ik mag hopen dat je een grapje maakt, want zij is samen met Jorinde het grootste gedrocht van de Nederlandse televisie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef beeer het volgende:
Waarom drukt die gast Linda weg? Vind het serieus een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb en zeker van de dertig dames in de show.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:40 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je een grapje maakt, want zij is samen met Jorinde het grootste gedrocht van de Nederlandse televisie.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:25 schreef Rahl het volgende:
ey, die rechter afghaan met witte stropdas zit bij mij in de klas!!
foto van de opnames van afgelopen weekend.. geen idee welke dagquote:
Ze doet niet haasje bij iemand, ze doet "peace":Dquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Jessie die haasje bij iemand doet
Degene die haar voor te daten kiest is een pedofiel dan
Klopt is Dominique.. En zombie?? toch nie ik he? Of bedoel je linsey die rechts voor me zit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef DaFan het volgende:
Die rode links, Dominique geloof ik, is ook leuk
Btw; check die zombie
Die Afghaan zat dit jaar nog op mijn school.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
ey, die rechter afghaan met witte stropdas zit bij mij in de klas!!
Ik sta alleen maar schattig met Eddie op de foto als wannabe...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/falloutdutchy
zo te zien wel aan de foto
Mraz is geniaal!! Volgende week weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Hallo FrankieJay, wie ben jij van de dames?
En ik zie dat je naar een concert van Mraz bent geweest.
Jason Mraz is helemaal te gek, vind je niet?![]()
Backstreet Boys daarentegen.
Oh, dat was ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Mraz is geniaal!! Volgende week weer![]()
BSB is gewoon puur uit jeugdsentiment geweest![]()
Ik ben die ene waarover ze liepen te zaniken dat ik niet kan spellen (schijnbaar staat er iets verkeerd gespeld onder mijn naam....)
\quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef booo het volgende:
Ik vond Floris leuk! Eindelijk een normale jongen ipv al die verlegen kerels..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |