quote:
Ze kijken maar in me Fobo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:27 schreef Paul het volgende:
porsche laat jou shirt es zien
hoe heb je die gekregen paul?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Paul het volgende:jaaaaaaaaa jeeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
Jajajaaquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ga je je nu op meets uitgeven voor crew?
Hoi Olep de Polepquote:
ik wil ook zo een shirtquote:
Paul denkt dat hij stoer is he met zijn shirt.quote:
Ja, doen we! Geef hem 50 cent!1111quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paul denkt dat hij stoer is he met zijn shirt.
Zullen we hem en zijn shirt kapot stampen?
En dan zeggen we: Maar we hadden hem toch gekocht???1!!1!1!1!EINZZ!!1!!1!1quote:
matige grapquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan zeggen we: Maar we hadden hem toch gekocht???1!!1!1!1!EINZZ!!1!!1!1
Haha, dat doen we! Einz!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan zeggen we: Maar we hadden hem toch gekocht???1!!1!1!1!EINZZ!!1!!1!1
doe dan maar erop stampen als ie shirt nog aan heeft danquote:
quote:
Nee.quote:
Natuurlijk, dat is vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe dan maar erop stampen als ie shirt nog aan heeft dan_!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
en daarna gaan we naar de macdonald om eten te kopen?
Ronald Macdonald, die turk moet kapot!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is vanzelfsprekend.![]()
[..]
Ja, en daar stampen we ook alles kapot! One!
Het moet niet gekker worden!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ronald Macdonald, die turk moet kapot!
Wie gaan we daarna kapot maken?quote:
Nee joh, dan is het tijd voor bier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie gaan we daarna kapot maken?
PeZu zijn kompjoetert?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie gaan we daarna kapot maken?
PeZu zijn kompjoetert?
quote:
Owja natuurlijk. En als we worden aangehouden zeggen we dat we dronken waren! En dan klagen we Hertog Jan aan, en dan voor dat geld wat we krijgen kopen we nog meer bier!quote:
quote:
ik ben boosquote:
Foes functiequote:
momenteel correctquote:
Ben je je adem aan het inhouden?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:21 schreef Paul het volgende:
jaaaaaaaaa jeeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
Zeg, dat @ wordt al jaren gebruikt heurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je je adem aan het inhouden?
mooi!
Ja, op twitterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, dat @ wordt al jaren gebruikt heur.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:20 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen![]()
ben ik vrij ben ik alsnog vroeger wakker dan op een normale werkdag desalniettemin wordt het een mooie dag
een te weinig gebruikt woord me dunktquote:
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
ik ga vanmiddag winkelen met mijn vriendinjaloers?
Succes.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
Jaloers omdat je gaat winkelen met je vriendin?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
Daar ben ik vanmiddag ook nog geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jaloers omdat je gaat winkelen met je vriendin?![]()
Daar is niks aan. Overigens zijn mannen die buiten blijven staan bij elke winkel wel triest. Situatieschets: "Schatje, ik wil hier even naar binnen (Hunkemöller), heb namelijk een nieuw lingeriesetje nodig". Man: "Wat ene vrouwenwinkel, ik blijf wel buiten"
zeker. Nog spectaculaire plannen voor dit weekend?quote:
morgen de grote schoonmaak en zondag lekker niets, jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zeker. Nog spectaculaire plannen voor dit weekend?
nee ook niks speciaals. Vanavond na de kroeg even een biertje pakken en potje darten. Hoop dat ik deze week een keertje kan winnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:14 schreef psychotic_laugh het volgende:
[..]
morgen de grote schoonmaak en zondag lekker niets, jij?
ach, als je maar bij de beste 3 hoortquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee ook niks speciaals. Vanavond na de kroeg even een biertje pakken en potje darten. Hoop dat ik deze week een keertje kan winnen
doen meestal op het elektrische dartbord want zijn te lui om te tellen maar daar kun je met z'n 4e dus dat lukt meestal nog welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:17 schreef psychotic_laugh het volgende:
[..]
ach, als je maar bij de beste 3 hoort
maar dan wel met echte pijltijes?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
doen meestal op het elektrische dartbord want zijn te lui om te tellen maar daar kun je met z'n 4e dus dat lukt meestal nog wel
lol nee. Zitten van die plastic puntjes aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:20 schreef psychotic_laugh het volgende:
[..]
maar dan wel met echte pijltijes?
hey. Wat denk je ervan tegen vites morgen?quote:
5-0quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hey. Wat denk je ervan tegen vites morgen?
ze moeten uit?quote:
ja darten is wel okéquote:
ben je er vannacht nog uitgekomen met cablegunmaster?quote:
ik wonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ben je er vannacht nog uitgekomen met cablegunmaster?
hehe gefeliciteerd dan nogquote:
ik kots meestal in de kroegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja darten is wel okénet als poolbiljarten en tafelvoetbal. Leuk om in de kroeg te doen.
dan ben ik blij dat we niet naar dezelfde kroeg gaanquote:
ik kom niet eens meer buitenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat we niet naar dezelfde kroeg gaanmaar ieder zo zijn eigen gewoonte he
Nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja darten is wel okénet als poolbiljarten en tafelvoetbal. Leuk om in de kroeg te doen.
vind je poolbiljart en tafelvoetbal wel oké dan?quote:
Poolen oké, tafelvoetbal enkel in kantines tijdens a dull moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vind je poolbiljart en tafelvoetbal wel oké dan?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo nog lekker trainen!
Hoi kan je mij zien? Want ik denk dat me post knop kapot is gemaakt door tante yvonne.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef PeZu het volgende:
zomg zo heerlijk die geblokte posts van porsche1
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoi kan je mij zien? Want ik denk dat me post knop kapot is gemaakt door tante yvonne.
en normaal voetbalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poolen oké, tafelvoetbal enkel in kantines tijdens a dull moment.
ik zie nu dat de tijd van mijn laptop en die van fok! niet gelijk lopen. Eerst was dat wel altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ping, het is nu 5 minuten later.
Bij mij loopt het wel gelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zie nu dat de tijd van mijn laptop en die van fok! niet gelijk lopen. Eerst was dat wel altijd
Raar.quote:
Wel als Paul de OP doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef psychotic_laugh het volgende:
dit is een SC, geen baggertopic ?
en paul is de dorpsgek van FOKquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef Core. het volgende:
[..]
Wel als Paul de OP doet.![]()
Maar goed, SC dan.
Fok! hofnar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef psychotic_laugh het volgende:
[..]
en paul is de dorpsgek van FOK
ja, ik vond mn ander nick niet zo veel meer aan en ze veranderen geen namen meerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Het_hupt het volgende:
zit de kloon van m. in z'n eentje te chatten.......royal sadness_!
Wat is je andere nick dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef psychotic_laugh het volgende:
[..]
ja, ik vond mn ander nick niet zo veel meer aan en ze veranderen geen namen meer
En dat ga je nou proberen te overtreffen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:52 schreef psychotic_laugh het volgende:
maar dat is niet erg relevant, want ik had maar +500 posts
nee, gewoon nieuwe startquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dat ga je nou proberen te overtreffen?
dat kan ook natuurlijkquote:
gisterenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijkJe bent vandaag pas begonnen zie ik.
och verrek het is vrijdagquote:
heb je geen weekend dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
och verrek het is vrijdagik was een beetje dom....
was vandaag al de hele dag vrij en ben gister naar school geweest terwijl het normaal andersom isquote:
ja jij ook hequote:
henig anquote:
we've got a winnerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
henig anbetekent dat net zoiets als rustig aan?
ken je cuijk? Daar in de buurt in ieder geval. Boxmeer ligt nog dichter bij maar dat ken je denk ik niet.quote:
Wat nou, ik moet toch ook wat te doen hebben?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Het_hupt het volgende:
zit de kloon van m. in z'n eentje te chatten.......royal sadness_!
Brabant.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ken je cuijk? Daar in de buurt in ieder geval. Boxmeer ligt nog dichter bij maar dat ken je denk ik niet.
juistquote:
boxmeer zei me meer dan cuijk, maar als je zei tussen nijmegen en venlo dan had ik het ongeveer gewetenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ken je cuijk? Daar in de buurt in ieder geval. Boxmeer ligt nog dichter bij maar dat ken je denk ik niet.
Ik wee nie waor da lig en of da da bestaat.quote:
omdat de trein van venlo naar nijmegen in boxmeer stopt. Misschien dat je het daarom kent. Ik kom niet zo vaak in twente maar op vakantie waren ook van die gasten uit twente en die waren soms toch behoorlijk lastig te verstaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
boxmeer zei me meer dan cuijk, maar als je zei tussen nijmegen en venlo dan had ik het ongeveer geweten
ik woon in twente dus misschien dat het qua dialect misschien iets op mekaar lijkt
quote:You fuckin' little mug! How dare you come into my fuckin' gaff, and try and get hold of my little sister against her will? You're in bandit country now, boy, no-one will even know you were fuckin' here!
You're a hooligan!
A Hardcore hooligan!
(3X)
You're a hooligan!
You wanna wait till' the game or do you wanna make one with me now?!
You're a hooligan!
A Hardcore hooligan!
(2X)
I'll catch you first
You're a hooligan!
A Hardcore hooligan!
(3X)
No one likes us but we don't care!
Dance now whatever you may be
But he missed the fucking penalty
So we smashed up the town
Wherever we may be
Cause he missed the fucking penalty
(2X)
Wanker!
Wherever we may be
(2X)
You're fuckin' animals!
You give this fuckin' country
a bad fuckin' name!
You ain't no football supporters!
You're fuckin' muggy little cunts!
What else you gonna do on a saturday?
Sitting in your armchair wanking off to pop idols?
Fuck that for a laugh
I'd know what I'd rather do
Tottenham away
Love it!
You fat fuckin' prick
Wanker!
Wherever we may be
(3X)
You're a hooligan!
A Hardcore hooligan!
You're a hooligan!
You wanna wait till' the game or do you wanna make one with me now?!
You're a hooligan!
A Hardcore hooligan!
(3X)
No one likes us but we don't care!
Wanker!
Must be that nutty skunk again
Als je het niet erg vind laat ik the offspring nog even aanstaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef porsche1 het volgende:
En nu gaan we even naar een muziekje luisteren.
[..]
Dat vind ik wel erg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind laat ik the offspring nog even aanstaan
doe dan de heideroosjes met damclub hooliganquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef porsche1 het volgende:
En nu gaan we even naar een muziekje luisteren.
[..]
Die tekst is wel sterkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe dan de heideroosjes met damclub hooligan
en nu?quote:
ff luisterenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe dan de heideroosjes met damclub hooligan
ik kom daar nooit met de treinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
omdat de trein van venlo naar nijmegen in boxmeer stopt. Misschien dat je het daarom kent. Ik kom niet zo vaak in twente maar op vakantie waren ook van die gasten uit twente en die waren soms toch behoorlijk lastig te verstaan
kloptquote:
kats moet kwats zijn? en het woordje vedan zeggen ze hier niet maar verder lijkt het er wel opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kom daar nooit met de trein
moar as 't mot kan 'k ok wa kats int plat vedan kuier'n
Wat een kut muziek!quote:
quote:
vedan = verderquote:en het woordje vedan zeggen ze hier niet maar verder lijkt het er wel op
oh dan zat ik er toch nog een flink stuk langs. Ben je ook ooit op de zwarte cross geweest of is dat in twente niet populair?quote:
vorig jaar ben ik op de zwarte cross geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh dan zat ik er toch nog een flink stuk langs. Ben je ook ooit op de zwarte cross geweest of is dat in twente niet populair?
ik ben er twee jaar geleden op zondag geweest. Ga je dan een heel weekend of ook maar 1 dag? Ik ga dit jaar denk ik weer alleen op zondag. Best lachen daarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik op de zwarte cross geweest.
het is de bedoeling dat we dit jaar ook weer gaan.
zou wel gaaf zijn als dat echt zo isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef Olep het volgende:
http://blogs.browardpalmb(...)body_found_aruba.php
hehe zeker. Die cross zelf is gewoon al gaaf om te zien. Sommige bouwen echt rare dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
het is de bedoeling om het hele weekend te gaan.
tis wel donders lachen daar
Het verschijnt nu overal op het internet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zou wel gaaf zijn als dat echt zo isZou ook wel lachen zijn als dan blijkt dat joran het niet is geweest. Gewoon om het spannend te houden.
op de andere podia was er ook wel leuke muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe zeker. Die cross zelf is gewoon al gaaf om te zien. Sommige bouwen echt rare dingenen in die tent is het ook echt gezellig ook al vind ik het kut muziek.
zou kunnen. Heb niet overal gekeken toen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op de andere podia was er ook wel leuke muziek
En dat heeft zin denk je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
kan deze mislukte sc niet gewoon dicht en dan openen we een nwe betere_!
ik vrees van nietquote:
Doe dan niet van die malle voorstellen!quote:
ik vraag je toch niet met me te trouwen ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe dan niet van die malle voorstellen!
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren.quote:
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren.
Et tu?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekker
Zit niet zo te papegaaien, of serieus?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekker
Ik meen het serieus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zit niet zo te papegaaien, of serieus?
Ik denk dat we een band hebben, een verrekte enkelband welteverstaan.quote:
klinkt wel liefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat we een band hebben, een verrekte enkelband welteverstaan.
Romantisch enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat we een band hebben, een verrekte enkelband welteverstaan.
Saampjes op de bank met de pootjes omhoog zitten.quote:
met 2 personen op 2 benen staanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Saampjes op de bank met de pootjes omhoog zitten.
Klinkt als zo'n 'liefde is..'
Het is tijd dat Jojoortje eens op haar eigen benen gaat staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met 2 personen op 2 benen staan
maar dan valt ze omquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is tijd dat Jojoortje eens op haar eigen benen gaat staan.
donders keeltsie, je weet toch wel dat frater broeder betekendquote:
Mijn Latijn is niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
donders keeltsie, je weet toch wel dat frater broeder betekend
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Latijn is niet meer wat het geweest is.
Maar wat is er?
echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:00 schreef porsche1 het volgende:
Hoi, me reageer knop doet het denk ik weer.
wtf quote jequote:
Weet ik niet, het lijkt zoquote:
Het hoont nog na.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef jogy het volgende:
Hoor ik nou een suggestie om de SC te sluiten?
dit exemplaar jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef jogy het volgende:
Hoor ik nou een suggestie om de SC te sluiten?
Que?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is tijd dat Jojoortje eens op haar eigen benen gaat staan.
?quote:
Vertel, waarom? De baggeraars zitten hier fijn verzameld dus ik zie op het moment geen probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit exemplaar ja![]()
tis met recht een drama
en zelfs dat in acht nemend zuigt deze scquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel, waarom? De baggeraars zitten hier fijn verzameld dus ik zie op het moment geen probleem.
Voor de rest van ONZ niet, mij kan het weinig boeien hoe deze SC is zolang ik mensen er nog maar heen kan jagen. Zodra deze SC dat doel teniet doet stopt het, zonder alternatief dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zelfs dat in acht nemend zuigt deze sc
Zoist! Je kan mij hier lekker heenjagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor de rest van ONZ niet, mij kan het weinig boeien hoe deze SC is zolang ik mensen er nog maar heen kan jagen. Zodra deze SC dat doel teniet doet stopt het, zonder alternatief dus.
Hoi P.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Paul het volgende:
Ja hoi daar ben ik hoi
Een vader en zoons avond.quote:
Heey -SG-!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heey -SG-!Heey porsche1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heey porsche1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef porsche1 het volgende:
Er moet een mooie OP komen voor de slowchat.
Wel, en jij maakt hem.quote:
zoiets:quote:
quote:Welkom bij de ONZ-SC
Bagger liever hier dan in andere topics.
Het liefst in KLB. Daar stel je ons tevreden mee.
En dan zoen plaatjequote:
Grootspraak.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:11 schreef Olep het volgende:
Ik heb Hertog Jan in mijn linkerhand.
Einde boodschap.
TOCH NIET JONGENS AAN JE LATEN ZITTEN HEquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:25 schreef Jojoortje het volgende:
Donderdag te ruig uitgeweest. Voel nu de naschok nog
ik ben nog steeds niet bijgekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:25 schreef Paul het volgende:
[..]
TOCH NIET JONGENS AAN JE LATEN ZITTEN HE
Hoi porsche1.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:44 schreef porsche1 het volgende:
Hoi
Gaat goed, ben alleen een beetje vriendeloos, daarom praat ik met mezelf. En hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoi porsche1.
Hoe gaat het vandaag?
Ook goed hoor, dankje. Ik stop er weer even mee. Met mezelf te quoten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gaat goed, ben alleen een beetje vriendeloos, daarom praat ik met mezelf. En hoe gaat het met jou?
Maar straks gaat ie dicht als ik er niet ben.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:41 schreef Paul het volgende:
Porsche maak jij de volgende?
ogen open doenquote:
Nog een weekje dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nope, weekenden thuis enzo. Eind van de maand wel
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik kliniek moeten zeggen.
quote:
13 maarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:25 schreef Paul het volgende:
[..]
TOCH NIET JONGENS AAN JE LATEN ZITTEN HE
quote:
Paul ze vinden je alleen maar zielig omdat je zwakzinnig bent.quote:
De kutuser verwijt de baggeraar dat hij zwakzinnig isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paul ze vinden je alleen maar zielig omdat je zwakzinnig bent.
Nou, voor mijn gevoel ben ik wel wat verder ontwikkeld dan paul.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kutuser de baggeraar dat hij zwakzinnig is
ZWIJG JIJquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paul ze vinden je alleen maar zielig omdat je zwakzinnig bent.
Nee.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:58 schreef -SG- het volgende:
Tieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |