quote:
Ah, je was net op tijd thuis om te komen trollen?quote:
Volgens de verslaggever moeten ze nog 3 keer scorenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:52 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook aan een 2-2 eindstand.
Nee ik ben voor Olympique. Dus ik juich voor die club.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, je was net op tijd thuis om te komen trollen?
Ja, hij verbeterde zichzelf net.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ajax nog 3x scoren?
2-1 en nu 2-2 maakt 4-3, da's toch "maar" 2x scoren?
Uitdoelpunten tellen blijkbaar ook in de verlenging dubbel...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
Kan die commentator nou niet tellen ?
Ajax is toch door bij nog twee goals en niet bij drie pas ?
ze moet getroost wordenquote:
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ajax nog 3x scoren?
2-1 en nu 2-2 maakt 4-3, da's toch "maar" 2x scoren?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
Twee keer scoren kan nog best.
de verslaggever is homofiel, ze moeten nog 2 keer scoren (5-4)quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens de verslaggever moeten ze nog 3 keer scoren
Raad eens...je bent geboren en getogen in Amsterdam! Raar he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef valek het volgende:
Ik snap de mensen niet die voor Ajax zijn.
Dan denk ik me in he, wat voor triest leven heeft die jongen wel niet? Zit hij op een doordeweekse avond op een zolderkamertje zich te verkneukelen dat hij op een internetforum wat berichtjes zet om mensen te plagen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
DK wanneer ga je nou die trein koppen?
krijgen ze na Ajax de tweede serieuze tegenstanderquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Marseille schakelt PSV (CL), Twente en Ajax uit. Mooie score zo.
Ik schaam me eigenlijks dat we zo'n matige elftal te weinig onder druk hebben gezet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Ajax komt helaas weer te kort voor de Europese subsubtop.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:52 schreef sezten het volgende:
Ik denk eigenlijk ook aan een 2-2 eindstand.
ze hadden er tegen Twente gewoon uit moeten liggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Marseille schakelt PSV (CL), Twente en Ajax uit. Mooie score zo.
D'r zijn wel veel clubs waar jij supporter van bent zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee ik ben voor Olympique. Dus ik juich voor die club.
Zou jij ook doen als Ajax zou scoren.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
krijgen ze na Ajax de tweede serieuze tegenstander
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan denk ik me in he, wat voor triest leven heeft die jongen wel niet? Zit hij op een doordeweekse avond op een zolderkamertje zich te verkneukelen dat hij op een internetforum wat berichtjes zet om mensen te plagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Zwansen het volgende:
Toch netjes. 1/8e finale in de UEFA cup. Ajax laat maar weer eens zien dat het zich met de besten van de wereld kan meten.
Wat een geweldige club is het ook.
Van de Ajax site. "De beste papieren"quote:Ajax en Marseille zijn begonnen aan de verlenging om te bepalen wie er doorgaat naar de kwartfinales van de UEFA Cup. Momenteel is de stand 2-2, waardoor Marseille momenteel de beste papieren heeft. Bekijk hier de hoogtepunten van de wedstrijd.
Ja, Marco.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft iemand bekende die momenteel in de ArenA zitten?
Fiorentina alweer vergeten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Espabilado het volgende:
ik haat europees voetbal wat nlse teams betreftzit nooit mee
Met andere toppers als St. Etienne en Sporting Braga. De Europese top is in zicht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Zwansen het volgende:
Toch netjes. 1/8e finale in de UEFA cup. Ajax laat maar weer eens zien dat het zich met de besten van de wereld kan meten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Of je nou sarcastisch bent of niet. Je hebt wel gelijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Zwansen het volgende:
teveel grote kansen gemist vanavondquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik schaam me eigenlijks dat we zo'n matige elftal te weinig onder druk hebben gezet.
doe normaal johquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat schaam ik mij voor die andere Feyenoord fans![]()
Ach heel NL voetbal kan geen kut doen in Europa.. al speel je CL je gaat er keihard onderuit..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Zwansen het volgende:
quote:
Ben ik mee eens. Nu zal je straks wel horen, als Ajax er uit ligt, van we hebben goed gevoetbald en dergelijke, hulde etc.. maar hier had toch veeeeeeeeeel meer ingezeten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik schaam me eigenlijks dat we zo'n matige elftal te weinig onder druk hebben gezet.
Dat dus. Hoeveel kansen heeft l'OM nu gehad dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
teveel grote kansen gemist vanavond
Alsof jij zo vaak in het Ajaxtopic post?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Marco.
En aangezien jij altijd al zo voor Marseille bent, waarom heb ik je nooit in dat topic zien posten?
Idd.. Ajax heeft het aan zichzelf te danken. 2x slecht verdedigd en de kansen niet afgemaakt.. zelf schuld.quote:
is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Van de Ajax site. "De beste papieren"
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jou club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bijquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan denk ik me in he, wat voor triest leven heeft die jongen wel niet? Zit hij op een doordeweekse avond op een zolderkamertje zich te verkneukelen dat hij op een internetforum wat berichtjes zet om mensen te plagen.
Ja, die tvp's worden steeds verwijderdquote:
Da's wel 'n beetje triest ja, 't is niet onmogelijk, niet realistisch, maar 't zou kunnen. Wat je club dan nodig heeft is 'n fanatieke aanhang die je vooruit schreeuwt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
only sing when you're winning
Hoezo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef -SG- het volgende:
Van basten moest Leonardo er veel eerder inzetten.
quote:
fokking boeienquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Mikieee het volgende:
Nederlander die een nederlandse club niet steunen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jouw club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bij
Misschien.... maar halve finales AZ 2005, PSV 2005 en uitschakelingen Twente en Ajax 2009 niet...quote:
Franse topografiequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat wil je met dit plaatje bereiken?
Het kan niet altijd feest zijn hequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jou club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bij
Als Suarez 1 van de 3 opgelegde kansen eerder had benut was de hele verlenging niet nodig geweest. Maar ja, als....quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Chadi het volgende:
Ach Ajax heeft kans op kans gehad om het te beslissen. Tsjah Dit keer kan je er niets aan doen. maar het is weer een goals zoals die ons de CL heeft gekost.
Kon je echt niks beters bedenken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jou club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bij
je mag op zijn minst het team wel even een applaus geven na deze 30 minuten inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Onsportief dat het publiek nu al naar huis gaat....
Kan jij voor mij wat vlaggetjes van deze wedstrijd regelen. Vriend van me zou graag zo'n vlaggetje van deze wedstrijd willen hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Marco.
En aangezien jij altijd al zo voor Marseille bent, waarom heb ik je nooit in dat topic zien posten?
Zitten er nog Ajaxsupporters dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Kerol het volgende:
Marseille komt er bovenuit nu, qua fans dan
Ons de provincies van Frankrijk lerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat wil je met dit plaatje bereiken?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Kerol het volgende:
Is heel leerzam he davquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ons de provincies van Frankrijk leren
Heb je gloryhunter #1 ook weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is al akelig leeg in het stadion.
speelde best aardig vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo opgelucht dat Schilder in de zomer opkankert.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]Zoo hee wat een prestatie, over vocaal over de ajax toeschouwers heen komen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, die tvp's worden steeds verwijderd
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Misschien.... maar halve finales AZ 2005, PSV 2005 en uitschakelingen Twente en Ajax 2009 niet...
Singing when they'r winningquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Kerol het volgende:
Wat lul jij een onzin zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot zover Vermeer als eerste keeper, volgende week weer Stekelenburg onder de lat.
Ik vind het geen slechte prestatie. Heb mooie dingen gezien op het middenveld waar Ajax gewoon heerste . Voorin moet je het wel afmaken en dat neem ik Marco wel kwalijk . Sulejmani heeft geen pepernoot geraakt op die goal na.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Suarez 1 van de 3 opgelegde kansen eerder had benut was de hele verlenging niet nodig geweest. Maar ja, als....
Het is helaas niet anders.
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, die tvp's worden steeds verwijderd
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
Wel een kanker ploeg dat Marseille,
Tegen PSV de mindere
Tegen FC Twente de mindere
Tegen Ajax de mindere
en toch elke keer verder mazzelen.
Mensen die sport te serieus nemenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenalquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
Wel een kanker ploeg dat Marseille,
Tegen PSV de mindere
Tegen FC Twente de mindere
Tegen Ajax de mindere
en toch elke keer verder mazzelen.
Lijkt mij niet zo'n best plan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot zover Vermeer als eerste keeper, volgende week weer Stekelenburg onder de lat.
Frankrijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef ASroma het volgende:
marseille gadverdamme, wat een gezwel zeg, zo iemand op een verjaardag die maar niet wil oprotten, zo n met maden bezaaid gezwel![]()
![]()
psv, twente, ajax exit
Sulejmani heeft dit seizoen nog niet bewezen dat hij 16 miljoen waard is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het geen slechte prestatie. Heb mooie dingen gezien op het middenveld waar Ajax gewoon heerste . Voorin moet je het wel afmaken en dat neem ik Marco wel kwalijk . Sulejmani heeft geen pepernoot geraakt op die goal na.
De resultaten zijn bagger = bagger prestatie. Kun je nog zo mooi en fancy spelen als je maar wil, als je 100% kansen mist hoeft 't voor mij niet meer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het geen slechte prestatie. Heb mooie dingen gezien op het middenveld waar Ajax gewoon heerste . Voorin moet je het wel afmaken en dat neem ik Marco wel kwalijk . Sulejmani heeft geen pepernoot geraakt op die goal na.
Wie er zelf om vraagt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
neem aan dat er een aantal ban's vallen als ik dit topic zo doorlees
Omdat het duitsers zijn, die hebben ook een grote bek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Enschede in een keer een grote bek?
flikker toch lekker op met je arsenal, support your locals!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenal
Arsenal speelt slecht dit seizoen, ze verdienen het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenal
je moet als ajax hater toch echt met een beter argument komen hoor. Elke club waarbij het zo eindigd zal zulke supporters hebben...quote:
Dat was wel mooi van Rieuquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Na het mini-concert van Andre Rieu, trakteert het publiek Ajax op een fluitconcert.
Ja, mogen we weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
Godver weer geen prijs voor ajax
helemaaal niks in amsterdam
Omdat zij zonder verlenging waren uitgeschakeld en voor het eerst een seizoen in weet ik hoeveel jaar boven Ajax staan. Zal zoiets wel zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Enschede in een keer een grote bek?
wat hij zegtquote:
Logisch he we winnen toch niet meerquote:
Ik ben het een keer met je eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef TC03 het volgende:
Ben Arfa, trieste debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |