Dan moet je maar eens iets inhoudelijks posten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef sezten het volgende:
Sjimz, als je al je onderschrift geplaatst hebt in het vorige topic.
Staat het nieuwe niet in myAT.
En dan win ik per ongeluk (ha-ha, snappie?) en dan jureer ik niet omdat ik het topic kwijt ben.
Nouu dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen mon jong!
edit: Dan ga ik nu alvast wel om de jury roepen
Guide me down that road.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens iets inhoudelijks posten.
Dat kan je best.
Klopt, maar dat is een tegenvraag, geen antwoord op waarom er geen onderscheid wordt gemaakt tussen een regulier topic en een dergelijke competitie, of waarom je dat niet wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan had ik ook de tvp van sezten moeten laten staan.
het is toch een kleine moeite om even iets inhoudelijks te posten?
Heeft geen zin want die is het topic kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef sezten het volgende:
edit: Dan ga ik nu alvast wel om de jury roepen
Ikzelf verwijder gewoon alle tvp's die ik tegenkom en volgens mij doen mijn collega's dat ook in VBL.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een tegenvraag, geen antwoord op waarom er geen onderscheid wordt gemaakt tussen een regulier topic en een dergelijke competitie, of waarom je dat niet wil.
Je gaat ervan uit dat ze het weten bovendien, dat de tvp's uit de gratie zijn.
Buiten VBL merk ik daar trouwens niks van.
Ik noem dat omdat dat het dus niet logisch maakt dat tvp's worden verwijderd, als ze elders op het forum gewoon blijven staan, dus je komt er alleen achter na de verwijdering. Een beetje communicatie kan geen kwaad ipv alleen maar repressie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ikzelf verwijder gewoon alle tvp's die ik tegenkom en volgens mij doen mijn collega's dat ook in VBL.
Hoe het met de rest van de fora is weet ik niet.
En men merkt vanzelf wel dat de tvp uit de gratie is als de tvp verwijderd wordt.
Dan zou er toch een belletje moeten rinkelen?
Ik dacht dat iedereen het tegenwoordig wel wist dat tvp's weg worden gehaald.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik noem dat omdat dat het dus niet logisch maakt dat tvp's worden verwijderd, als ze elders op het forum gewoon blijven staan, dus je komt er alleen achter na de verwijdering. Een beetje communicatie kan geen kwaad ipv alleen maar repressie.
Ik ben absoluut niet blij. Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het tegenwoordig wel wist dat tvp's weg worden gehaald.
Soms zien we ze alleen over het hoofd en heb je geluk.
Maar goed, hier dan de waarschuwing:tvp's worden weggehaald
Iedereen blij
Daar zul je het wel mee moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet blij. Spreek voor jezelf.
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:10 schreef sjimz het volgende:
sezten: Blijf lekker weg uit FB als je niets zinnigs hebt te melden.
Dat snap ik. Onbevredigende antwoorden in FB zijn itt weghalen van tvp's wel standaard op het hele forum.quote:
Hij is niet onterecht verwijderd en voor de rest was de post die ik heb weggehaald niet echt bij dragend aan de discussie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Ik kom klagen over mijn onterecht verwijderde tvp, jij komt met een oplossing en ik geef de status van de oplossing aan.
Weg, thanks.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef Aanvoerder het volgende:
AFC Ajax Topic #1246: Weekje rust
SPAM
Ja inderdaad, de aanhouder wint noemen ze dat!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef RayMania het volgende:
Je moet wat om je kansloze site aan de man te brengen.
Je hebt PM.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een onzin was die ban zeg. En al helemaal voor en periode van een week![]()
Weet niet eens wat ik heb misdaan
Dat is misschien ook wel het probleem.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een onzin was die ban zeg. En al helemaal voor en periode van een week![]()
Weet niet eens wat ik heb misdaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |