Het verschijnt nu overal op het internet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zou wel gaaf zijn als dat echt zo isZou ook wel lachen zijn als dan blijkt dat joran het niet is geweest. Gewoon om het spannend te houden.
op de andere podia was er ook wel leuke muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe zeker. Die cross zelf is gewoon al gaaf om te zien. Sommige bouwen echt rare dingenen in die tent is het ook echt gezellig ook al vind ik het kut muziek.
zou kunnen. Heb niet overal gekeken toen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op de andere podia was er ook wel leuke muziek
En dat heeft zin denk je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
kan deze mislukte sc niet gewoon dicht en dan openen we een nwe betere_!
ik vrees van nietquote:
Doe dan niet van die malle voorstellen!quote:
ik vraag je toch niet met me te trouwen ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe dan niet van die malle voorstellen!
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren.quote:
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren.
Et tu?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekker
Zit niet zo te papegaaien, of serieus?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekker
Ik meen het serieus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zit niet zo te papegaaien, of serieus?
Ik denk dat we een band hebben, een verrekte enkelband welteverstaan.quote:
klinkt wel liefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat we een band hebben, een verrekte enkelband welteverstaan.
Romantisch enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat we een band hebben, een verrekte enkelband welteverstaan.
Saampjes op de bank met de pootjes omhoog zitten.quote:
met 2 personen op 2 benen staanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Saampjes op de bank met de pootjes omhoog zitten.
Klinkt als zo'n 'liefde is..'
Het is tijd dat Jojoortje eens op haar eigen benen gaat staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met 2 personen op 2 benen staan
maar dan valt ze omquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is tijd dat Jojoortje eens op haar eigen benen gaat staan.
donders keeltsie, je weet toch wel dat frater broeder betekendquote:
Mijn Latijn is niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
donders keeltsie, je weet toch wel dat frater broeder betekend
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn Latijn is niet meer wat het geweest is.
Maar wat is er?
echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:00 schreef porsche1 het volgende:
Hoi, me reageer knop doet het denk ik weer.
wtf quote jequote:
Weet ik niet, het lijkt zoquote:
Het hoont nog na.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef jogy het volgende:
Hoor ik nou een suggestie om de SC te sluiten?
dit exemplaar jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef jogy het volgende:
Hoor ik nou een suggestie om de SC te sluiten?
Que?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is tijd dat Jojoortje eens op haar eigen benen gaat staan.
?quote:
Vertel, waarom? De baggeraars zitten hier fijn verzameld dus ik zie op het moment geen probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit exemplaar ja![]()
tis met recht een drama
en zelfs dat in acht nemend zuigt deze scquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel, waarom? De baggeraars zitten hier fijn verzameld dus ik zie op het moment geen probleem.
Voor de rest van ONZ niet, mij kan het weinig boeien hoe deze SC is zolang ik mensen er nog maar heen kan jagen. Zodra deze SC dat doel teniet doet stopt het, zonder alternatief dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zelfs dat in acht nemend zuigt deze sc
Zoist! Je kan mij hier lekker heenjagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor de rest van ONZ niet, mij kan het weinig boeien hoe deze SC is zolang ik mensen er nog maar heen kan jagen. Zodra deze SC dat doel teniet doet stopt het, zonder alternatief dus.
Hoi P.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Paul het volgende:
Ja hoi daar ben ik hoi
Een vader en zoons avond.quote:
Heey -SG-!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heey -SG-!Heey porsche1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heey porsche1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef porsche1 het volgende:
Er moet een mooie OP komen voor de slowchat.
Wel, en jij maakt hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |