mij in de klas!!
foto van de opnames van afgelopen weekend.. geen idee welke dagquote:
Ze doet niet haasje bij iemand, ze doet "peace":Dquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Jessie die haasje bij iemand doet
Degene die haar voor te daten kiest is een pedofiel dan
Klopt is Dominique.. En zombie?? toch nie ik he? Of bedoel je linsey die rechts voor me zit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef DaFan het volgende:
Die rode links, Dominique geloof ik, is ook leuk
Btw; check die zombie
Die Afghaan zat dit jaar nog op mijn school.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
ey, die rechter afghaan met witte stropdas zit bij mij in de klas!!
Ik sta alleen maar schattig met Eddie op de foto als wannabe...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/falloutdutchy
zo te zien wel aan de foto
Mraz is geniaal!! Volgende week weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Hallo FrankieJay, wie ben jij van de dames?
En ik zie dat je naar een concert van Mraz bent geweest.
Jason Mraz is helemaal te gek, vind je niet?![]()
Backstreet Boys daarentegen.
Oh, dat was ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Mraz is geniaal!! Volgende week weer![]()
BSB is gewoon puur uit jeugdsentiment geweest![]()
Ik ben die ene waarover ze liepen te zaniken dat ik niet kan spellen (schijnbaar staat er iets verkeerd gespeld onder mijn naam....)
\quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef booo het volgende:
Ik vond Floris leuk! Eindelijk een normale jongen ipv al die verlegen kerels..
Feest voor jou! Ze komt terug.. weet niet precies wanneer..quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
geef mij maar die negerin met die dikke tieten uit de eerste week
die 2 die er nu staan vind ik vrij simpel en dom volgens mij die een nog achterlijk dan de andere
weet ook niet of ze er uberhaupt nog inkomt,maar dat zou veel beter zijn kijkt teminste niet zo stupid uit der porem!! en heeft dikke grote zwarte tieten en een leuke kop.
En het niveau van de dames ja wat zal ik zeggen,denk dat sommige in real life wel zo achterlijk zijn en andere een type ''spele'' zou graag opnames bijwonen,om te kijken hoe ze zijn als de camera's uit zijn.
Kun je al publiek back stage?
Van de 30 dames vind ik de helft redelijk en de andere helft echt te triest het zou geen leuke programma zijn met allemaal barbiepoppen uit het Gooi
Dus het concept vind ik wel ok
Wie kan ff wat info voor me zoeken hyves ofzo?
Heb die negerin ook op hyves gezien, aan d'r spelling te zien zat er ook niet echt veel bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
die 2 die er nu staan vind ik vrij simpel en dom volgens mij die een nog achterlijk dan de andere
weet ook niet of ze er uberhaupt nog inkomt,maar dat zou veel beter zijn kijkt teminste niet zo stupid uit der porem!! en heeft dikke grote zwarte tieten en een leuke kop.
En het niveau van de dames ja wat zal ik zeggen,denk dat sommige in real life wel zo achterlijk zijn en andere een type ''spele'' zou graag opnames bijwonen,om te kijken hoe ze zijn als de camera's uit zijn.
Van de 30 dames vind ik de helft redelijk en de andere helft echt te triest het zou geen leuke programma zijn met allemaal barbiepoppen uit het Gooi
psst mandy, hoe gaat het ermee?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:09 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Ik sta alleen maar schattig met Eddie op de foto als wannabe...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb die negerin ook op hyves gezien, aan d'r spelling te zien zat er ook niet echt veel bij
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:32 schreef WhiteMen22 het volgende:
Heb intussen op de hyves van take me out gekeken en der hyves gevonden het is afgeschermd
Dus hoe weet je dan dat de spelling niet correct is?
Ik ga me opgeven als publiek!
[..]
Lees de allereerste pagina van dit topic, daar staat allemaal info over opnamedagen en hoe je je kan aanmelden als publiek. Je mag alleen helaas niet backstage... Maar je ziet genoeg van hoe de dames echt zijn tussen de opnames door hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
Vaak kun je je hyves zo instellen dat 'vrienden van vrienden' hem wel mogen lezen. Dus als je vrienden bent met 1 ervan kun je bijna alle take me out kandidaten 'lezen'.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:32 schreef WhiteMen22 het volgende:
Heb intussen op de hyves van take me out gekeken en der hyves gevonden het is afgescermd:s
dan heb ik het beter bekekenquote:
Wordt moeilijk voor mij met een beeldscherm en toetsenbord op schootquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dan heb ik het beter bekekenlig nog lekker in bed met de laptop erbij.
ik zit net even het tweede deel van de uitzending van gister te kijken want ik had gister geen tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:10 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Wordt moeilijk voor mij met een beeldscherm en toetsenbord op schoot
Berichtjes gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:32 schreef WhiteMen22 het volgende:
Heb intussen op de hyves van take me out gekeken en der hyves gevonden het is afgescermd:s
Ik ga me opgeven als publiek!
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:08 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
En die komt ook niet meer terug!
nee alleen one night standquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Heeft ze een vaste relatie met die gast gekregen?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:46 schreef WhiteMen22 het volgende:
lol ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Met die kale? Ze deed toch niet aan one night stands
true that.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol ik zeg ook maar watEn tussen zeggen dat ze het niet doet en ook echt niet doen zit nog een verschil.
Op hyves, alweer een week geleden of zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar heb je die berichtjes gelezen, op de hyves of post ze op Fok?
Zo ver zijn we toch niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef eNGine10 het volgende:
Wie doet de lapo? Ik heb geen zin om die OP in elkaar te draaien
jawel hierna kan nog 1 postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |