quote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje, ik heb gekeken naar "Take me out". Wat een draak van een programmma en zo
niet Eddy Zoey. Hij heeft zijn ziel verkocht aan de commercie.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Charmian het volgende:
Is dat het nieuwe datingprgramma? Dus we hoeven niet te kijken?
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik kijk het niet meer.
Lukt dat met de foto's?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef eNGine10 het volgende:
Is het ook mogelijk om de OP gewoon in eens te kopieren zodat je dat niet iedere keer opnieuw hoeft te maken?
Ik had geprobeerd om de OP te quoten en dan de quote tags weg te halen maar dan krijg je nog geen goede plaatjesquote:
Fijn is dat.. :Squote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:30 schreef Maanvis het volgende:
tvpik ben ook fan van ellen, maar m'n buik ziet in haar toch een concurrente
Zo ben ik niet...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:37 schreef Maanvis het volgende:
hey jij ook hier nog?. Dacht je niet 'kat in het bakkie' toen sandra zo'n flutantwoord gaf?
Of ze kijkt elke keer hetzelfdequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:41 schreef RubenSosa het volgende:
Ik zie die edina altijd op dezelfde manier kijken als er een man het podium opkomt. Volgens mij is dat elke keer hetzelfde shot.
lolquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:13 schreef ghizzer het volgende:
die Inge heeft echt moeilijk grote tieten en moeilijk weinig inhoud.
Perfect dus?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:13 schreef ghizzer het volgende:
die Inge heeft echt moeilijk grote tieten en moeilijk weinig inhoud.
daarvoor bestaat http://wiki.fok.nl/quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef eNGine10 het volgende:
Is het ook mogelijk om de OP gewoon in eens te kopieren zodat je dat niet iedere keer opnieuw hoeft te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |