Ik zou er eigenlijk wel bij willen zijn, maar ik had echt geen zin in weer hetzelfde gedoequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef Spyronius het volgende:
Goh krijg hier direct een dejavu, gelukkig wil ik geen metallica kaartjes, maar dan nog, weer de zelfde ellende als vorige week. Ik denk dat ze het bij ticketmaster nooit zullen leren
Nee, ook nog steeds nie!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef theclansman het volgende:
hmmm hier nog geen kaarten binnen .
iemand al wel >??
Nou als ze nog naar keulen komen, dan ga ik het toch nog eens proberen, is maar ongeveer 1 1/2 uur rijden van m'n huis. Hopelijk werkt die sms service van hun een beetje voor buitenlandse mobiele nummers, dan hoef ik tenminste niet constant die website in de gaten te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef feedmyfear het volgende:
Van de Duitse ticketverkoopsite Eventim:
http://www.eventim.de/cgi(...)cdc_2008_02/kreg_sta
AC/DC Open Air-Tour bald im Vorverkauf!
AC/DC kommt Mitte 2009 für einige Open Air-Termine nach Deutschland!
Aufgrund der vorliegenden Location-Reservierungen gehen wir davon aus, dass in folgenden Städten gespielt wird:
• München • Dresden • Hamburg • Berlin
• Hockenheim • Köln • Stuttgart
Nope, ga morgen maar eens bellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef theclansman het volgende:
hmmm hier nog geen kaarten binnen .
iemand al wel >??
Stelletje lamballen.quote:De tickets voor AC/DC zijn nog niet verzonden. Wij zullen de tickets eind deze week of begin volgende week opsturen.
Met vriendelijke groet,
Marianne vd Broek,
Ticket Service Nederland
Oh, bij mij is het normaal altijd wel vrij snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:56 schreef Djaser het volgende:
Mensen rustig aan zeg. Zo snel zijn ze nooit bij ticketmaster
Nu wou ik al helemaal dat ik kaartjes had!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
net even een beetje op youtube rondgezocht ::D
intro gevonden van de show..
ik vind het prachtig
Ik ben pas gerust zodra ik de kaartjes ook echt in mijn handen heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:56 schreef Djaser het volgende:
Mensen rustig aan zeg. Zo snel zijn ze nooit bij ticketmaster en het concert is pas in Maart hoor.
Ik heb er wel eens een maand op moeten wachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het normaal altijd wel vrij snel.
Wat een kutpubliek, zit totaal geen beweging inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
net even een beetje op youtube rondgezocht ::D
intro gevonden van de show..
ik vind het prachtig
Ah vandaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef feedmyfear het volgende:
Het was een "dress rehearsal", tryout dus, voor een select groepje mensen (pers)
Ik heb ook nog steeds niks binnen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef theclansman het volgende:
ik wacht hier nog steeds op de postbode![]()
voor metallica en ac/dc
De dag waarop ik ticketmaster blindelings vertrouw is de dag waarop ik sterfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Klingon het volgende:
Boeiend wanneer die kaarten komen. Als ze maar komen, maak je niet zo druk. Je hebt een bevestiging van je bestelling![]()
ghehe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
De dag waarop ik ticketmaster blindelings vertrouw is de dag waarop ik sterf
quote:Verzending tickets uitgesteld.
Beste klant
De concerten van AC/DC (1 en 3 maart) en Metallica (5 maart) in Antwerpse Sportpaleis zijn volledig uitverkocht.
Op vraag van de Belgische Federale Overheidsdienst Economie en de diensten van de Economische Inspectie zal de verzending van de tickets nog even worden uitgesteld.
Net als elke rechtgeaarde muziekfan maken ook zij zich zorgen over de tickets die via diverse kanalen, illegaal en tegen soms exuberante prijzen, worden doorverkocht. Deze ‘sper’-periode zal ons en hen helpen deze doorverkoop beter in kaart te brengen, de verkopers aan te spreken en de nodige stappen tegen hen te ondernemen.
Wij betreuren het namelijk dat sommige echte fans geen ticket kunnen kopen omdat deze woekeraars tickets uit de markt halen. Samen met de overheden willen we deze problematiek aanpakken.
We houden u op de hoogte van het verdere verloop van deze actie.
Met vriendelijke groeten,
Tele Ticket Service/Proximus Go For Music
Wauw, dat is een goed initiatief, wel irritant dat je dan op je kaartjes moet wachten, maar wel goed.quote:
Wat heeft Ticketservice te maken met de kaarten voor Antwerpen?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:07 schreef Jack. het volgende:
Ik heb gemaild naar ticketservice om te vragen waar m'n tickets bleven (voor Antwerpen).
Wat een raar verhaal van ticketservice.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef Jgxworker het volgende:
Blegh @ ticketservice. Heb ik staanplaatsen arena vloer vrij zitten/staan besteld. Wat krijg ik binnen Staanplaatsen 1e ring. Stuur je ze een mailtje dat het niet klopt krijg je dit terug:
Staanplaats 1e ring is betekent staanplaats op de vloer, dus veldplaatsen.
Het klopt dus wel.
U kunt dit ook zien op de plattegrond die op onze site www.ticketservice.nl
te vinden is.
Heb ze maar teruggemailed dat er zelfs op die plattegrond staat dat het niet klopt.
Heeft vast wel nut, je kan toch via je bevestigingsmail/nummer aantonen dat je recht hebt op veldkaarten.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:00 schreef Jgxworker het volgende:
Jah inderdaad. Heb nog geen mail terug gehad. Als ik morgen nog niets heb ga ik ze bellen. Of zou dat geen nut hebben? Vind het wel naaistreek van ze...
Sorry, teleticketservicequote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
Wat heeft Ticketservice te maken met de kaarten voor Antwerpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |