Eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien dat je teveel biertjes op had, maar het beeld liep het hele concert niet synchroon met het geluid.
Zo'n 20 meter van het podium af had ik nergens last van. Realiseer je wel dat als je achterin staat het geluid zo'n 0,8 seconde later aan komt dan het beeld ivm het verschil tussen licht en geluidssnelheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien dat je teveel biertjes op had, maar het beeld liep het hele concert niet synchroon met het geluid.
Dat bedeolde ik ook. Vanaf mijn plek liep het beeld het hel concert niet synchroon. Maar volgens hem was het alleen de eerste twee nummers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Zo'n 20 meter van het podium af had ik nergens last van. Realiseer je wel dat als je achterin staat het geluid zo'n 0,8 seconde later aan komt dan het beeld ivm het verschil tussen licht en geluidssnelheid
Ja idd, a zo!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat bedeolde ik ook. Vanaf mijn plek liep het beeld het hel concert niet synchroon. Maar volgens hem was het alleen de eerste twee nummers.
Vandaar mijn opmerking over snelheid van licht en geluid.
Er waren ook veel Belgen op het concert (ivm gecancellede 2de concert in Antwerpen eerder dit jaar), dat had aardig bij moeten dragen aan het totale aantal bezoekers, toch of niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef TripleQ het volgende:
Ik was er gisteren ook,
GEWELDIGE SHOW!! Wat een gitaar kan die gozer spelen zeg..
Iemand een gokje wagen hoeveel mensen er nu in het stadion waren?
En uitverkocht vond ik trouwens wel vreemd...Aan de overkant (voor mij dan:P) waren nog tribune plaatsen in de tweede ring leeg..best veel nog zo te zien.
Aha! Wij vroegen ons al af waarom er zoveel Belgen warenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:47 schreef abcoude het volgende:
[..]
Er waren ook veel Belgen op het concert (ivm gecancellede 2de concert in Antwerpen eerder dit jaar), dat had aardig bij moeten dragen aan het totale aantal bezoekers, toch of niet?
quote:Setlist:
Let There Be Rock
Problem Child
Hell Ain't A Bad Place To Be
Whole Lotta Rosie
Bad Boy Boogie
Rocker
TNT
twitter:RMPzine twitterde op woensdag 23-01-2013 om 23:18:05BREAKING NEWS: TICKET SELLING SITE CLAIM AC/DC WORLD TOUR 2013/14 IS CONFIRMED http://t.co/XOYYyseI reageer retweet
ooit hopelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:17 schreef lou836 het volgende:
Wanneer kont AC/DC weer in Nederland?
Als je de geruchten mag geloven met Pinkpop '15. Sowieso komt er nieuwe plaat en tour. Dus vandaar; KICK!quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:17 schreef lou836 het volgende:
Wanneer kont AC/DC weer in Nederland?
quote:AC/DC drummer Phil Rudd charged with arranging murder plot
Musician also charged with drug possession and making threats to kill
AC/DC drummer Phil Rudd has been charged with attempting to procure murder.
As the BBC reports, the musician has appeared in a New Zealand court on charges of trying to arrange a murder, of making threats to kill and for possession of the drugs methamphetamine and cannabis.
The 60-year-old, who has now been released on bail after his appearance at Tauranga district court, was arrested after police received information that led them to raid his home. It is thought that the tip-off the authorities received was provided by a member of the public.
Rudd, who is forbidden from contacting anyone else involved in the case as part of his bail conditions, could face a jail sentence of up to 10 years if found guilty. Although the exact details of the murder plot are yet to be revealed, the Guardian suggest that court documents detail how Rudd tried to hire one person to kill two other men.
Rudd rejoined AC/DC in 1994, 11 years after he was forced out of the band in 1983. AC/DC are set to release their new album 'Rock Or Bust', which will be their first LP in six years, next month (December).
Last month, it was confirmed that guitarist Malcolm Young is suffering from dementia and will not appear on the new album. 'Rock Or Bust' will be the first in the group's 41-year history not to feature the founder member.
twitter:FestivalhallaNL twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 09:48:07AC/DC speelt #Wembley Stadium op 4 juli. Week na @GlastoFest http://t.co/VoOqUN5VrJ…; #ACDC #Glasto reageer retweet
Las dat de Arena vorige keer niet uitverkocht was. Reken ook maar op 80¤+ met servicekosten e.d. erbij, dus denk/hoop niet dat het in één keer uitverkoopt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Komakie het volgende:
Wanneer gaan de kaarten in de verkoop???
EDIT: 17 december.
Zou het snel uitverkocht zijn?
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Las dat de Arena vorige keer niet uitverkocht was. Reken ook maar op 80¤+ met servicekosten e.d. erbij, dus denk/hoop niet dat het in één keer uitverkoopt.
denk gewoon Gelredome helemaal, anders had dat er wel bij gestaan denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Komakie het volgende:
Zou Gelredome de hel capaciteit gebruiken of gaan ze voor de XS?
Iemand een idee?
Gewoon helemaal uiteraard, waarom zou je anders Gelredome pakken, plus vullen ze hem denk ik wel hoor, vlak bij Duitsland waar ze nog huge zijn, en de Belgjes krijgen schijnbaar écht geen show.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Komakie het volgende:
Iemand een idee?
vorige tour verkochten ze de Ahoy uit, en daarna nog een show in de ArenA. Dus ik gok dat het in Gelredome dan geen XS wordt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Komakie het volgende:
Iemand een idee?
Daar hoopte ik ook al op. Wat meer kans op een kaartje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
denk gewoon Gelredome helemaal, anders had dat er wel bij gestaan denk ik.
plus dan hadden ze net zo goed ziggo dome kunnen doen.
Hmm die show in de ArenA was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
vorige tour verkochten ze de Ahoy uit, en daarna nog een show in de ArenA. Dus ik gok dat het in Gelredome dan geen XS wordt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:54 schreef MagnumPI het volgende:
Een plaats op de tribune of deze keer toch maar staanplaatsen nemen? Ik twijfel nog.
Dat dus. Ik ga er samen met mn vrouw naartoe. Beiden zijn we ook niet van het uitbundig in de drukke menigte meespringen. We genieten liever van een afstandje, van buiten de drukte.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben niet een hele uitbundige persoon bij concerten en helemaal vooraan staan is met mijn vader ook niet echt een optie denk ik dus ik neig naar zitplaatsen.
Nou ja, reken 100m als je op de tribune tegenover het podium zit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ga er samen met mn vrouw naartoe. Beiden zijn we ook niet van het uitbundig in de drukke menigte meespringen. We genieten liever van een afstandje, van buiten de drukte.
Maar: hoe is het zicht en hoe is her geluid vanaf de tribune? Ik heb geen zin om de hele avond in de verte te moeten turen naar een paar onherkenbare poppetjes op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |