en zelfs dat in acht nemend zuigt deze scquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel, waarom? De baggeraars zitten hier fijn verzameld dus ik zie op het moment geen probleem.
Voor de rest van ONZ niet, mij kan het weinig boeien hoe deze SC is zolang ik mensen er nog maar heen kan jagen. Zodra deze SC dat doel teniet doet stopt het, zonder alternatief dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zelfs dat in acht nemend zuigt deze sc
Zoist! Je kan mij hier lekker heenjagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor de rest van ONZ niet, mij kan het weinig boeien hoe deze SC is zolang ik mensen er nog maar heen kan jagen. Zodra deze SC dat doel teniet doet stopt het, zonder alternatief dus.
Hoi P.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Paul het volgende:
Ja hoi daar ben ik hoi
Een vader en zoons avond.quote:
Heey -SG-!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heey -SG-!Heey porsche1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heey porsche1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef porsche1 het volgende:
Er moet een mooie OP komen voor de slowchat.
Wel, en jij maakt hem.quote:
zoiets:quote:
quote:Welkom bij de ONZ-SC
Bagger liever hier dan in andere topics.
Het liefst in KLB. Daar stel je ons tevreden mee.
En dan zoen plaatjequote:
Grootspraak.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:11 schreef Olep het volgende:
Ik heb Hertog Jan in mijn linkerhand.
Einde boodschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |