abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67201717
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Je maakt jezelf volstrekt belachelijk als je in de toemomst TVP's van user weg gaat halen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:48:50 #32
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67201740
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een moderator heeft dit topic nodig.
Dus hij mag er een soort van tvp in plaatsen.
Wat is het nut van jouw bijdrage?
Het was bedoeld om een opmerking te maken over een post in VBL, zoals mag volgens de OP
pi_67201794
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Het was bedoeld om een opmerking te maken over een post in VBL, zoals mag volgens de OP
Tuurlijk, maar ik bedoel meer de algehele bijdrage die je hebt op VBL.
Die is nog lager dan 0 bedenk ik mij net
pi_67201905
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik bedoel meer de algehele bijdrage die je hebt op VBL.
Die is nog lager dan 0 bedenk ik mij net
Als je dat bedoelt dan moet je dat zeggen.
pi_67202217
Waarom wordt mijn post in het Ajax topic verwijderd? Het gaat gewoon over het Ajax publiek. Dus het is niet offtopic.
pi_67202348
Ik heb het ge-edit als een reactie op Sandman en het voorkomen van een ellenlange persoonlijke discussie.
pi_67202476
Nou ja .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_67202538
Het voegde echt helemaal niets toe en we zijn het persoonlijk opzoeken van users een beetje zat.

Dus daarom liever preventief kort houden.
pi_67202581
En weer pak(ken) je(jullie) het probleem niet bij de kern.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_67202620
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer pak(ken) je(jullie) het probleem niet bij de kern.
Jij begint met schelden. Dus jij bent de kern.
pi_67202636
Flikker die gast er gewoon af. Er staat niet voor niks bovenaan in de topiclijst van VBL "Hou het leuk en gezellig".

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67202656
Kijk. Dit bedoelde ik dus. We gaan hier niet op elkaar reageren.

DK reageert gewoon normaal in het ajax-topic. Een andere mening is niet gelijk een trol, en zolang het normaal blijft gaan, mag die best verkondigt worden.
pi_67202731
agh je weet precies wat die andere mening in houdt. Speelde ajax gisteren tegen bal op 't dak 7 dan was hij daar de grootste fan van..
pi_67202750
Het is maar wat je normaal noemt.

Het begint gewoon met die (provocerende) smiley na de foto van MONTANA. Iemand zo bejegenen na een gescoord doelpunt is gewoon smerig, en dan betreft het ook nog een Ajacied in het Ajax topic. Hoe denk je dan dat erop gereageerd gaat worden? En daarna doodleuk doorgaan met zijn "Waarom?" als antwoord op een reactie van toma.

Die jongen doet het alleen maar om te trollen. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Da_Sandman en dat weet hijzelf ook.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67202754
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef VoreG het volgende:
agh je weet precies wat die andere mening in houdt. Speelde ajax gisteren tegen bal op 't dak 7 dan was hij daar de grootste fan van..
Ja en? Mag ik die mening niet hebben dan? Ga toch weg.
pi_67202780
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Het is maar wat je normaal noemt.

Het begint gewoon met die (provocerende) smiley na de foto van MONTANA. Iemand zo bejegenen na een gescoord doelpunt is gewoon smerig, en dan betreft het ook nog een Ajacied in het Ajax topic. Hoe denk je dan dat erop gereageerd gaat worden? En daarna doodleuk doorgaan met zijn "Waarom?" als antwoord op een reactie van toma.
Hij geeft Samasa een high five op die foto.
pi_67202814
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij geeft Samasa een high five op die foto.
Ach, kom op zeg.

Waarom is een high-five een waard? Je weet dondersgoed waarom MONTANA die foto plaatst, en dat is echt niet vanwege die "high-five" van Zenden ( ).
pi_67202835
Ja, zo lopen er wel meer van. Maar dat hij zich zo wil voordoen en posten, moet hij helemaal zelf weten. Dit is niet veel anders dan bijv Paaskonijn of Pizzakoppo in andere topics.

Of alle reacties na Huntelaar toendertijd tegen Donk, waarin iedereen het fantastisch vond dat hij nog even in het gezicht van Donk juichte. Toen waren de ':D' en de '_O_' niet meer te tellen.
pi_67202881
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, zo lopen er wel meer van. Maar dat hij zich zo wil voordoen en posten, moet hij helemaal zelf weten. Dit is niet veel anders dan bijv Paaskonijn of Pizzakoppo in andere topics.

Of alle reacties na Huntelaar toendertijd tegen Donk, waarin iedereen het fantastisch vond dat hij nog even in het gezicht van Donk juichte. Toen waren de ':D' en de '_O_' niet meer te tellen.
Net zoals dat Ben Arfa topic. Hij wordt daar helemaal uitgekotst terwijl Suarez wel 20 schwalbes heeft gemaakt in zijn Ajax periode.
pi_67202901
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pizzakoppo werd toch ook gewoon aangesproken op zijn posts?
quote:
Als dat in het AZ topic gebeurde waren het net zo goed trolls, nietwaar?
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:31:32 #51
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67203080
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef zjroentje het volgende:

[..]

[..]

En DK is en wordt ook aangesproken op zijn posts hoor. Alleen ligt het probleem in onze ogen ook gedeeltelijk bij users die over en weer he-le-maal niks kunnen hebben
pi_67203085
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Klopt.
quote:
[..]

Als het filmpje door de user zelf wordt gepost en dan die smiley, dan is het wmb een overduidelijke troll. Wanneer een Ajacied in dit geval de foto post, dan kan je daar ook een andere reactie op krijgen. Dan is dat niet per definitie een troll.

Dat DK dan gelijk door iedereen wordt aangevallen, komt helemaal door zichzelf en zijn historie, maar persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig en het gebruiken van woorden als mongool helpen ook niet.

Lees er gewoon lekker over heen en haal je schouders er over op hoe sneu het is.
pi_67203437
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.
Dit somt het toch wel een beetje op, nietwaar. Waar wij serieus over Ajax willen praten loopt hij dus alleen maar te kutten.
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:57:24 #54
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67203923
Opgeschoond.
De persoonlijke discussie kan ook prima via PM voortgezet worden.
pi_67204199
Uhhh, niet om moeilijk te doen. Maar die vraag over dat topic dat vol was, was gewoon serieus.. Die laatste zin was misschien edit-waardig, maar zelfs dat viel wel mee.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:12:27 #56
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67204442
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3.

Een vreemde post in een topic over overtredingen
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:13:45 #57
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67204484
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3.

Een vreemde post in een topic over overtredingen
en nu?
pi_67204549
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je maakt jezelf volstrekt belachelijk als je in de toemomst TVP's van user weg gaat halen.
Oh, sorry dat ik niet heb uitgelegd dat ik al 2,5 jaar lang hier tvp's zet en die onmiddellijk verwijder nadat ik reageer op de eerstkomende feedback hier. Bij dezen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67204664
Hoi het staat 1-1 bij Gombak United FC 0 - 0 Young Lions
KOM OP KAUWGOM BAK!!

Mag ik een topic maken over een Spaanse 2de divisie club? Of is dat er eentje om te centraliseren?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:20:26 #60
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67204696
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:19 schreef sezten het volgende:
Hoi het staat 1-1 bij Gombak United FC 0 - 0 Young Lions
KOM OP KAUWGOM BAK!!

Mag ik een topic maken over een Spaanse 2de divisie club? Of is dat er eentje om te centraliseren?
Als je er een mooie informatieve OP van maakt en het topic af en toe een beetje mooi bij houdt, mag het van mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')