Jep via Amerikaans bedrijf, via skype en tradingroom. Heb 't al eerder overwogen maar na vele mails en belletjes toch maar besloten om het te gaan doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef massachusetts_avenue het volgende:
[..]
Een cursus? Via thuis? Of via een extern bedrijf?
Ik denk dat om 15.00 de boel pas echt omhoog gaat...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Hoppetee, heb bij mij ING eruit geschoven met een klein winstje.
Mag het zooitje nu weer een duikeling maken.
En op basis waarvan?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Ik denk dat om 15.00 de boel pas echt omhoog gaat...
Omdat de zooi in de US open gaat?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Ik denk dat om 15.00 de boel pas echt omhoog gaat...
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef bleiblei het volgende:
Omdat de zooi in de US open gaat? <<-- juistem...
Ik gok iig. binnen een week op een aardige dalingquote:Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef lammegiraf het volgende:
Hoop je dat of heb je hier zo je aanwijzingen voor?
Een daling ligt wat mij betreft net zo voor de hand.
heb je al short posities dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik gok iig. binnen een week op een aardige daling.
Neuh, ik blijf ff uit het short long gedoe. Ik snap het (nog) niet en heb niet de hele dag de tijd om de beurs te volgen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:19 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
heb je al short posities dan?
Ik wacht nog even af...Nieuws/ontwikkelingen in VS kunnen ons ook nog zo even richting 225 duwen. Het is niet te zeggen op het moment. Toch verwacht ik wel dat we gaan dalen op korte termijn.
Volgens mij volgt de AEX "gewoon" de futs...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef Lemans24 het volgende:
Een daling, omdat het ventiel wordt opengedraaid
en de bubbel leegloopt
pffffffffffffffffffffffff...
die zijn toch ook bubble-materiaal?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Volgens mij volgt de AEX "gewoon" de futs...
Nogal wiedes. Het enige wat ze met die plannen (TARP, TALF) proberen is de leegloop van de bubble tot staan te brengen en vervolgens zelfs weer een beetje nieuwe lucht erin te blazen. Zinloos.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Kees de Kort: Plan van Geitner == TARP. Gaat niets helpen.
(vrij naar Kees, nu op BNR)
Ja en nee. Als ik het goed begrepen heb, zijn de futures niets meer of minder dan contracten die ingelost moeten worden op het moment dat de beurs open gaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
die zijn toch ook bubble-materiaal?
het blijft gokken momenteel. als het vanmiddag een minder plan is klapt alles weer inquote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Zo haal je vrijdag voor sluitingstijd AEX Index Sprinter Long 206,00 binnen, zie je amerika verder wegglijden, denk je goh, misschien maandag toch geen groene opening. Wordt je maandag wakker in de volle overtuiging een -1 a -2% te zien, zie je dat je longs op 45% staan.
Het kan verkeren.
daarom bij opening amerika weg doen en genieten van het mooie weer in londen om wat te lunchen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:25 schreef edwinh het volgende:
[..]
het blijft gokken momenteel. als het vanmiddag een minder plan is klapt alles weer in
Dit cijfers zegt helemaal niets.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Europese handelsbalans:
EUR Trade Balance Cijfer: -5.5B Verwacht: -1.9B Vorig cijfer: -1.7B (bijgesteld van -0.3B)
En mensen maar zeggen dat de bodem bereikt is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |