Je maakt jezelf volstrekt belachelijk als je in de toemomst TVP's van user weg gaat halen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Het was bedoeld om een opmerking te maken over een post in VBL, zoals mag volgens de OPquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een moderator heeft dit topic nodig.
Dus hij mag er een soort van tvp in plaatsen.
Wat is het nut van jouw bijdrage?
Tuurlijk, maar ik bedoel meer de algehele bijdrage die je hebt op VBL.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het was bedoeld om een opmerking te maken over een post in VBL, zoals mag volgens de OP
Als je dat bedoelt dan moet je dat zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik bedoel meer de algehele bijdrage die je hebt op VBL.
Die is nog lager dan 0 bedenk ik mij net
Jij begint met schelden. Dus jij bent de kern.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer pak(ken) je(jullie) het probleem niet bij de kern.
Ja en? Mag ik die mening niet hebben dan? Ga toch weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef VoreG het volgende:
agh je weet precies wat die andere mening in houdt. Speelde ajax gisteren tegen bal op 't dak 7 dan was hij daar de grootste fan van..
Hij geeft Samasa een high five op die foto.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Het is maar wat je normaal noemt.
Het begint gewoon met die (provocerende) smiley na de foto van MONTANA. Iemand zo bejegenen na een gescoord doelpunt is gewoon smerig, en dan betreft het ook nog een Ajacied in het Ajax topic. Hoe denk je dan dat erop gereageerd gaat worden? En daarna doodleuk doorgaan met zijn "Waarom?" als antwoord op een reactie van toma.
Ach, kom op zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij geeft Samasa een high five op die foto.
Net zoals dat Ben Arfa topic. Hij wordt daar helemaal uitgekotst terwijl Suarez wel 20 schwalbes heeft gemaakt in zijn Ajax periode.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, zo lopen er wel meer van. Maar dat hij zich zo wil voordoen en posten, moet hij helemaal zelf weten. Dit is niet veel anders dan bijv Paaskonijn of Pizzakoppo in andere topics.
Of alle reacties na Huntelaar toendertijd tegen Donk, waarin iedereen het fantastisch vond dat hij nog even in het gezicht van Donk juichte. Toen waren de ':D' en de '_O_' niet meer te tellen.
Pizzakoppo werd toch ook gewoon aangesproken op zijn posts?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, zo lopen er wel meer van. Maar dat hij zich zo wil voordoen en posten, moet hij helemaal zelf weten. Dit is niet veel anders dan bijv Paaskonijn of Pizzakoppo in andere topics.
Als dat in het AZ topic gebeurde waren het net zo goed trolls, nietwaar?quote:Of alle reacties na Huntelaar toendertijd tegen Donk, waarin iedereen het fantastisch vond dat hij nog even in het gezicht van Donk juichte. Toen waren de ':D' en de '_O_' niet meer te tellen.
En DK is en wordt ook aangesproken op zijn posts hoor. Alleen ligt het probleem in onze ogen ook gedeeltelijk bij users die over en weer he-le-maal niks kunnen hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pizzakoppo werd toch ook gewoon aangesproken op zijn posts?
[..]
Als dat in het AZ topic gebeurde waren het net zo goed trolls, nietwaar?
Klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pizzakoppo werd toch ook gewoon aangesproken op zijn posts?
Als het filmpje door de user zelf wordt gepost en dan die smiley, dan is het wmb een overduidelijke troll. Wanneer een Ajacied in dit geval de foto post, dan kan je daar ook een andere reactie op krijgen. Dan is dat niet per definitie een troll.quote:[..]
Als dat in het AZ topic gebeurde waren het net zo goed trolls, nietwaar?
Dit somt het toch wel een beetje op, nietwaar. Waar wij serieus over Ajax willen praten loopt hij dus alleen maar te kutten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.
en nu?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3.
Een vreemde post in een topic over overtredingen
Oh, sorry dat ik niet heb uitgelegd dat ik al 2,5 jaar lang hier tvp's zet en die onmiddellijk verwijder nadat ik reageer op de eerstkomende feedback hier. Bij dezen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je maakt jezelf volstrekt belachelijk als je in de toemomst TVP's van user weg gaat halen.
Als je er een mooie informatieve OP van maakt en het topic af en toe een beetje mooi bij houdt, mag het van mij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:19 schreef sezten het volgende:
Hoi het staat 1-1 bij Gombak United FC 0 - 0 Young Lions
KOM OP KAUWGOM BAK!!
Mag ik een topic maken over een Spaanse 2de divisie club? Of is dat er eentje om te centraliseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |