Ja hoor.quote:
Het principe en notes natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is het nut van editen in reeds gesloten topics?
zo goed?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef dndiek het volgende:
Het grote Schalke 04-topic: Auf Wiedersehen Rutten
doe maar een tt-change
Creatiefquote:
Noten van gemiste note-bare zaken. En ach, dan edit je het ook maar gelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ook posts in een reeds gesloten topic kunnen aanstootgevend zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kan me er echt in vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook posts in een reeds gesloten topic kunnen aanstootgevend zijn.
Check.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, laten we ook tvps gaan melden in FBquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFC AJAX topic #1278: Waarin Enoh weinig kaarten pakt
tvp
De VBL-awardsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef borisz het volgende:
Jullie(lees de mods) nog plannen voor eind van het seizoen dingetjes ?
Ik wil iig een fok! gouden schoen organiseren voor de beste eredivisiespeler dit seizoen..
Ik heb in ieder geval niks in petto, maar als je iets wil organiseren, moet je dat natuurlijk vooral doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef borisz het volgende:
Jullie(lees de modsen anderen die zich aangesproken voelen) nog plannen voor eind van het seizoen dingetjes ?
Ik wil iig een fok! gouden schoen organiseren voor de beste eredivisiespeler dit seizoen..
Laten we maar eerst kijken hoe het zit met WeebI. Heeft het twee jaar achter elkaar georganiseerd, dus wel zo netjes om te kijken wat hij doet.quote:
Ja, zo bedoelde ik het niet. Maar ik vond het leuk vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niks in petto, maar als je iets wil organiseren, moet je dat natuurlijk vooral doen.
[..]
Laten we maar eerst kijken hoe het zit met WeebI. Heeft het twee jaar achter elkaar georganiseerd, dus wel zo netjes om te kijken wat hij doet.
Ik ben gewoon benieuwd in het algemeen of mensen plannen hebben voor toernooien zoals VBL awards en beste eredivisiespeler(fok! gouden schoen)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niks in petto, maar als je iets wil organiseren, moet je dat natuurlijk vooral doen.
[..]
Laten we maar eerst kijken hoe het zit met WeebI. Heeft het twee jaar achter elkaar georganiseerd, dus wel zo netjes om te kijken wat hij doet.
Als het goed is geef je er niets omquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De VBL-awards![]()
Volgens mij had ik 2 jaar geleden 4 awards te pakken![]()
Hoeveel zullen het er dit jaar zijn?
Ik heb wel een paar ideeën, maar heb steeds minder tijd om dat uit te werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd in het algemeen of mensen plannen hebben voor toernooien zoals VBL awards en beste eredivisiespeler(fok! gouden schoen). VBL moet toch een beetje levendig blijven
.
Al is er Toulon, jeugd EK's, conferderations cup en dan is het alweer juli en begint het seizoen.
Bericht in het topic van Danny lijkt me duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Rots het volgende:
Mogen we nou geen live-streams meer posten hier?
Wel als het hem streams van Ajax wedstrijden gaat. Wedstrijden van andere clubs mogen niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Rots het volgende:
Mogen we nou geen live-streams meer posten hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |