Ik heb ook nog steeds niks binnen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef theclansman het volgende:
ik wacht hier nog steeds op de postbode![]()
voor metallica en ac/dc
De dag waarop ik ticketmaster blindelings vertrouw is de dag waarop ik sterfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Klingon het volgende:
Boeiend wanneer die kaarten komen. Als ze maar komen, maak je niet zo druk. Je hebt een bevestiging van je bestelling![]()
ghehe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
De dag waarop ik ticketmaster blindelings vertrouw is de dag waarop ik sterf
quote:Verzending tickets uitgesteld.
Beste klant
De concerten van AC/DC (1 en 3 maart) en Metallica (5 maart) in Antwerpse Sportpaleis zijn volledig uitverkocht.
Op vraag van de Belgische Federale Overheidsdienst Economie en de diensten van de Economische Inspectie zal de verzending van de tickets nog even worden uitgesteld.
Net als elke rechtgeaarde muziekfan maken ook zij zich zorgen over de tickets die via diverse kanalen, illegaal en tegen soms exuberante prijzen, worden doorverkocht. Deze ‘sper’-periode zal ons en hen helpen deze doorverkoop beter in kaart te brengen, de verkopers aan te spreken en de nodige stappen tegen hen te ondernemen.
Wij betreuren het namelijk dat sommige echte fans geen ticket kunnen kopen omdat deze woekeraars tickets uit de markt halen. Samen met de overheden willen we deze problematiek aanpakken.
We houden u op de hoogte van het verdere verloop van deze actie.
Met vriendelijke groeten,
Tele Ticket Service/Proximus Go For Music
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |