ik ben er twee jaar geleden op zondag geweest. Ga je dan een heel weekend of ook maar 1 dag? Ik ga dit jaar denk ik weer alleen op zondag. Best lachen daarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vorig jaar ben ik op de zwarte cross geweest.
het is de bedoeling dat we dit jaar ook weer gaan.
zou wel gaaf zijn als dat echt zo isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef Olep het volgende:
http://blogs.browardpalmb(...)body_found_aruba.php
hehe zeker. Die cross zelf is gewoon al gaaf om te zien. Sommige bouwen echt rare dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
het is de bedoeling om het hele weekend te gaan.
tis wel donders lachen daar
Het verschijnt nu overal op het internet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zou wel gaaf zijn als dat echt zo isZou ook wel lachen zijn als dan blijkt dat joran het niet is geweest. Gewoon om het spannend te houden.
op de andere podia was er ook wel leuke muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe zeker. Die cross zelf is gewoon al gaaf om te zien. Sommige bouwen echt rare dingenen in die tent is het ook echt gezellig ook al vind ik het kut muziek.
zou kunnen. Heb niet overal gekeken toen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op de andere podia was er ook wel leuke muziek
En dat heeft zin denk je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
kan deze mislukte sc niet gewoon dicht en dan openen we een nwe betere_!
ik vrees van nietquote:
Doe dan niet van die malle voorstellen!quote:
ik vraag je toch niet met me te trouwen ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe dan niet van die malle voorstellen!
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren.quote:
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren.
Et tu?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekker
Zit niet zo te papegaaien, of serieus?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee. 't Ging kut en als klap op de vuurpijl mijn enkelbanden nog verder opgerekt dan dat ze al waren, maar het weer was wel lekker
Ik meen het serieus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zit niet zo te papegaaien, of serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |