twitter:FestivalhallaNL twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 09:48:07AC/DC speelt #Wembley Stadium op 4 juli. Week na @GlastoFest http://t.co/VoOqUN5VrJ…; #ACDC #Glasto reageer retweet
Las dat de Arena vorige keer niet uitverkocht was. Reken ook maar op 80¤+ met servicekosten e.d. erbij, dus denk/hoop niet dat het in één keer uitverkoopt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:19 schreef Komakie het volgende:
Wanneer gaan de kaarten in de verkoop???
EDIT: 17 december.
Zou het snel uitverkocht zijn?
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Las dat de Arena vorige keer niet uitverkocht was. Reken ook maar op 80¤+ met servicekosten e.d. erbij, dus denk/hoop niet dat het in één keer uitverkoopt.
denk gewoon Gelredome helemaal, anders had dat er wel bij gestaan denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Komakie het volgende:
Zou Gelredome de hel capaciteit gebruiken of gaan ze voor de XS?
Iemand een idee?
Gewoon helemaal uiteraard, waarom zou je anders Gelredome pakken, plus vullen ze hem denk ik wel hoor, vlak bij Duitsland waar ze nog huge zijn, en de Belgjes krijgen schijnbaar écht geen show.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Komakie het volgende:
Iemand een idee?
vorige tour verkochten ze de Ahoy uit, en daarna nog een show in de ArenA. Dus ik gok dat het in Gelredome dan geen XS wordt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:11 schreef Komakie het volgende:
Iemand een idee?
Daar hoopte ik ook al op. Wat meer kans op een kaartje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
denk gewoon Gelredome helemaal, anders had dat er wel bij gestaan denk ik.
plus dan hadden ze net zo goed ziggo dome kunnen doen.
Hmm die show in de ArenA was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
vorige tour verkochten ze de Ahoy uit, en daarna nog een show in de ArenA. Dus ik gok dat het in Gelredome dan geen XS wordt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:54 schreef MagnumPI het volgende:
Een plaats op de tribune of deze keer toch maar staanplaatsen nemen? Ik twijfel nog.
Dat dus. Ik ga er samen met mn vrouw naartoe. Beiden zijn we ook niet van het uitbundig in de drukke menigte meespringen. We genieten liever van een afstandje, van buiten de drukte.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben niet een hele uitbundige persoon bij concerten en helemaal vooraan staan is met mijn vader ook niet echt een optie denk ik dus ik neig naar zitplaatsen.
Nou ja, reken 100m als je op de tribune tegenover het podium zit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ga er samen met mn vrouw naartoe. Beiden zijn we ook niet van het uitbundig in de drukke menigte meespringen. We genieten liever van een afstandje, van buiten de drukte.
Maar: hoe is het zicht en hoe is her geluid vanaf de tribune? Ik heb geen zin om de hele avond in de verte te moeten turen naar een paar onherkenbare poppetjes op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |