Doet de auto niet reiden nee?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef wwwer het volgende:
Meerdere malen bij de politie geweest maar de verzekering wordt nog wel betaald dus kunnen ze niet ingrijpen. Een verlopen APK kunnen ze zolang ze er niet mee reiden ook niks doen.
OMG, ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef wwwer het volgende:
Meerdere malen bij de politie geweest maar de verzekering wordt nog wel betaald dus kunnen ze niet ingrijpen. Een verlopen APK kunnen ze zolang ze er niet mee reiden ook niks doen.
Dan weet je nog niet wie de eigenaar is.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef PatatFriet het volgende:
Kan je t kenteken niet opzoeken op de site van de RDW?
Daar staan geen eigenaar gegevens bij en dat is maar goed ookquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef PatatFriet het volgende:
Kan je t kenteken niet opzoeken op de site van de RDW?
Jammer van de quotes hèquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef wwwer het volgende:
Kenteken is te vinden.. geen probleem.. maar dan heb je nog geen houder gegevens.
(En zeuren over typefouten doe je maar elders... en ik zie hem nergens meer hoor)
Met liefde een plasjequote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
als niemand kijkt, even een druppeltje olie onder de auto leggen
en dan NOG eens opbellen. wedden dat de eigenaar dan wel direct opgespoord zal worden ?
Je zou kunnen proberen een bezwaar kunnen bij de gemeente en hopen dat zij hem weg willen halen ivm straat beeld enz. Verder heb je geen mogelijkheid of je moet een vriendje bij de RDW hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef wwwer het volgende:
Kenteken is te vinden.. geen probleem.. maar dan heb je nog geen houder gegevens.
(En zeuren over typefouten doe je maar elders... en ik zie hem nergens meer hoor (a))
Want? Als er een parkeerplaats te kort in de straat is en iemand gebruikt de straat als opslag plaats... dan wil jij er ook wel wat aan doen hoor! En liever dat we het zo oplossen dan om iemand eigendommen te vernielen of iets...quote:
En wat als het een Patrol ofzo isquote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon met 4 man optillen en in een andere straat dumpen.
Totdat de wouten je komen ophalen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon met 4 man optillen en in een andere straat dumpen.
Zolang er wegenbelasting is betaald mag dat ding er gewoon staan...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef wwwer het volgende:
[..]
Als er een parkeerplaats te kort in de straat is en iemand gebruikt de straat als opslag plaats...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |