Net alsof die dude van the Answer kon zingen....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef DuranK het volgende:
Nog reagerend op iemand uit vorig topic. Het voorprogramma, the Answer kende ik al een hele tijd en ik was ook super blij dat die kwamen. Hebben we tenminste ook een echte zanger kunnen aanhoren die avond![]()
Ik denk er ook nog over na om 23 juni te gaan, maar is de Arena echt zo erg qua geluid? Want dan ga ik niet.quote:
Ehm... ja?!!! Net Robert Plantquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Net alsof die dude van the Answer kon zingen....
Airbournequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef BroesWillems het volgende:
Als je AC/DC goed vind, moet je Airbourne ook is proberen. Ook een Australische rockband.
www.youtube.com/watch?v=EChGrmhnLPo
Ik heb ze al een tijdje, maar het is complete bagger. 2de ring kaarten, lekker ver weg van podium en dergelijke.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef baard8 het volgende:
iemand al wat gehoord over de sportpaleis-vervangende-ArenA-kaarten?
het is al bijna zo ver, maar ik heb nog steeds niets gehoord..
Alle kaartenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef Blupp het volgende:
hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht??
Nou dan zoek je het even op, dan zie het vanzelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:10 schreef Professional het volgende:
[..]
Is toch niet uitverkocht? Nergens gelezen dat het uitverkocht is.
Dat viel mij dus ook op, maar met zijn solo op het eind haalde die snelheid met gemak en gin er zelfs overheen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef DuranK het volgende:
Oow, en met alle respect voor Angus, maar dude, wat is er gebeurd met ThunderstruckHij kon de snelheid echt niet meer halen en verneukte het grotendeels. Enige smet op een top avond.
Mee eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef Mr.J het volgende:
Na de 1ste 2 nummers vond ik dat ze 't geluid toch redelijk in orde hadden. Althans, voor Arena begrippen that is.
Heb iig genoten!
Op mij kwam het ook uitverkocht over .... maar misschien ligt het eraan waar je zat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef Roops het volgende:
Het leek wel uitverkocht van waar ik zat (rechts van podium, bovenste ring) maar wat een optreden! Ik heb de piep nog in m'n oren
Wat een beetje Zuurstof op z'n tijd niet kan doen hequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Leshy het volgende:
Het is echt magistraal hoe onvermoeibaar Angus nog steeds is
Je bent ervan op de hoogte dat de lichtsnelheid hoger is dan de geluidssnelheid?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef Professional het volgende:
Ik vond het optreden erg geslaagd, maar lag het aan mij of liep het beeld en het geluid niet synchroon de eerste nummers? Dat irriteerde me wel mateloos, ook omdat ik op de 2de ring zat en ik toch wel geregeld naar scherm keek.
En wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat de lichtsnelheid hoger is dan de geluidssnelheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |