Een soort kat- en muisspelletje dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef loes80 het volgende:
ja dat doet hij zeker, er was niets aan de hand, hij had wel spijt dat hij het heeft verteld, hij had dit gevoel al langer
Singles?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:43 schreef Karina het volgende:
Gaat dit over Second Life? Ik ben wel nieuwsgierig.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:49 schreef TwyLight het volgende:
Check anders ff de reviews welke beter is misschien kan je dan ruilen in V&A.
Misschien moet je open kaart spelen, jullie zitten nu op verschilllende levels.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:48 schreef loes80 het volgende:
weet het niet 9 jaar is erg lang en ik houd echt super veel van me vriend, maar mijn gevoel laat me niet met rust
anders stop je ff en laad je een eerdere savegame... ga je vanaf daar weer verder!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:48 schreef loes80 het volgende:
weet het niet 9 jaar is erg lang en ik houd echt super veel van me vriend, maar mijn gevoel laat me niet met rust
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:52 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Misschien moet je open kaart spelen, jullie zitten nu op verschilllende levels.
quote:Heb al 9 jaar een relatie. Moet toegeven dat dit wel een beetje in een sleur zit, vanuit mijn gevoel.
Heb 6 weken geleden een liefdesverklaring gehad van zijn beste vriend(we hadden allebei lekker veel gedronken). Hij heeft een relatie van 2 jaar. Hij is 25 en ik 29. Dit viel in als een blok. ik had al wel eens vaker fantasieen over hem gehad, maar ja dan denk je wat moet hij met mij, ik ben tenslotte 4 jaar ouder.
Mijn gevoel is nu naar hem erg verandert, denk dat ik ook verliefd ben, of het is lust, want het is echt een lekker ding.
We hebben hier een week later over gepraat en we weten allebei dat dit niet kan.
Hij wilt zijn vriend niet kwetsen, maar ja je bent nieuwschierig. Je gevoel neemt het over van je verstand.
We hebben toen besloten om niets verder te doen, en ik voelde me erg schuldig en hij zei dat hij weer helemaal verliefd was op zijn vriendin. Dus hebben het erbij gelaten
Nu waren we vrijdag weer in de stad, allebei met de partners, en nu zei hij weer dat hij toch nieuwschierig is. Ik voelde me blij maar nu ook weer kut tegenover mijn huidige vriend.
Help please!!
quote:
Ik zeg.. jij moet vaker Fappen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Laat ik het topic nou toevallig nog een open hebben staan vanaf de OP. Ja moest even fappen.
[..]
Was dat grappig bedoeld?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Princess Peach? Ik denk dat je het gewoon tegen Mario moet vertellen... Hij heeft het vast zien aankomen na al die keren dat je al bij Bowser bent geweest de afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |