abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:04:58 #101
138448 PeZu
Suspended animation
pi_67245835
hoi
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_67245995
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ja darten is wel oké net als poolbiljarten en tafelvoetbal. Leuk om in de kroeg te doen.
ik kots meestal in de kroeg
pi_67246098
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef psychotic_laugh het volgende:

[..]

ik kots meestal in de kroeg
dan ben ik blij dat we niet naar dezelfde kroeg gaan maar ieder zo zijn eigen gewoonte he
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67246099
Leuke dag gehad allemaal?
Noot noot.
pi_67246110
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

dan ben ik blij dat we niet naar dezelfde kroeg gaan maar ieder zo zijn eigen gewoonte he
ik kom niet eens meer buiten
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:14:28 #106
138448 PeZu
Suspended animation
pi_67246112
mijn dag was super

en die van jou
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_67246212
pi_67246452
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ja darten is wel oké net als poolbiljarten en tafelvoetbal. Leuk om in de kroeg te doen.
Nee, dat is het niet.

Darten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_67246589
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:14 schreef PeZu het volgende:
mijn dag was super

en die van jou


Zo nog lekker trainen!
Noot noot.
pi_67246597
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.

Darten.
vind je poolbiljart en tafelvoetbal wel oké dan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67246636
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

vind je poolbiljart en tafelvoetbal wel oké dan?
Poolen oké, tafelvoetbal enkel in kantines tijdens a dull moment.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_67246668
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo nog lekker trainen!
Inderdaad.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:47:58 #113
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_67247105
Hoi.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:48:14 #114
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_67247115
kan iemand me horen/zien?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:48:38 #115
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_67247134
Hallo?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:48:54 #116
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_67247145
Ik denk dat me post knopje kapot is.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:50:21 #117
138448 PeZu
Suspended animation
pi_67247194
zomg zo heerlijk die geblokte posts van porsche1
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:51:32 #118
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_67247226
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef PeZu het volgende:
zomg zo heerlijk die geblokte posts van porsche1
Hoi kan je mij zien? Want ik denk dat me post knop kapot is gemaakt door tante yvonne.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 18:55:52 #119
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_67247353
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Hoi kan je mij zien? Want ik denk dat me post knop kapot is gemaakt door tante yvonne.


Je bent onzichtbaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_67247675
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Poolen oké, tafelvoetbal enkel in kantines tijdens a dull moment.
en normaal voetbal
pi_67249580
ping, het is nu 1 uur later
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 20:13:00 #122
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_67249734
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:08 schreef psychotic_laugh het volgende:
ping, het is nu 1 uur later
ping, het is nu 5 minuten later.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_67249766
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

ping, het is nu 5 minuten later.
ik zie nu dat de tijd van mijn laptop en die van fok! niet gelijk lopen. Eerst was dat wel altijd
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 20:25:51 #124
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_67250165
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ik zie nu dat de tijd van mijn laptop en die van fok! niet gelijk lopen. Eerst was dat wel altijd
Bij mij loopt het wel gelijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:38:49 #125
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_67250675
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]



Je bent onzichtbaar.
Raar.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_67250794
dit is echt een slow-chat waarom dan? is het hier niet leuk?
pi_67250897
wel toch?
pi_67250901
jeetje...
pi_67250916
in je 1tje lullen is ook niet leuk
pi_67250934
dus..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:45:39 #131
138448 PeZu
Suspended animation
pi_67250954
avond
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:45:54 #132
13132 Core.
schizo eend
pi_67250963
Ahhh, het Paul & porsche1 baggertopic!

Wat een slechte OP!
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_67250982
dit is een SC, geen baggertopic ?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:47:39 #134
13132 Core.
schizo eend
pi_67251033
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef psychotic_laugh het volgende:
dit is een SC, geen baggertopic ?
Wel als Paul de OP doet.

Maar goed, SC dan.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:48:31 #135
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_67251064
zit de kloon van m. in z'n eentje te chatten.......royal sadness _!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_67251067
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef Core. het volgende:

[..]

Wel als Paul de OP doet.

Maar goed, SC dan.
en paul is de dorpsgek van FOK
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:49:44 #137
13132 Core.
schizo eend
pi_67251099
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef psychotic_laugh het volgende:

[..]

en paul is de dorpsgek van FOK
Fok! hofnar!
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_67251103
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:48 schreef Het_hupt het volgende:
zit de kloon van m. in z'n eentje te chatten.......royal sadness _!
ja, ik vond mn ander nick niet zo veel meer aan en ze veranderen geen namen meer
pi_67251159
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef psychotic_laugh het volgende:

[..]

ja, ik vond mn ander nick niet zo veel meer aan en ze veranderen geen namen meer
Wat is je andere nick dan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67251180
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:51 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Wat is je andere nick dan?
en dat zeg ik niet
pi_67251203
maar dat is niet erg relevant, want ik had maar +500 posts
pi_67251549
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:52 schreef psychotic_laugh het volgende:
maar dat is niet erg relevant, want ik had maar +500 posts
En dat ga je nou proberen te overtreffen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67251601
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

En dat ga je nou proberen te overtreffen?
nee, gewoon nieuwe start
pi_67251644
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef psychotic_laugh het volgende:

[..]

nee, gewoon nieuwe start
dat kan ook natuurlijk Je bent vandaag pas begonnen zie ik.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67251724
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:04 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

dat kan ook natuurlijk Je bent vandaag pas begonnen zie ik.
gisteren
pi_67251780
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef psychotic_laugh het volgende:

[..]

gisteren
och verrek het is vrijdag ik was een beetje dom....
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67251825
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

och verrek het is vrijdag ik was een beetje dom....
heb je geen weekend dan?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:08:22 #148
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_67251846
goedenavond
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_67251922
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
en ik ga, fijne avond
pi_67251962
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:07 schreef psychotic_laugh het volgende:

[..]

heb je geen weekend dan?
was vandaag al de hele dag vrij en ben gister naar school geweest terwijl het normaal andersom is
mare later
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')