Ik heb die inderdaad ook wel eens jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de tt en naar de hoeveelheid incrowd/msn achtige gespreken die Yasha hier zelf ook wel eens heeft. Maar dan op een niet vervelendemanier omdat ik haar PI las. Snaps?
Dat komt omdat dit ook de enige plek is dat ik d'r spreekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb die inderdaad ook wel eens japrobeer er de laatste tijd aardig op te letten
Maar bij jou en Cali krijg ik altijd zo'n msn gevoel
![]()
Je mag wel posten hoor Piet!quote:
Dan spreek ik je helemaal nooit meerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:58 schreef Californium het volgende:
ik heb geen msnplease forgive me
ik zal me best doen om beetje nuttigere *kuch* posts te maken en het minder msn-achtig te laten worden
Ik wilde al zeggen KPD is niet zo moeilijk om toegang te krijgen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je mag wel posten hoor Piet!
Tis alleen irritant om op links te klikken en dan een melding te krijgen dat je geen toegang hebt tot dat forum
En nee dan gaat het niet om KPD
en? ben toch te druk met leren van mijn fouten enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan spreek ik je helemaal nooit meer
hahaha, zeikwijf ben je toch af en toe ook he...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
en? ben toch te druk met leren van mijn fouten enzo![]()
labjournaal bijwerken
Het was gewoon een verkapte tvp heurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef LastRequest het volgende:
Je mag wel posten hoor Piet!
Tis alleen irritant om op links te klikken en dan een melding te krijgen dat je geen toegang hebt tot dat forum
En nee dan gaat het niet om KPD
thanksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hahaha, zeikwijf ben je toch af en toe ook he...
Stel je aan joh, je weet dondersgoed dat ik het zo niet bedoelquote:
in disney?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nooit geweten dat ze in disney een echte Mcdonalds hebben zitten
omdat vrienden dat doen. althans mijn vriendenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
waarom moet je dan weer zo nodig ouwe koeien uit de sloot halen... dat vond ik irritant... maar afin.... werken enzo dus
Ow disneyland... ik begreep je al niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga ik zondag tot en met dinsdag heenen was even aant kijken wat voor restaurants ze hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |