Dat viel mij dus ook op, maar met zijn solo op het eind haalde die snelheid met gemak en gin er zelfs overheen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef DuranK het volgende:
Oow, en met alle respect voor Angus, maar dude, wat is er gebeurd met ThunderstruckHij kon de snelheid echt niet meer halen en verneukte het grotendeels. Enige smet op een top avond.
Mee eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef Mr.J het volgende:
Na de 1ste 2 nummers vond ik dat ze 't geluid toch redelijk in orde hadden. Althans, voor Arena begrippen that is.
Heb iig genoten!
Op mij kwam het ook uitverkocht over .... maar misschien ligt het eraan waar je zat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef Roops het volgende:
Het leek wel uitverkocht van waar ik zat (rechts van podium, bovenste ring) maar wat een optreden! Ik heb de piep nog in m'n oren
Wat een beetje Zuurstof op z'n tijd niet kan doen hequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Leshy het volgende:
Het is echt magistraal hoe onvermoeibaar Angus nog steeds is
Je bent ervan op de hoogte dat de lichtsnelheid hoger is dan de geluidssnelheid?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef Professional het volgende:
Ik vond het optreden erg geslaagd, maar lag het aan mij of liep het beeld en het geluid niet synchroon de eerste nummers? Dat irriteerde me wel mateloos, ook omdat ik op de 2de ring zat en ik toch wel geregeld naar scherm keek.
En wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat de lichtsnelheid hoger is dan de geluidssnelheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |