quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef _Mike_ het volgende:
Arfa bloed maar dood kanker hond
Gaat ook wel erg ver.quote:
Eigenlijk valt het best mee. Alleen een ietwat ongelukkig woordkeuze.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ach, iemand vragen of die een trein wil koppen.. Ik zie nog wel ergere opmerkingen voorbij komen die niet ge-edit worden door een mod.
Maar "Arfa bloed maar dood kanker hond" gaat misschien wel wat ver ja
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die laatste is redelijk geaccepteerd.![]()
Die eerste genote en gewijzigd.
'En gaat naar achteren'... Vind dat altijd zo spannend klinkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef Prosac het volgende:
Sowieso noten en editten we alles met "kanker" tenzij het bedoeld is als in "zeiken", maar liever zien we dat ook niet.
Iemand van het forum vragen om een trein te koppen zien wij ook als doodsverwensing en gaat naar achteren.
Truequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
Gewoon naar het staff-forum en voorleggen.
Gewoon geheim en best wel spannend hoor.
SCH heeft een ban dus zo spannend is het daar nu niet meer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'En gaat naar achteren'... Vind dat altijd zo spannend klinken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:14 schreef Prosac het volgende:
nee
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Marco.
En aangezien jij altijd al zo voor Marseille bent, waarom heb ik je nooit in dat topic zien posten?
Volgens Golfer is er dus wel een topic.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:20 schreef Prosac het volgende:
En wat moet ik daar mee in Feedback?
Lees de knipoogquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens Golfer is er dus wel een topic.
Ik vraag me af waar dat topic dan staat.
http://zoeken.fok.nl/quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens Golfer is er dus wel een topic.
Ik vraag me af waar dat topic dan staat.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Golfer is niet iemand die grapjes maakt. Dus ik dacht dat hij het serieus bedoelde.
En ik hoef er niet in?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef dndiek het volgende:
Prosac, je staat niet in de OP.
Gooi Blawh eruit en zet jezelf erin
Verwijderd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:14 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax #1241: Dapp're strijders
Kunnen dat soort posts gewoon weg. Iedereen weet dat jorien totaal geen interesse daarin heeft. Bovendien is het niet on-topic.
Een moderator heeft dit topic nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[FAQ & FB] #93 Feedback dus.
Wat is het nut van deze bijdrage?
Dan kan hij hem toch bookmarken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een moderator heeft dit topic nodig.
Dus hij mag er een soort van tvp in plaatsen.
Kan maar dat doet hij niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan kan hij hem toch bookmarken?
Je maakt jezelf volstrekt belachelijk als je in de toemomst TVP's van user weg gaat halen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Het was bedoeld om een opmerking te maken over een post in VBL, zoals mag volgens de OPquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een moderator heeft dit topic nodig.
Dus hij mag er een soort van tvp in plaatsen.
Wat is het nut van jouw bijdrage?
Tuurlijk, maar ik bedoel meer de algehele bijdrage die je hebt op VBL.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het was bedoeld om een opmerking te maken over een post in VBL, zoals mag volgens de OP
Als je dat bedoelt dan moet je dat zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik bedoel meer de algehele bijdrage die je hebt op VBL.
Die is nog lager dan 0 bedenk ik mij net
Jij begint met schelden. Dus jij bent de kern.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer pak(ken) je(jullie) het probleem niet bij de kern.
Ja en? Mag ik die mening niet hebben dan? Ga toch weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef VoreG het volgende:
agh je weet precies wat die andere mening in houdt. Speelde ajax gisteren tegen bal op 't dak 7 dan was hij daar de grootste fan van..
Hij geeft Samasa een high five op die foto.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Het is maar wat je normaal noemt.
Het begint gewoon met die (provocerende) smiley na de foto van MONTANA. Iemand zo bejegenen na een gescoord doelpunt is gewoon smerig, en dan betreft het ook nog een Ajacied in het Ajax topic. Hoe denk je dan dat erop gereageerd gaat worden? En daarna doodleuk doorgaan met zijn "Waarom?" als antwoord op een reactie van toma.
Ach, kom op zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij geeft Samasa een high five op die foto.
Net zoals dat Ben Arfa topic. Hij wordt daar helemaal uitgekotst terwijl Suarez wel 20 schwalbes heeft gemaakt in zijn Ajax periode.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, zo lopen er wel meer van. Maar dat hij zich zo wil voordoen en posten, moet hij helemaal zelf weten. Dit is niet veel anders dan bijv Paaskonijn of Pizzakoppo in andere topics.
Of alle reacties na Huntelaar toendertijd tegen Donk, waarin iedereen het fantastisch vond dat hij nog even in het gezicht van Donk juichte. Toen waren de ':D' en de '_O_' niet meer te tellen.
Pizzakoppo werd toch ook gewoon aangesproken op zijn posts?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, zo lopen er wel meer van. Maar dat hij zich zo wil voordoen en posten, moet hij helemaal zelf weten. Dit is niet veel anders dan bijv Paaskonijn of Pizzakoppo in andere topics.
Als dat in het AZ topic gebeurde waren het net zo goed trolls, nietwaar?quote:Of alle reacties na Huntelaar toendertijd tegen Donk, waarin iedereen het fantastisch vond dat hij nog even in het gezicht van Donk juichte. Toen waren de ':D' en de '_O_' niet meer te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |