Ja het gaat eigenlijk uitermate goed met ons. Het valt mij erg mee maar dat komt omdat m'n vriendin er snachts meestal uitgaat om de fles te geven denk ik. Ze is nog vrij tot juni en papa Arma moet gewoon noeste arbeid verrichten.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe voelen jullie je nou Arma, na een paar weekjes verse ouders te zijn?? Valt het mee? Valt het tegen? Is het zwaar? Is het een verrijking/verandering van je leven? Ben je niet apetrots? Nog steeds verliefd op dat kleine wezentje waar je nu verantwoordelijk voor bent??
Dat kon ik na 2 minuten al niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:16 schreef iamredleader het volgende:
Kun je je nog een leven van VOOR die tijd voorstellen?
Ik wel. De goede oude tijd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:16 schreef iamredleader het volgende:
Kun je je nog een leven van VOOR die tijd voorstellen?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Thanx!![]()
Ik wilde ook nog een foto zonder speen, maar toen was dit het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Je kijkt teveel samen met je dochter TV, J.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:19 schreef Jarno het volgende:
Daar lijkt ze dus op.. Op die dino. Uit die serie. Imho.
Never mind..
Wat een mooie lachquote:
Dat armpje zo juichend in de lucht, prachtigquote:Op zondag 10 mei 2009 20:39 schreef Armageddon het volgende:
Yeah Ado blijft in de eredevisie
[ afbeelding ]
Het topic !quote:
quote:
Hoi!quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:01 schreef iamredleader het volgende:
Zeg Arma, hoe gaat het nu? Inmiddels is Celina ruim 4 maanden, toch? Begint ze al een beetje met brabbel-praatjes en draaien van rug naar zij of omgekeerd?
Het gaat aardig inderdaad. Ze was laatst een keer een dag bij Syl d'r zus. Dat was echt gek.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef mijsje het volgende:foto's van Celine!
Julllie zijn al helemaal gewend aan het papa en mama zijn, is het niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef mijsje het volgende:foto's van Celine!
Julllie zijn al helemaal gewend aan het papa en mama zijn, is het niet?
quote:
Komt vanzelf wel, neem er lekker de tijd voor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
ik weet het niet zo goed... m'n emoties komen er nog niet zo goed uit... maar verder gaat het wel goed
ik zal van de week m'n agenda er weer eens bijpakken
Jij wil ook van die knappe ouders he!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:26 schreef Houzer het volgende:
F-L & Arma, willen jullie mij niet adopteren?
Vooral zo'n moederquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Jij wil ook van die knappe ouders he!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, neem er lekker de tijd voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |