quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef Jgxworker het volgende:
Zucht. Bel je ze krijg je te horen dat ze er niets aan kunnen doen omdat ze er niets vanaf weten... Ben benieuwd of ik nog een mail terug krijg.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
Even een hele rare opmerking misschien, maar wordt hier niet de klassieke vergissing 1e rang en 1e ring gemaakt??
1e rang zijn namelijk staanplaatsen arena en de staanplaatsen op de 1e ring zijn 6e rang.
Wat een prutsers daar zeg!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef Jgxworker het volgende:
@ Felixia in vorige Topic.
Ik maak die vergissing in ieder geval niet. niet. Ik heb Rang 1, veldkaarten besteld. En krijg staanplaatsen 1e ring binnen. Ik had dit mailtje terug gestuurd:
Volgens jullie plattegrond zijn er veldkaarten ( Rang 1) Die ik besteld
heb. En ook staanplaatsen 1e ring. ( Rang 6 ). Dat zijn dus geen
veldkaarten. Deze heb ik ook niet besteld maar dat staat wel op het kaartje.
Ik heb het na gevraagd aan een vriend van me en bij hem staat wel Ingang
Arena Vloer. Vrije plaatskeuze: zitten/staan. Ik heb dus wel degelijk andere
kaarten gekregen dan ik besteld had.
Maar heb er nog geen reactie op gehad.
Kijk eens bij: 'Bestellingen bekijken' wat er daar staat.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef Jgxworker het volgende:
@ Felixia in vorige Topic.
Ik maak die vergissing in ieder geval niet. niet. Ik heb Rang 1, veldkaarten besteld. En krijg staanplaatsen 1e ring binnen.
Goed om te horen, en mochten je vrienden er niet blij van worden dan moet je ze maar wegdoen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:07 schreef Jgxworker het volgende:
Hmmz. Ben eruit gekomen. Schuld ligt niet bij ticketservice maar bij m'n vader.
Wat blijkt dus, hij heeft ook tickets besteld maar dan op mijn huis adress. Schijnt dus dat wij 2 accounts hebben, eentje op zijn werk en eentje met een adress thuis. Belt ie me net op dat hij vergeten was dat hij AC/DC tickets had liggen. Wel de goede dus alleen zijn dat de tickets die ik besteld heb en niet de tickets die hij besteld heeft. Blijkt dus dat de adressen andersom staan op de accounts.
Daar had hij wel ff wat eerder mee mogen komen...
Ik wist niet eens dat hij uberhoud tickets besteld had. Maarja hopelijk kan ik hier een paar vrienden van me blij mee maken voor de normale prijs.
Toch blijft het raar dat ticketservice staanplaatsen eerste ring hetzelfde vind als Veldkaarten maarja. Toch bedankt voor de reacties.
België doet er tenminste iets aan, al is het maar een druppel op de gloeiende plaat.quote:Concerttickets AC/DC van Nederlandse websites gehaald
Tickets Metallica en AC/DC nog niet verzonden
BRUSSEL - De verkoop tegen woekerprijzen van tickets voor concerten van AC/DC en Metallica in het Sportpaleis via Nederlandse websites is stopgezet. Dat zegt minister Vincent Van Quickenborne, bevoegd voor Consumentenzaken.
Hij had gisteren contact opgenomen met zijn Nederlandse collega die hem beloofde snel actie te ondernemen.
Verschillende Nederlandse websites boden tickets aan voor de concerten van AC/DC en Metallica in maart 2009 in het Sportpaleis in Antwerpen tegen woekerprijzen van 449 tot 499 euro per ticket. Het ging om www. budgetticket.nl, www.worldticketshop.com en www.onlineticketshop.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |