Hij doet het niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:24 schreef Armageddon het volgende:
Nienke en Lisanne samen met Celine.
[ afbeelding ]
Oja zie het. Zijn dat je andere dochters?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:26 schreef Armageddon het volgende:
Nu wel
Nee, zijn de dochters van mijn collega. Celine is mijn eerste kind.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oja zie het. Zijn dat je andere dochters?
Cool.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, zijn de dochters van mijn collega. Celine is mijn eerste kind.
Henk is de bom. Hij was donderdag voor het laatst al helaas. We moeten het nu alleen doen maar het gaat prima hoor. Celine slaapt heel veel en huilt weinig.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Cool.Is Henk een goede kraam verzorger?
Henk weg?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Henk is de bom. Hij was donderdag voor het laatst al helaas. We moeten het nu alleen doen maar het gaat prima hoor. Celine slaapt heel veel en huilt weinig.
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:38 schreef Armageddon het volgende:
Morgen is Roda - ADO. Dan krijgt ze voor het eerst haar ADO shirt aan. Foto's volgen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]Waarom zo'n raar shirt? Geef dan een mooi Feyenoord Rotterdam shirt.
Wel ff winnen graag, zie niemand liever degraderen dan die limbo'squote:Op zondag 22 maart 2009 00:38 schreef Armageddon het volgende:
Morgen is Roda - ADO. Dan krijgt ze voor het eerst haar ADO shirt aan. Foto's volgen.
Gaat goed komen. Het is klaar hoor met Roda. Einde oefening. En in die kooi zit Scoopy. Het konijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel ff winnen graag, zie niemand liever degraderen dan die limbo's
En wat zit er trouwens in die enorme kooi op de kast? Ik dacht dat jullie al 12 katten hadden ofzo?
Helemaal trotsquote:Op zondag 22 maart 2009 00:24 schreef Armageddon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:38 schreef Armageddon het volgende:
liefquote:Op zondag 22 maart 2009 00:24 schreef Armageddon het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ie lekker zelf wetenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:49 schreef tong80 het volgende:
Merel je kent hem nog als Ajacied. Wat vind je van zijn switch ?
quote:
Jezus wat fout, oooh zo fout!quote:
Volgens mij vindt zij het niet leuk.quote:
Overzichie? Ben jij het?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:53 schreef CartWOman het volgende:
De beebie is er al!
Wat een beauty!
Dat shirtje!
Op de 2de foto kijkt ze veel gelukkiger omdat ze dat lelijke shirtje niet aan moet.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Op de 2de foto kijkt ze veel gelukkiger omdat ze dat lelijke shirtje niet aan moet.
Op de eerste foto oefent ze gewoon d'r stoere hooliganblikquote:Op zondag 22 maart 2009 23:09 schreef porsche1 het volgende:
Op de 2de foto kijkt ze veel gelukkiger omdat ze dat lelijke shirtje niet aan moet.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Op de eerste foto oefent ze gewoon d'r stoere hooliganblik
WTF.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:48 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Tong,
Deze ochtend gaf ik mijn dochter de fles. Tjek m'n badjas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:48 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Tong,
Deze ochtend gaf ik mijn dochter de fles. Tjek m'n badjas.
[ afbeelding ]
Ja, het ging niet meer. In overleg met het consultatieburo zijn we overgestapt op de fles. Er kwam zoveel melk uit de borsten dat Celine er elke keer bijna in stikte. En dan wilde ze niet meer drinken. En dan kwam ze na een uur alweer voor eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:45 schreef just me het volgende:
Mooie badjas
Is Celine nu aan de fles gegaan?
Keep them commingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |