Die woorden hebben uit jouw mond wel een geestige bijklank.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Sakura het volgende:
wilders heeft ze sowieso al niet op een rijtje, weet hij veel
En dat is ook het enige wat je met wilders moet doen, hem heel hard uitlachen met zijn lege geklaag en gescheld zonder ook maar 1 idee te hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die woorden hebben uit jouw mond wel een geestige bijklank.
Mjah, en de oplossing van de PVV is nog minder vrijheid. De PVV trekt de stemmers die betrapt worden op te hard rijden en dan roepen "Moet je geen echte boeven gaan vangen"...oftewel, ze willen alleen dat de wet op anderen toegepast wordt. Egoisme ten top, dat is Nederland vandaag en de vaandeldrager daarvan is de PVV. Voor eenieder die te beperkt is om mee te kunnen vandaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef bendk het volgende:
Nu ik hier een tijdje in Denemarken wordt opeens pijnlijk duidelijk dat Nederland helemaal geen vrij land meer is.
Ik denk dat de PVV dat heel goed begrepen heeft. De reguliere partijen accepteren Nederland zoals het is en niet zoals het moet zijn, namelijk pro-aktief veranderingen en verbeteringen aanbrengen.
Enkele voorbeelden van niet vrij zijn, vul zelf verder maar aan:
tienduizenden camera's op straten, pleinen, winkels, openbare gebouwen, bussen, treinen, snelwegen
straatcoaches om de boel een beetje in de hand te houden
legitimatieplicht op straat
ongeinteresseerde politie
Dagelijks een moord, aanranding en geweld
regels regels regels en regels
veel ouderen die savonds de voordeur niet meer open durven te doen als er gebeld wordt
opgefokte en agressieve mensen op straat en in het verkeer
Idd, en ze durven actie te nemen / voor te stekkeb terwijl het huidige kabinet verzaakt actie te nemen om deze crisis een halt toe te roepenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Bezuinigen op linkse hobby's
Ik wil ook bezuinigen op hobby's van politici. Zou dat een voldoende concreet standpunt zijn waar half Nederland gezapig ja tegen zal knikken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en ze durven actie te nemen / voor te stekkeb terwijl het huidige kabinet verzaakt actie te nemen om deze crisis een halt toe te roepen
Daar heeft hij wel een punt.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zowel Hitler als Wilders probeerden naar Engeland te gaan en faalden.
Die grap maak ik nu al een maand.quote:
Nee, ik ben sinds kort werkloos, dus ik ben bezig met een humoristische kantoorserie die ik baseer op mijn ervaringen als werknemer bij ..... . Ik kan je zeggen, ik verzin grappen aan de lopende band!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is dat de enige grap die je in die maand kon bedenken?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:50 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds kort werkloos, dus ik ben bezig met een humoristische kantoorserie die ik baseer op mijn ervaringen als werknemer bij ..... . Ik kan je zeggen, ik verzin grappen aan de lopende band!
quote:http://mobile.fok.nl/nieuws/106477/reacties/5
MaGNeT [15-02-2009 00:45]
Ik zie Wilders al zitten in een roeiboot over het kanaal, zingend:
"Wir fahren gegen Engeland"...
Vrij betekent ook niet altijd blijheid. Zo reeel moet je toch ook zijn ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat waren ze in de jaren 50 ook, dus dat concept moet jou niet tegenstaan.
Veel mensen kunnen idd niet zo goed met vrijheden omgaan, daarom wilt het gros van de mensen ook geen vrijheid, enkel maar een sterk en faire leider Die nog zeldzamer zijn dan mensen die met vrijheid om kunnen gaan..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrij betekent ook niet altijd blijheid. Zo reeel moet je toch ook zijn ?
ik zeg liever: vrijheden, zolang het maar niet ten koste gaat van de vrijheden van anderenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen idd niet zo goed met vrijheden omgaan, daarom wilt het gros van de mensen ook geen vrijheid, enkel maar een sterk en faire leider Die nog zeldzamer zijn dan mensen die met vrijheid om kunnen gaan..
Ik persoonlijk kies liever voor vrijheden.
Zowel Hitler als Wilders waren 42 toen ze een enorme verkiezingswinst behaaldenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt.
Zowel Hitler als Wilders hebben schilderijen gemaakt.
Zowel Hitler als WIlders hebben een vaag kapsel.
Zowel Hitler als Wilders hebben een duidelijke afkeur jegens een minderheid.
Zowel Hitler als Wilders zeggen dingen die veel mensen graag horen.
Zowel Hitler als Wilders waren/zijn zelf allochtoon (Limburg hoort meer bij België)
Zowel Hitler als Wilders hebben boeken geschreven.
Zowel Hitler als Wilders zaai(d)en haat.
Zowel Hitler als Wilders wil(d)en hun land bevrijden door te verbieden.
Zowel Hitler als Wilders probeerden naar Engeland te gaan en faalden.
Dat lijkt me wel logisch ja, ik geloof ook niet dat ik het tegendeel beweer, sterker nog, dat bovenstaande is juist wat er niet gebeurde in de jaren 50 waarin ze zeer selectief met vrijheden omgingen.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik zeg liever: vrijheden, zolang het maar niet ten koste gaat van de vrijheden van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |