ik kots meestal in de kroegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja darten is wel okénet als poolbiljarten en tafelvoetbal. Leuk om in de kroeg te doen.
dan ben ik blij dat we niet naar dezelfde kroeg gaanquote:
ik kom niet eens meer buitenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat we niet naar dezelfde kroeg gaanmaar ieder zo zijn eigen gewoonte he
Nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja darten is wel okénet als poolbiljarten en tafelvoetbal. Leuk om in de kroeg te doen.
vind je poolbiljart en tafelvoetbal wel oké dan?quote:
Poolen oké, tafelvoetbal enkel in kantines tijdens a dull moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vind je poolbiljart en tafelvoetbal wel oké dan?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo nog lekker trainen!
Hoi kan je mij zien? Want ik denk dat me post knop kapot is gemaakt door tante yvonne.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef PeZu het volgende:
zomg zo heerlijk die geblokte posts van porsche1
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoi kan je mij zien? Want ik denk dat me post knop kapot is gemaakt door tante yvonne.
en normaal voetbalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poolen oké, tafelvoetbal enkel in kantines tijdens a dull moment.
ik zie nu dat de tijd van mijn laptop en die van fok! niet gelijk lopen. Eerst was dat wel altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ping, het is nu 5 minuten later.
Bij mij loopt het wel gelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zie nu dat de tijd van mijn laptop en die van fok! niet gelijk lopen. Eerst was dat wel altijd
Raar.quote:
Wel als Paul de OP doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef psychotic_laugh het volgende:
dit is een SC, geen baggertopic ?
en paul is de dorpsgek van FOKquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef Core. het volgende:
[..]
Wel als Paul de OP doet.![]()
Maar goed, SC dan.
Fok! hofnar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef psychotic_laugh het volgende:
[..]
en paul is de dorpsgek van FOK
ja, ik vond mn ander nick niet zo veel meer aan en ze veranderen geen namen meerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Het_hupt het volgende:
zit de kloon van m. in z'n eentje te chatten.......royal sadness_!
Wat is je andere nick dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef psychotic_laugh het volgende:
[..]
ja, ik vond mn ander nick niet zo veel meer aan en ze veranderen geen namen meer
En dat ga je nou proberen te overtreffen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:52 schreef psychotic_laugh het volgende:
maar dat is niet erg relevant, want ik had maar +500 posts
nee, gewoon nieuwe startquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dat ga je nou proberen te overtreffen?
dat kan ook natuurlijkquote:
gisterenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijkJe bent vandaag pas begonnen zie ik.
och verrek het is vrijdagquote:
heb je geen weekend dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
och verrek het is vrijdagik was een beetje dom....
was vandaag al de hele dag vrij en ben gister naar school geweest terwijl het normaal andersom isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |