abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67219544
TS begint:

1 Ze nemen stelling tegen de verrijking aan de top;
2 Is tegen de import van gastarbeiders uit het voormalige Oost-Europa;
3 Als enige partij verdedigen zij het Joods-Christelijke-humanistische samenleving;
4 Een echte conservatieve partij ....
5 Wijzen terecht op excessen van de Islam en de gevaren die het met zich meebrengt in onze Westerse samenleving.
6 Stellen paal en perk aan immigratie in dit toch al zo druk bezocht land.

[ Bericht 11% gewijzigd door EchtGaaf op 20-03-2009 11:09:35 ]
  FOK!fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 21:33:56 #2
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_67219578
Dat ze de politiek weer levendig hebben gemaakt
  FOK!fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 21:34:22 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_67219592
verder inhoudelijk niet echt.. sommige punten wel, maar niet op de PVV manier!
pi_67219729
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
3 Als enige partij verdedigen zij het Joods-Christelijke-humanistische samenleving;
Bij dit puntje moet even een kanttekening worden geplaatst.

Of Wilders, of de PVV, werkelijk hier waarde aan hecht is de vraag. Dit puntje wordt hoogstwaarschijnlijk meer benadrukt om te laten zien dat dit geen Islamitische samenleving is.
pi_67219875
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Bij dit puntje moet even een kanttekening worden geplaatst.

Of Wilders, of de PVV, werkelijk hier waarde aan hecht is de vraag. Dit puntje wordt hoogstwaarschijnlijk meer benadrukt om te laten zien dat dit geen Islamitische samenleving is.
Dat is een goede. Ik weet niet of Geert echt een vriend van de Christenen of Joden is.
pi_67219938
Hun PR. Geert Wilders zie je nooit in De Wereld Draait Door of Pauw en Witteman. Dit is slim, want hij weet van te voren dat hij zichzelf al vast lult. Geert Wilders komt altijd in Nova, dat hij zo ergens op de markt in Venlo of over het Binnenhof loopt en een journalist hem terloops een vraag stelt. Dan kan hij snel weer doorrennen wanneer die journalist toch wel erg lastige vragen stelt.

Andere kamerleden van de PVV (Graus, Brinkman, Agema) hoor je altijd in dat soort programma's als DWDD en P&W praten over hondjes, bejaarden of die ver-van-ons-bed-show op de Antillen. Maar nóóit over het Grote Kwaad: de islam. Want de lulkoek die Wilders daar over verspreidt is nog veel warriger en onrealistischer.

Wilders heeft het zo weten te spelen dat hij nooit verantwoording hoeft af te leggen, maar toch Nederland in zijn greep heeft. Simpelweg omdat hij niet naar de media gaat die hem het te moeilijk maken.
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:43:15 #7
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67219992
Ik geloof oprecht dat er eens behoefte was aan een partij die de ''uitwassen van de Islam'' blootlegde. Maar dat onderwerp wordt niet meer geschuwd, en de toevoeging die de PVV aan dat debat doet bestaat grotendeels uit opzettelijke overdrijving.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_67220637
Niets
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_67220965
Heeft best wel plannen, vraag is of ze haalbaar zijn.
  Donald Duck held donderdag 19 maart 2009 @ 22:06:42 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67221058
Dat ze niet zo laf politiek correct doen en problemen met allochtonen gewoon duidelijk durven te benoemen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_67221449
quote:

Volgens mij heeft wat de PVV wil en doet erg weinig met samenleven te maken
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_67221511
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij heeft wat de PVV wil en doet erg weinig met samenleven te maken

Ik geloof zeker niet dat ze tegen een samenleving ala de jaren 50 zijn.
pi_67221602
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik geloof zeker niet dat ze tegen een samenleving ala de jaren 50 zijn.
Die ernstig verzuilde periode van grote armoe in Nederland lijkt me niet iets om naar terug te verlangen .

En het heeft nog steeds weinig met de huidige definities van samenleven te maken
pi_67221689
Dat hij de belastingbetaler, degene aan wie de overheid verantwoordelijkheid is verschuldigd, weet te waarderen.

Sommige andere partijen kunnen maar geen genoeg krijgen van het afzetten van de werkende man. En dat zie ik als een omgekeerde wereld.
pi_67221729
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die ernstig verzuilde periode van grote armoe in Nederland lijkt me niet iets om naar terug te verlangen .
Ikke wel. Lekker overzichttelijk. Lekker Christelijk. Mores van de jaren 50.
quote:
En het heeft nog steeds weinig met de huidige definities van samenleven te maken
Leg uit.
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:27:57 #16
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67221966
In de jaren vijftig was er meer misdaad.
pi_67222135
Geert Wilders is bijna net zo lachwekkend als de mensen die hem proberen af te schilderen als Het Grote Kwaad. Zolang er nog mensen zijn die allerlei concessies doen aan vrijheden puur en alleen om het moslims naar de zin te maken, vervult hij simpelweg een nuttige functie, ook al is hij zelf bijna net zo fout als waar hij tegen strijdt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67222179
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ikke wel. Lekker overzichttelijk. Lekker Christelijk. Mores van de jaren 50.
[..]
Nou joepie. Ik ben blij dat onze samenleving zich verder heeft ontwikkeld.
quote:
Leg uit.
Rechten voor vrouwen, kinderen, buitenlanders, en homo's lijken me een grote vooruitgang
pi_67222251
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef du_ke het volgende:

Rechten voor vrouwen, kinderen, buitenlanders, en homo's lijken me een grote vooruitgang
Mij niet. Tenminste, met rechten is weinig mis, met de veranderende verhouding wel. Maar dat is een natuurlijke ontwikkeling waar wij ons bij moeten neerleggen. Ik zal het echter nooit stimuleren.
pi_67222336
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
Hun PR. Geert Wilders zie je nooit in De Wereld Draait Door of Pauw en Witteman. Dit is slim, want hij weet van te voren dat hij zichzelf al vast lult. Geert Wilders komt altijd in Nova, dat hij zo ergens op de markt in Venlo of over het Binnenhof loopt en een journalist hem terloops een vraag stelt. Dan kan hij snel weer doorrennen wanneer die journalist toch wel erg lastige vragen stelt.

Andere kamerleden van de PVV (Graus, Brinkman, Agema) hoor je altijd in dat soort programma's als DWDD en P&W praten over hondjes, bejaarden of die ver-van-ons-bed-show op de Antillen. Maar nóóit over het Grote Kwaad: de islam. Want de lulkoek die Wilders daar over verspreidt is nog veel warriger en onrealistischer.

Wilders heeft het zo weten te spelen dat hij nooit verantwoording hoeft af te leggen, maar toch Nederland in zijn greep heeft. Simpelweg omdat hij niet naar de media gaat die hem het te moeilijk maken.
Slimme man dus. Met goeie ideeën.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67222617
1) Dat ze de belastingen grof willen verlagen.
2) Het aantal ambtenaren willen minderen
3) De subsidies en subsidieorganen willen terugdringen, bijvoorbeeld voor mensen die graag schilderen in de vrije tijd.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:52:35 #22
249245 Moam
Alahoewekbal
pi_67223100
Een man die tegen de islam is. Hij wil de grootste partij van nederland worden, maar heeft absoluut nergens kennis over. Als hij aan de macht komt, zou ik blij zijn, want zijn plannen zullen nooit uit te voeren zijn, en zijn samenwerking is 0,0. Hij zal gouw van zijn "Troon" verwijderd worden.

Hij is een man die vlucht voor hetgeen dat hij verteld, hij is nog nooit is gesprek gegaan met een imam, omdat als die dad deed, hij weet dat alles wat hij verkonigd aan de mensen niet klopt. Het is een man die de koran verafschuwd, maar hem nooit heeft open geslagen, een man die groot probeert te worden door leugens en haat. Waarom zou hij naar Engeland gaan als die wist dat die niet binnenkwam? Puur voor de pepluciteits stunt. Hij voelt zich bedreigd omdat de Islam grootER aan het worden is, omdat het de waarheid is.
pi_67223155
quote:
TS begint:

1 Ze nemen stelling tegen de verrijking aan de top;
2 Is tegen de import van gastarbeiders uit het voormalige Oost-Europa;
4 Een echte conservatieve partij ....
5 Wijzen terecht op excessen van de Isalm en de gevaren die het met zich meebrengt in onze Westerse samenleving.
6 Stellen paal en perk aan immigratie in dit toch al zo druk bezocht land.

1: klinkt als de SP
2: klinkt als de SP
3:
4: klinkt als de SP
5:
6:
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:06:51 #24
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67223687
Ik vind het wel goed dat tegen de vrijheid is, communisme en oneindig machtige overheid FTW!
Verder vind ik het ook wel goed dat hij absoluut geen waarde hecht aan gelijkheid voor de wet, dat is ook zo links elitair hobbyisme, sommige mensen moet je vanwege hun kleurtje nu eenmaal harder straffen.
Afsluitend is het wel super dat ie eindelijk politici durft uit te schelden, zeggen wat ie denkt, met het niveau van de stratenmaker om de hoek. De herkenning voor de hardwerkende Nederlander!
En verder is het wel tof dat hij door een idee, de Islam, verantwoordelijk te houden voor alles wat mis is in het land, hij eigenlijk de moslims de schuld geeft, maar het technisch gezien niet doet, en zo niet te pakken is. Yeah!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:09:58 #25
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67223806
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ze niet zo laf politiek correct doen en problemen met allochtonen gewoon duidelijk durven te benoemen.
En voor problemen met autochtonen steekt ie tenminste zijn kop in het zand, die weg-met-ons politiek van 'ja maar autochtonen doen ook wel eens iets verkeerd' begon De Hardwerkende Nederlander ook wel zat te worden!
pi_67223817
quote:
sommige mensen moet je vanwege hun kleurtje nu eenmaal harder straffen
Je hebt vast een quote van Wilders waarin hij aangeeft daar voorstander van te zijn.
pi_67223862
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Slimme man dus.
Sluw ja.
quote:
Met goeie ideeën.
Helaas.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:12:32 #28
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67223896
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt vast een quote van Wilders waarin hij aangeeft daar voorstander van te zijn.
Niet letterlijk met een kleurtje, maar mensen met een ander geloof moeten het land uit -liefst nog met familie en al-, terwijl mensen met 1 paspoort in het land mogen blijven.
quote:
[..] Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al.” bron
pi_67223995
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Niet letterlijk met een kleurtje, maar mensen met een ander geloof moeten het land uit -liefst nog met familie en al-, terwijl mensen met 1 paspoort in het land mogen blijven.
[..]

Hoe belachelijk dat ook is, vind ik het niet kunnen om iemand dan maar lukraak van racisme te betichten.
pi_67224131
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]

Ja, had het ook gelezen.
Dus als mensen problemen veroorzaken maar geen moslim zijn dan mogen ze blijven.
Hoe gaat deze lieve meneer Wilders controleren of iemand Moslim is?

Mijn zusje is overigens moslim geworden.
Dus als zij een pak koekjes steelt moeten zij, mijn moeder en ik het land uit.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:21:53 #31
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67224242
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoe belachelijk dat ook is, vind ik het niet kunnen om iemand dan maar lukraak van racisme te betichten.
Ik zie niet zo heel veel verschil tussen iets irrelevants als 'geloof' of 'huidskleur'. Iemand vanwege zijn geloof anders behandelen is net zo debiel als iemand vanwege zijn huidskleur anders gaan behandelen.

Maar, inderdaad, ik had correcter geweest als ik schreef 'mensen met een ander geloof moeten nu eenmaal harder gestraft worden', maar ik was zo druk bezig met die post van sarcasme te voorzien, dat ik dat vergat.
pi_67224252
Ik ben ook moslim, behalve wanneer ik misdaden pleeg, dan even niet.
pi_67224294
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik ben ook moslim, behalve wanneer ik misdaden pleeg, dan even niet.

Wilders gaat vast stickers plakken met "Moslim", zodat je er niet onderuit komt...
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:24:12 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_67224334
Ik vind het goed dat ie zn Limburgse roots niet verloochtent

Meer kan ik niet bedenken
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:26:30 #35
249245 Moam
Alahoewekbal
pi_67224420
Jaja, ik haat buitenlanders totdat ik tegenover ze sta
pi_67225065
Bezuinigen op linkse hobby's
pi_67225936
quote:

5 Wijzen terecht op excessen van de Isalm en de gevaren die het met zich meebrengt in onze Westerse samenleving.
Isalm. De nieuwe zalm die te koop is bij de AH.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2009 @ 00:08:41 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67226089
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

3:
5:
6:
Het zijn ook de SP'ers die Wilders stemmen. Kort door de bocht is Wilders = SP + doorgedraaide buitenlanders politiek.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67226455
PVV: het grootste pluspunt over de partij komt in haar naam al naar voren. Partij voor de Vrijheid.

Wilders en zijn manschapjes strijden voor wat vrijheid en dat is een compliment waard
There is only one brilliant monkey: The Undead Monkey
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2009 @ 00:24:54 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67226529
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:21 schreef UndeadMonkey het volgende:
PVV: het grootste pluspunt over de partij komt in haar naam al naar voren. Partij voor de Vrijheid.

Wilders en zijn manschapjes strijden voor wat vrijheid en dat is een compliment waard
Vrijheid voor wie ? Zelf alles roepen en dan de koran willen verbieden ? .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67226601
Ze zijn wakker!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67226614
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Vrijheid voor wie ? Zelf alles roepen en dan de koran willen verbieden ? .
Strijden voor vrijheid is een nobel streven.

Het verbieden van de koran is echter kortzichtig op dat gebied. Ik ben geen absolute tegenstander van dat idee overigens, maar dat is vooral omdat ik toch geen koran lees Toch vind ik dat alle boeken gewoon toe gestaan moeten zijn.
There is only one brilliant monkey: The Undead Monkey
  vrijdag 20 maart 2009 @ 03:07:43 #44
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67228308
Ik zit eens naar dat legendarische debat te kijken na de gemeenteraadsverkiezingen van 2002, maar ondanks dat ik Wilders af en toe best een slimme politicus vind kan hij toch absoluut niet tippen aan de eruditie van Fortuyn. Ik besef me eigenlijk nu pas hoe groot het verschil tussen die twee is.
pi_67228334
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 03:07 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zit eens naar dat legendarische debat te kijken na de gemeenteraadsverkiezingen van 2002, maar ondanks dat ik Wilders af en toe best een slimme politicus vind kan hij toch absoluut niet tippen aan de eruditie van Fortuyn. Ik besef me eigenlijk nu pas hoe groot het verschil tussen die twee is.
Er is sowieso weinig reden om die twee op een lijn te zetten.
pi_67228344
Dat zij geen hautain gedrag vertonen tegenover een belangrijk deel van de Nederlandse bevolking. Neem mensen altijd serieus, dat is heel belangrijk.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 03:16:07 #47
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67228347
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 03:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nuja, ze worden toch beiden onder de noemer rechts en populistisch geschaard (overigens al dan niet terecht).
pi_67228575
Zijn gevoel voor humor. Denken dat die daadwerkelijk minister president kan worden.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67228580
quote:

[..]

Fortuyn die had toch iets geschreven over Islam en achtelijke cultuur?
pi_67228591
Het feit dat ondanks dat hij zijn vrijheid op heeft moeten geven toch doorgaat met hetgeen wat in zijn ogen goed is.
Ik support gevallen topclubs!
pi_67228605
quote:

[..]

Er zijn wel degelijk (veel) raakvlakken bij die 2 . Met als grootste verschil dat Fortuyn wél charisma had. Iets waar ik Wilders nog niet op heb kunnen betrappen....
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67229427
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tja mensen op basis van hun geloof of afkomst discrimineren en anders gaan berechten komt wel een eind in de richting hoor. Dat het ras dan niet z'n grootste argument is doet aan de walgelijkheid weinig af naar mijn idee...
pi_67229465
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat zij geen hautain gedrag vertonen tegenover een belangrijk deel van de Nederlandse bevolking. Neem mensen altijd serieus, dat is heel belangrijk.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_67229875
Zijn bereidwilligheid om compromissen te sluiten. .

Zonder gekkigheid; hij is iig een interessant verschijnsel, volgens mij.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ryan3 op 20-03-2009 09:20:48 ]
I´m back.
pi_67229949
Ik vind het goed dat een heel groot gedeelte van zijn oplossingen in de praktijk niet mogelijk zijn!

Ik vind het ook goed dat er duidelijke verbanden te trekken zijn tussen Wilders anno 2009 en Hitler anno 1932!
pi_67230532
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:08 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het goed dat een heel groot gedeelte van zijn oplossingen in de praktijk niet mogelijk zijn!

Ik vind het ook goed dat er duidelijke verbanden te trekken zijn tussen Wilders anno 2009 en Hitler anno 1932!
pi_67233066
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou joepie. Ik ben blij dat onze samenleving zich verder heeft ontwikkeld.
[..]
Nou ik niet hoor. Geef mij de jaren 50 maar op dit punt.
quote:

Nu is het een en al integratie problematiek. Had je toen niet.
Vrouwen worden nu meegezogen in het werkproces. Ze kunnen niet eens meer huismoeder zijn.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:04:25 #58
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_67233098
Wat ik knap aan Wilders vind is zijn kunde om zoveel mensen aan zich te binden met zo weinig inhoud.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_67233172
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

3:
5:
6:
Ze hebben inderdaad overeenkomsten. Dat geldt vrijwel voor iedere partij.
pi_67233183
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat ik knap aan Wilders vind is zijn kunde om zoveel mensen aan zich te binden met zo weinig inhoud.
Zo weinig inhoud?
pi_67233225
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 00:21 schreef UndeadMonkey het volgende:

Met die vrijheid zijn ze dan wel weer erg selectief........
pi_67233505
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zo weinig inhoud?
Hij lijkt me niet zo'n inhoudelijke christelijke conservatief zoals jij.
Hij is meer christelijk conservatief omdat je dat tegen moslim conservatief kunt zetten.
I´m back.
pi_67233558
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij lijkt me niet zo'n inhoudelijke christelijke conservatief zoals jij.
Dat klopt denk is sowieso.
quote:
Hij is meer christelijk conservatief omdat je dat tegen moslim conservatief kunt zetten.
Ik denk zelfs dat Wilders geen Christen is. Niettemin neemt hij het wel voor ze op. En ja, dat zou best uit polaire overwegingen kunnen zijn.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:18:01 #64
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_67233567
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zo weinig inhoud?
Ja, weinig inhoud.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_67233589
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja, weinig inhoud.
Nou ik gaf je zo uit de losse pols zomaar 6 punten waarmee ik het eens ben. Dan ben je toch niet zonder inhoud?
pi_67233689
Laat ik beginnen met duidelijk maken dat ik het niet als een serieuze partij beschouw omdat ik ernstig twijfel aan de bestuurlijke capaciteiten van heer Wilders en aan de stabiliteit op lange termijn binnen de partij.

Verder vind ik het prima dat ze immigratie aan banden willen leggen, dat ze weinig tolerant zijn wat betreft misdaad en overlast en dat ze dierenrechten belangrijk vinden.

Ik heb overigens geen hekel aan de Islam, ik wil het alleen niet hier hebben op grote schaal. Daar komen alleen maar spanningen en conflicten van; het past nou eenmaal niet echt in onze cultuur.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:24:36 #67
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_67233765
Ik vind het goed van hem dat ie naar Engeland is gevlogen maar slecht dat het vliegtuig niet gecrashed is omdat ie met z'n pruik in de nek van de piloten kriebelde!

Zo moeten we over hem denken.

Wel laf van hem om niet bij P&W te komen.

Gister waren Hans Wiegel en Lodewijk de Waal van FNV er. Een geweldige strijd barste los tusen links en rechts... Wiegel gaat tneminste de confrontatie aan met mensen die die niet moet. Ik heb Geert nog nooit in een moskee gezien.

Geert die durft gewoon de confrontatie aan te gaan.

Een DWAAS is het gewoon. Haat zaaien en dan zelf niets terug durven zeggen.
Vet spel
pi_67233931
Ohja, en Wilders zelf vind ik best een moedig man vanwege wat hij heeft opgegeven voor zijn overtuigingen.
pi_67241188
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wilders gaat vast stickers plakken met "Moslim", zodat je er niet onderuit komt...
Wilders is waarschijnlijk al aan het borduren, alleen nog even "Jude" vervangen door "Moslim"

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_67241277
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:08 schreef Nielsch het volgende:

Ze waren in ieder geval beide rasist en kwamen beide Engeland niet in
pi_67243833
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou ik niet hoor. Geef mij de jaren 50 maar op dit punt.
[..]

Vrouwen worden nu meegezogen in het werkproces. Ze kunnen niet eens meer huismoeder zijn.
Vrouwen uitsluiten van werk en een serieuze maatschappelijk rol was gelukkig een modeverschijnsel dat uiteindelijk niet al te lang geduurd heeft gelukkig.
pi_67243846
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou ik gaf je zo uit de losse pols zomaar 6 punten waarmee ik het eens ben. Dan ben je toch niet zonder inhoud?
Oh dan kan je zeer zeker nog wel zonder inhoud zijn
pi_67243925
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef Sakura het volgende:

[..]

Wilders is waarschijnlijk al aan het borduren, alleen nog even "Jude" vervangen door "Moslim"

[ afbeelding ]
Moslims met een Davidster?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:43:40 #74
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67245195
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Met die vrijheid zijn ze dan wel weer erg selectief........
Dat waren ze in de jaren 50 ook, dus dat concept moet jou niet tegenstaan.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_67245296
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Moslims met een Davidster?
wilders heeft ze sowieso al niet op een rijtje, weet hij veel
pi_67245374
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Sakura het volgende:
wilders heeft ze sowieso al niet op een rijtje, weet hij veel
Die woorden hebben uit jouw mond wel een geestige bijklank.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:50:08 #77
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67245406
Wilders...ach het is een amusant mannetje...een beetje type van "big fish, small pond" en qua ideeën is het ook niet altijd even briljant, maar hij kan zo lekker verontwaardigd over komen.

Heeft veel weg van een klein kind eigenlijk.

Hoe dan ook, ik heb grote moeite om hem als politicus serieus te nemen...en dat zegt veel bij mij.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_67245763
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef Emimich het volgende:

[..]

Die woorden hebben uit jouw mond wel een geestige bijklank.
En dat is ook het enige wat je met wilders moet doen, hem heel hard uitlachen met zijn lege geklaag en gescheld zonder ook maar 1 idee te hebben.

Verder dan dronkemans kroegpraat heb ik hem nog nooit horen komen.
pi_67245814
Nu ik hier een tijdje in Denemarken wordt opeens pijnlijk duidelijk dat Nederland helemaal geen vrij land meer is.
Ik denk dat de PVV dat heel goed begrepen heeft. De reguliere partijen accepteren Nederland zoals het is en niet zoals het moet zijn, namelijk pro-aktief veranderingen en verbeteringen aanbrengen.

Enkele voorbeelden van niet vrij zijn, vul zelf verder maar aan:

tienduizenden camera's op straten, pleinen, winkels, openbare gebouwen, bussen, treinen, snelwegen

straatcoaches om de boel een beetje in de hand te houden

legitimatieplicht op straat

ongeinteresseerde politie

Dagelijks een moord, aanranding en geweld

regels regels regels en regels

veel ouderen die savonds de voordeur niet meer open durven te doen als er gebeld wordt

opgefokte en agressieve mensen op straat en in het verkeer
nothing will change without a rebel
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:36:59 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67248582
Dagelijks een moord, ongeveer 365 per jaar, dat noem ik niet zo bijzonder hoog, eigenlijk.
(Het zijn net iets meer moorden over het algemeen, maar toch, als er elke dag een moord plaats zou vinden is dat bizar weinig.)
pi_67248636
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef bendk het volgende:
Nu ik hier een tijdje in Denemarken wordt opeens pijnlijk duidelijk dat Nederland helemaal geen vrij land meer is.
Ik denk dat de PVV dat heel goed begrepen heeft. De reguliere partijen accepteren Nederland zoals het is en niet zoals het moet zijn, namelijk pro-aktief veranderingen en verbeteringen aanbrengen.

Enkele voorbeelden van niet vrij zijn, vul zelf verder maar aan:

tienduizenden camera's op straten, pleinen, winkels, openbare gebouwen, bussen, treinen, snelwegen

straatcoaches om de boel een beetje in de hand te houden

legitimatieplicht op straat

ongeinteresseerde politie

Dagelijks een moord, aanranding en geweld

regels regels regels en regels

veel ouderen die savonds de voordeur niet meer open durven te doen als er gebeld wordt

opgefokte en agressieve mensen op straat en in het verkeer
Mjah, en de oplossing van de PVV is nog minder vrijheid. De PVV trekt de stemmers die betrapt worden op te hard rijden en dan roepen "Moet je geen echte boeven gaan vangen"...oftewel, ze willen alleen dat de wet op anderen toegepast wordt. Egoisme ten top, dat is Nederland vandaag en de vaandeldrager daarvan is de PVV. Voor eenieder die te beperkt is om mee te kunnen vandaag.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:42:16 #82
249245 Moam
Alahoewekbal
pi_67248739
De kan dat je dit jaar vermoord wordt is, ongeveer 0.002%, Uitkijken dus^^
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:42:36 #83
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_67248748
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Bezuinigen op linkse hobby's
Idd, en ze durven actie te nemen / voor te stekkeb terwijl het huidige kabinet verzaakt actie te nemen om deze crisis een halt toe te roepen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:44:46 #84
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67248810
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, en ze durven actie te nemen / voor te stekkeb terwijl het huidige kabinet verzaakt actie te nemen om deze crisis een halt toe te roepen
Ik wil ook bezuinigen op hobby's van politici. Zou dat een voldoende concreet standpunt zijn waar half Nederland gezapig ja tegen zal knikken?

..

Waarschijnlijk wel.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:45:08 #85
249245 Moam
Alahoewekbal
pi_67248822
HAAAAAAAA, wilders een eind maken aan de crisis? hij kan zijn eigen kont nog niet eens afvege
pi_67249914
In een interview werd aan Joop den Uijl, destijds voorzitter van de PvdA, gevraagd hoe het kwam dat hij zo'n succes had, bijvoorbeeld dat de PvdA zo'n 55 zetels had.
Het antwoord was dat zijn aanhang allemaal dezelfde gedachte had, dezelfde antwoorden op alle vragen.
Maar vroeg de interviewer er is toch altijd wel iemand die een eigen mening heeft.

Zijn antwoord was, dan leren wij ze een aantal dingen te zeggen: zeg dat het wel mee valt, zeg dat het een uitzondering is, zeg niets en negeer de persoon, speel op de man, geef een vage mening ipv de feiten, maak vergelijkingen met andere dingen die niet te achterhalen zijn, ondersteun je partijgenoten met dezelfde aanpak.

Ik moet zeggen dat ik in 2009 nog steeds datzelfde tegenkom.
nothing will change without a rebel
pi_67250327
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar heeft hij wel een punt.
Zowel Hitler als Wilders hebben schilderijen gemaakt.
Zowel Hitler als WIlders hebben een vaag kapsel.
Zowel Hitler als Wilders hebben een duidelijke afkeur jegens een minderheid.
Zowel Hitler als Wilders zeggen dingen die veel mensen graag horen.
Zowel Hitler als Wilders waren/zijn zelf allochtoon (Limburg hoort meer bij België)
Zowel Hitler als Wilders hebben boeken geschreven.
Zowel Hitler als Wilders zaai(d)en haat.
Zowel Hitler als Wilders wil(d)en hun land bevrijden door te verbieden.
Zowel Hitler als Wilders probeerden naar Engeland te gaan en faalden.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:35:04 #88
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67250528
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]
.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:46:43 #89
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67250995
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

.
Die grap maak ik nu al een maand.
pi_67251043
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Die grap maak ik nu al een maand.
Is dat de enige grap die je in die maand kon bedenken?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:50:23 #91
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67251125
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is dat de enige grap die je in die maand kon bedenken?
Nee, ik ben sinds kort werkloos, dus ik ben bezig met een humoristische kantoorserie die ik baseer op mijn ervaringen als werknemer bij ..... . Ik kan je zeggen, ik verzin grappen aan de lopende band!
pi_67251147
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:50 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Nee, ik ben sinds kort werkloos, dus ik ben bezig met een humoristische kantoorserie die ik baseer op mijn ervaringen als werknemer bij ..... . Ik kan je zeggen, ik verzin grappen aan de lopende band!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:52:02 #93
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67251167
Het moet een schok zijn geweest toen je die dildo onder je moeders kussen vond.
pi_67251250
quote:
http://mobile.fok.nl/nieuws/106477/reacties/5
MaGNeT [15-02-2009 00:45]
Ik zie Wilders al zitten in een roeiboot over het kanaal, zingend:

"Wir fahren gegen Engeland"...
pi_67252436
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:43 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat waren ze in de jaren 50 ook, dus dat concept moet jou niet tegenstaan.
Vrij betekent ook niet altijd blijheid. Zo reeel moet je toch ook zijn ?
  maandag 23 maart 2009 @ 10:10:16 #96
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67316200
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Vrij betekent ook niet altijd blijheid. Zo reeel moet je toch ook zijn ?
Veel mensen kunnen idd niet zo goed met vrijheden omgaan, daarom wilt het gros van de mensen ook geen vrijheid, enkel maar een sterk en faire leider Die nog zeldzamer zijn dan mensen die met vrijheid om kunnen gaan..

Ik persoonlijk kies liever voor vrijheden.
pi_67316845
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef Semisane het volgende:

[..]

Veel mensen kunnen idd niet zo goed met vrijheden omgaan, daarom wilt het gros van de mensen ook geen vrijheid, enkel maar een sterk en faire leider Die nog zeldzamer zijn dan mensen die met vrijheid om kunnen gaan..

Ik persoonlijk kies liever voor vrijheden.
ik zeg liever: vrijheden, zolang het maar niet ten koste gaat van de vrijheden van anderen
pi_67316983
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar heeft hij wel een punt.
Zowel Hitler als Wilders hebben schilderijen gemaakt.
Zowel Hitler als WIlders hebben een vaag kapsel.
Zowel Hitler als Wilders hebben een duidelijke afkeur jegens een minderheid.
Zowel Hitler als Wilders zeggen dingen die veel mensen graag horen.
Zowel Hitler als Wilders waren/zijn zelf allochtoon (Limburg hoort meer bij België)
Zowel Hitler als Wilders hebben boeken geschreven.
Zowel Hitler als Wilders zaai(d)en haat.
Zowel Hitler als Wilders wil(d)en hun land bevrijden door te verbieden.
Zowel Hitler als Wilders waren 42 toen ze een enorme verkiezingswinst behaalden
Zowel Hitler als Wilders zijn opgegroeid als katholiek
Zowel Hitler als Wilders hebben een I, een L, een R en een E in de achternaam
Zowel Hitler als Wilders wilden eigenlijk een ander beroep uitoefenen (resp. schilder en verpleger)
Zowel Hitler als Wilders hadden geen kinderen

[ Bericht 2% gewijzigd door Dichtpiet. op 23-03-2009 10:47:56 ]
pi_67317211
Heeft Wilders schilderijen gemaakt?
  maandag 23 maart 2009 @ 12:45:51 #100
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67320984
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ik zeg liever: vrijheden, zolang het maar niet ten koste gaat van de vrijheden van anderen
Dat lijkt me wel logisch ja, ik geloof ook niet dat ik het tegendeel beweer, sterker nog, dat bovenstaande is juist wat er niet gebeurde in de jaren 50 waarin ze zeer selectief met vrijheden omgingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 23-03-2009 12:59:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')