quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:51 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijttijd maar ipv dat had ik brinta
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
heb vanavond zuurkool met aardappelpuree en spek gemaakt, maar dan 'anders'.
Zuurkool samen met spek even laten pruttelen tot de spek gaar is.
Aardappels koken en een aardappelpuree van maken met: creme fraiche, rood uitje fijngesnipperd, geperst knoflookteentje, wat verse bieslook, peper, zout en daarna de uitgeplozen spek erbij
Dit met de zuurkool serveren en een klodder losse creme fraiche erbijheerlijk!
Was een experimentje, maar gaat zeker vaker gemaakt worden!
zelf makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Qwea het volgende:
trouwens, even hier omdat ik geen zin heb om er een heel topic voor te openen ; weet iemand waar ik gemberwortel thee kan krijgen?
Doe je fanatiek aan krachtsport, of...?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef elcastel het volgende:
Vanmorgen het vertrouwde ontbijt, nu een bakkie kwark, zo op het werk 9 grof meergranen boterhammen en 2 tosti's (en een liter karnemelk) en vanavond kip rode curry (met jasmijnrijst) en een liter shake.
Ow ja en een overdosis snoep, vooral Anta-Flu vandaag.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef lies1947 het volgende:
na bijna 5 weken heerlijk eten op curacao, heb ik vanavond een biefstukje gebakken. champignons, sla en aardappeltjes erbij. wel weer lekker. overigens heb ik van diverse maaltijden daar foto's gemaakt. is het leuk als ik die plaats?
die ouderwetse zijn zeker goedquote:
Beetje noob vraagje hoor, maar van wat voor vlees maak je dat? En mail je het dan nog zelf of koop je het vlees gemalen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef Mexxa het volgende:
ga straks filet american maken. Lekker op een schijfje komkommer met een heel fijn uitje, peper en een druppie mayo.
Geloof dat er in CUL een topic over is. Maar ik haal superverse tartaar, zwarte peper, paprikapoeder, mayo en ik hak er een paar kappertjes door, héél fijn. Net hoe je het lekker vind natuurlijk.. Dat alles prak ik gewoon door elkaar tot het tot een gladde massa is vermengd. Het is eigenlijk heel simpel, en niet volgespoten met conserveringsmiddelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die ouderwetse zijn zeker goed. Bij ons nu in de aanbieding dus meteen een paar ingeslagen
![]()
[..]
Beetje noob vraagje hoor, maar van wat voor vlees maak je dat? En mail je het dan nog zelf of koop je het vlees gemalen?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Mexxa het volgende:
[..]
Geloof dat er in CUL een topic over is. Maar ik haal superverse tartaar, zwarte peper, paprikapoeder, mayo en ik hak er een paar kappertjes door, héél fijn. Net hoe je het lekker vind natuurlijk.. Dat alles prak ik gewoon door elkaar tot het tot een gladde massa is vermengd. Het is eigenlijk heel simpel, en niet volgespoten met conserveringsmiddelenProbeer het gewoon eens! ONTOPIC: De biefstuk was top, nu aan de vla.
Hij doet het weer! Het gaat in ieder geval om de Snack Pack Couscous van Sammy´s.quote:
Ohhh, jij en je lekkere baksels altijdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ga zo lunchen bij bagels en beasn, had vanochtend een plak chocoladekersenjamccake als ontbijt
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, jij en je lekkere baksels altijd
Ik ga zo lunchen bij een vego-bistrootje dat heel goed schijnt te zijn.
ik neem aan aardappelkroketjes en kaaskroketjes (als die bestaan)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:13 schreef Tezz het volgende:
Aardappel/kaas-kroketjes, tomatensalade en een biefstukje.
De combinatie was zelfgemaakt (en lekker). Aardappelpurree maken, wat gebakken uien en wat geraspte belegen kaas erdoor, af laten koelen, kroketjes rollen, door het ei, door het panneermeel en frituren maar!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik neem aan aardappelkroketjes en kaaskroketjes (als die bestaan)Als die combinatie wél bestaat waar koop ik die?
1 keer in een luie bui geprobeerd, maar het rook naar kots en ik heb alles weg gegooidquote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef JimmyJames het volgende:
Vanavond weer een andere saus van grand italia proberen (heb er tig gehaald omdat ze in de aanbieding waren). Ik denk dat deze het wordt: [ afbeelding ]
Oe! Risotto ja, dat is weer lang geleden...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
risotto, met broccoli en champignons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |