Je hebt vast een quote van Wilders waarin hij aangeeft daar voorstander van te zijn.quote:sommige mensen moet je vanwege hun kleurtje nu eenmaal harder straffen
Niet letterlijk met een kleurtje, maar mensen met een ander geloof moeten het land uit -liefst nog met familie en al-, terwijl mensen met 1 paspoort in het land mogen blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je hebt vast een quote van Wilders waarin hij aangeeft daar voorstander van te zijn.
quote:[..] Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al.” bron
Hoe belachelijk dat ook is, vind ik het niet kunnen om iemand dan maar lukraak van racisme te betichten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Niet letterlijk met een kleurtje, maar mensen met een ander geloof moeten het land uit -liefst nog met familie en al-, terwijl mensen met 1 paspoort in het land mogen blijven.
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Niet letterlijk met een kleurtje, maar mensen met een ander geloof moeten het land uit -liefst nog met familie en al-, terwijl mensen met 1 paspoort in het land mogen blijven.
[..]
Ik zie niet zo heel veel verschil tussen iets irrelevants als 'geloof' of 'huidskleur'. Iemand vanwege zijn geloof anders behandelen is net zo debiel als iemand vanwege zijn huidskleur anders gaan behandelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe belachelijk dat ook is, vind ik het niet kunnen om iemand dan maar lukraak van racisme te betichten.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik ben ook moslim, behalve wanneer ik misdaden pleeg, dan even niet.
Isalm. De nieuwe zalm die te koop is bij de AH.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
5 Wijzen terecht op excessen van de Isalm en de gevaren die het met zich meebrengt in onze Westerse samenleving.
Het zijn ook de SP'ers die Wilders stemmen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1: klinkt als de SP
2: klinkt als de SP
3:
4: klinkt als de SP
5:
6:
Vrijheid voor wie ? Zelf alles roepen en dan de koran willen verbieden ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:21 schreef UndeadMonkey het volgende:
PVV: het grootste pluspunt over de partij komt in haar naam al naar voren. Partij voor de Vrijheid.
Wilders en zijn manschapjes strijden voor wat vrijheid en dat is een compliment waard
Strijden voor vrijheid is een nobel streven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Vrijheid voor wie ? Zelf alles roepen en dan de koran willen verbieden ?.
Er is sowieso weinig reden om die twee op een lijn te zetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:07 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zit eens naar dat legendarische debat te kijken na de gemeenteraadsverkiezingen van 2002, maar ondanks dat ik Wilders af en toe best een slimme politicus vind kan hij toch absoluut niet tippen aan de eruditie van Fortuyn. Ik besef me eigenlijk nu pas hoe groot het verschil tussen die twee is.
Nuja, ze worden toch beiden onder de noemer rechts en populistisch geschaard (overigens al dan niet terecht).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig reden om die twee op een lijn te zetten.
Fortuyn die had toch iets geschreven over Islam en achtelijke cultuur?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig reden om die twee op een lijn te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |