BSB poste gewoon dat hij vindt dat ik dingen doe wanneer het mij uitkomt en dat mag hij best vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Kritiek, whatever. Je weet wat ik bedoel. En het heeft niks met kruip in de kont te maken. Mijn posts worden ook weggehaald als ze offtopic zijn. BSB post onzin. Dus zou dat volgens het beleid de prullenbak ingaan.
Het is bullshit, dat weet jij en dat weet ieder weldenkend mens. Maar goed, ik houd er wel over op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
BSB poste gewoon dat hij vindt dat ik dingen doe wanneer het mij uitkomt en dat mag hij best vinden.
Dus zo offtopic vond ik het niet.
Goed idee. Het heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is bullshit, dat weet jij en dat weet ieder weldenkend mens. Maar goed, ik houd er wel over op.
Omdat hij een shopper is, dat weet je inmiddels toch welquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef Rots het volgende:
Laat BSB lekker posten joh, toch mooi.![]()
Verder snap ik niet waarom je niet gewoon inhoudelijk ik kan gaan op DK sjimz, maargoed zal wel aan mij liggen.
Ik heb hem via PM gezegd waarom hij gebanned is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef Rots het volgende:
Laat BSB lekker posten joh, toch mooi.![]()
Verder snap ik niet waarom je niet gewoon inhoudelijk ik kan gaan op DK sjimz, maargoed zal wel aan mij liggen.
Eens. BSB is sowieso een appelflap eerste klas die in ieder topic niks toevoegt, alleen maar onzin post en discussies veroorzaakt die toch nergens over gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Kritiek, whatever. Je weet wat ik bedoel. En het heeft niks met kruip in de kont te maken. Mijn posts worden ook weggehaald als ze offtopic zijn. BSB post onzin. Dus zou dat volgens het beleid de prullenbak ingaan.
IDD BSBquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Eens. BSB is sowieso een appelflap eerste klas die in ieder topic niks toevoegt, alleen maar onzin post en discussies veroorzaakt die toch nergens over gaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Appelflap?![]()
![]()
Je vindt het toch niet erg als ik dat als een compliment beschouw hé?
Toma, je moet toch wel erkennen dat ik verstand van het spelletje heb. Dat blijkt toch wel in mijn posts?²
Joh sinds wanneer wordt daar tegen op getreden in VBL.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Eens. BSB is sowieso een appelflap eerste klas die in ieder topic niks toevoegt, alleen maar onzin post en discussies veroorzaakt die toch nergens over gaan.
Vind jij het erg dat ik deze post beschouw als een bevestiging voor het geen wat ik uit probeerde te leggen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Appelflap?![]()
![]()
Je vindt het toch niet erg als ik dat als een compliment beschouw hé?
Toma, je moet toch wel erkennen dat ik verstand van het spelletje heb. Dat blijkt toch wel in mijn posts?²
Nee hoor, absoluut niet. Ik ben het alleen niet met je eens. Bij het nogmaals analyseren van betreffende post zie ik niets wat ik als onzin kan beschouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef toma het volgende:
[..]
Vind jij het erg dat ik deze post beschouw als een bevestiging voor het geen wat ik uit probeerde te leggen?
Wat versta jij dan onder het kopje transfergeruchten bespreken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:22 schreef Rots het volgende:
Transfergeruchten #101
Dat topic is er toch voor om transfergeruchten te bespreken, niet om je mening te geven over AC Milan/Clichy.
Wat wil je? Je denkt echt dat de FA's een ban zetten voor iemand die irritante en nergens op slaande posts plaatst? Dat doen ze niet. Heeft dus ook weinig zin om het hier over BSB te hebben, want je bereikt er niets mee. Daarom is het nu wel weer klaar met die 'discussie'.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh sinds wanneer wordt daar tegen op getreden in VBL.
Is dicht, thanks.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:22 schreef Rots het volgende:
Transfergeruchten #101
Dat topic is er toch voor om transfergeruchten te bespreken, niet om je mening te geven over AC Milan/Clichy.
En daar gaat m'n ontbijt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 06:11 schreef borisz het volgende:
Voor de ochtendploeg Schwalbe Edgar Davids 2006: Was dat eerlijk?
Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax
Staat nog het eea aan gekanker op personen.
Kan jij die PM bevestigen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kom ik mijn naam hier vaak tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |