Dat is echt wel een chick !quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Jimbo het volgende:
lady gaga is trouwens stiekem een ladyboy ;@
Ik vind de platen alleen net iets teveel op elkaar lijken. De variatie komt eigenlijk pas op het eind. Toen ze bij 3v12 speelden wisten ze dat wel beter af te wisselen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef LeonH het volgende:
Gaslight Anthem![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een goede cd hebben die gasten gemaakt!
Trusten !quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
Ik als nerd moet hier even gepost hebben natuurlijk
En m'n stats, wat doe je![]()
![]()
En slapen
nee man, t is een hermaphrodite, wacht ik zal eens naar pics zoekenquote:
quote:
True, maar ze klinken daardoor dan wel weer allemaal lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind de platen alleen net iets teveel op elkaar lijken. De variatie komt eigenlijk pas op het eind. Toen ze bij 3v12 speelden wisten ze dat wel beter af te wisselen.
1 |\|33]} 2 G3'][' |_41])quote:
Neuj, maar door die link van je in 't vorige topic begrijp ik 't wel 'n beetje.quote:
Whaha, okayquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Neuj, maar door die link van je in 't vorige topic begrijp ik 't wel 'n beetje.
ja jij bent mr 1337quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oke. Jouw topic blijft openMaar i get win en ik ben 1337 want eigenlijk had mijn topic open moeten blijven!
Iets van 150 topics terug heb ik daar al es antwoord op gegeven. Maar ik heb netjes doekoe gedaan richting rode kruis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, WH, jij hier? Hoe is 't afgelopen met die t-shirts van Serious Request?
Keej, dat heb ik gemist. Netjes!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Iets van 150 topics terug heb ik daar al es antwoord op gegeven. Maar ik heb netjes doekoe gedaan richting rode kruis.
Dank.quote:
ik heb 'm een PM gestuurd dat hij zich moet schamen en in de hoek moet gaan staan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[3FM #1337] 3FM, Elitaire radio. was eerder
Een plaat van GLA is altijd goed tussendoor, alleen het hele album luisteren is wat minder. Maar goed dat ze het live hebben opgelostquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
True, maar ze klinken daardoor dan wel weer allemaal lekker
quote:Unfortuntely, there is an issue with the hardware node where your VPS is hosted, and the datacenter onsite staff is working on it. We will keep you updated.
net als bij the blair witch projectquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dank.
[..]
ik heb 'm een PM gestuurd dat hij zich moet schamen en in de hoek moet gaan staan!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef LeonH het volgende:
Whehe... Verlenging in 020...
Hopelijk vliegen ze er dan wel uit...
ik zie je icon wel gewoon , nja zonde stats dan....quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Betreft mijn usericon; krijg net een mailtje:
[..]
Dat is niet lievquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef LeonH het volgende:
Whehe... Verlenging in 020...
Hopelijk vliegen ze er dan wel uit...
Moet je eigenlijk ook, maar dat zal ik natuurlijk nooit recht in je gezicht zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net als bij the blair witch project
hihi
maarjaik wil mn fok! pimp abbo
ik wil echt weten wat dr in mn notes staat , vorige keer dat ik ze las (gelekt hiihi) stonden dr echt dingen in als ' tyfus jimbo moet dood bla bla bla' en dat door een modje
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Best wel triest Jimbo hoe oud ben je nu
quote:
Nee dat ben je niet , dat is Paulquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:44 schreef Jimbo het volgende:
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Jimbo. Uw meest gehate 3FM user
Jawel, maar in het 1337-topic is de sky the limitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nounounou, is dat niet 'n beetje overdreven?
quote:
Hans heeft maar 2 standen. Of hij vind een plaats niets, of het is een wereldplaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nounounou, is dat niet 'n beetje overdreven?
Okeejjjj!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, maar in het 1337-topic is de sky the limit
It makes life easier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hans heeft maar 2 standen. Of hij vind een plaats niets, of het is een wereldplaat.
Timo!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Zojuist een heerlijke, ontzettend onbeschoft grote bak bak met frites naar binnen gewerkt![]()
![]()
Timooooooooooooooooquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Zojuist een heerlijke, ontzettend onbeschoft grote bak bak met frites naar binnen gewerkt![]()
![]()
Toch wel met een frikadel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet , dat is Paul
Mooie vent, die Hans.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hans heeft maar 2 standen. Of hij vind een plaats niets, of het is een wereldplaat.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik zal wel even 'n plaat van N*E*R*D aanvragen, speciaal voor al die nerdjes hier.
lolquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:
hans in orgasmequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hehequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Het gaat in elk geval alle kanten op
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdaahaam!quote:
Wereldplaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Miss Montreal zou wel eens MH kunnen worden
Nee alsjeblieft niet. Net zoals Just a flirt een aardig radio plaatje maar meer niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Klote MH
Dat is dan nog geen verbeteringquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Klote MH
Hij deed wat overdreven, maar je zag wel het elleboogje gaan hoor.quote:
Waarom roept iedereen dat die plaat de TWD remix van TMINO is? Dat is 'm niehiet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef LeonH het volgende:
Jammer dat die TWD remix van Starsailor niet uit komt anders had ik het wel geweten!
Hoezo niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waarom roept iedereen dat die plaat de TWD remix van TMINO is? Dat is 'm niehiet!
Dat van mij was meer richting Ajaxquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ook namens mij auf wiederschnitzel. Ik ben in mijn bed en op twitter te vinden.
Ja, er zijn dus meerdere mixen. De TWD remix duurt veel langer, en is zonder de vocals van Brandon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Die remix is iets anders en met de vocals van Brandon Flowers er bij. De originele heeft dat niet.
Wah nee. Maar wat zijn dan wel die leuke plaatjes van dit momentquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is dan nog geen verbetering
Jungle drum nog niet maar is ook wel erg kort. De plaat van Starsailor en dan zeker de TWD-remix is echt geniaal!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet. Net zoals Just a flirt een aardig radio plaatje maar meer niet.
Doe dan maar Jungle Drum of is die al geweest?
Jammer dat die TWD remix van Starsailor niet uit komt anders had ik het wel geweten!
TRustenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ook namens mij auf wiederschnitzel. Ik ben in mijn bed en op twitter te vinden.
Mwa, iets beterquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is dan nog geen verbetering
Ok thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, er zijn dus meerdere mixen. De TWD remix duurt veel langer, en is zonder de vocals van Brandon.
Dat is dus niet de plaat die op 3 gedraaid wordt, maar wel zo vermeld wordt....
Van Starsailor krijg ik de kriebels.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jungle drum nog niet maar is ook wel erg kort. De plaat van Starsailor en dan zeker de TWD-remix is echt geniaal!
Is die plaat van jou nou al 's uit?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wah nee. Maar wat zijn dan wel die leuke plaatjes van dit moment
In mei!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is die plaat van jou nou al 's uit?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van Starsailor krijg ik de kriebels.
Ja, begin vorig jaar mee begonnen. Eindmix was pas eind vorig jaar..quote:
Zo te zien nog niet te horen geweest @ 3FMquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die nieuwe Noisia is wel een leuke MH; Machine Gun.
Nou, ondanks dat die sample ietwat cliche is, hebben ze er zeker wat leuks mee gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, de nieuwe van Röyksopp – Happy Up Here is toch wel erg fijn
Men, dat is toch wel de ultieme horrorquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat die sample ietwat cliche is, hebben ze er zeker wat leuks mee gedaan.
Ben alleen bang dat die nummer, net zoals die vorige hit, eindeloos in huis- tuin- en klusprogramma's gebruikt gaat worden. Met Quinty Trustfull.
Verder vind ik Royksopp erg leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Men, dat is toch wel de ultieme horror. 't lijkt mij ook wel zo'n plaat die over een paar weken helemaal kapot is gedraaid..
De clip is misschien nog wel beter dan het liedje en die is al heel erg goed (super relaxed)quote:
Zekers, iedere woensdagquote:
Dude!! die nieuwe plaat is echt zo ontzettend geniaal!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van Starsailor krijg ik de kriebels.
In jouw beleving. Ik heb er niets meequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dude!! die nieuwe plaat is echt zo ontzettend geniaal!!![]()
Weinig kans dus dat er wat gelekt wordt....quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, begin vorig jaar mee begonnen. Eindmix was pas eind vorig jaar..
Gebeurt allemaal in eigen beheer.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdaahaam!
Stelletje falers.
Ja, schandalig zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat kut Marseille schakelt gewoon alle Nederlandse clubs uit
Proostquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef DaMook het volgende:
Woepievandaag heb ik weer een paar flesjes bier
.
Nice!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef DaMook het volgende:
.
Eensch.quote:
Hoeveel % korting krijg jij internquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef DaMook het volgende:
.
Het statiegeld ongeveer dus iets van 3 euro nog watquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeveel % korting krijg jij intern
Hertog jan is best weg te drinken , morgenmiddag los gaan in de oudaen in utrecht op kosten van de baasquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het statiegeld ongeveer dus iets van 3 euro nog wat. Maar deze heb ik niet hoeven kopen
, we hebben allemaal een sixpack gekregen met nieuwe 33cl wegwerp flesjes van hertog jan
.
Hertog Janquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het statiegeld ongeveer dus iets van 3 euro nog wat. Maar deze heb ik niet hoeven kopen
, we hebben allemaal een sixpack gekregen met nieuwe 33cl wegwerp flesjes van hertog jan
.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe, ik doe 't gewoon wanneer ik er zin in heb.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hertog jan is best weg te drinken , morgenmiddag los gaan in de oudaen in utrecht op kosten van de baas
HJ is idd lekker, wel makkelijk dat ik deze flesjes gewoon weg kan gooienquote:
*phew*quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je opmerkingen over Ajax zijn hierbij vergeven
Wat zijn dan wel tijden geschikt voor talkradio volgens jou?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:45 schreef DaMook het volgende:
Talk radio is opzich wel ok, maar niet rond dit tijdstip
. Ik val liever in slaap met muziek
.
Zo rond wakker word tijden en de rest an de dag zijn voor mij wel geschiktquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel tijden geschikt voor talkradio volgens jou?
Als tussen 1 en 4 's nachts al niet geschikt is voor slap geouwehoer en discussies dan weet ik het niet meer![]()
Dat is pech voor jou dan, als jij slaapt draaien ze de hele tijd Krezipquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo rond wakker word tijden en de rest an de dag zijn voor mij wel geschikt.
gvd dat moeten ze draaien als ik wakker benquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is pech voor jou dan, als jij slaapt draaien ze de hele tijd Krezip
Mijn wekker ging pas om 0705 af, ipv 0630quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:30 schreef Sirolf het volgende:
Wordt ik een uur later wakker... ben ik nog steeds de eerste...
Mijn wekker ging pas om 7.00 ipv 6.00.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mijn wekker ging pas om 0705 af, ipv 0630![]()
Maar nog: G'morgen allen!
Oh, was er weer eens voetbal dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:04 schreef TIM-846 het volgende:
MorgenKKzooi!
Ajax had moeten winnen gisteren
Nu koffie...
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar het is idd zuur voor Ajaxquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:04 schreef TIM-846 het volgende:
MorgenKKzooi!
Ajax had moeten winnen gisteren
Nu koffie...
En vooral de tweede en de verlenging waren nog wel zo spannendquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar het is idd zuur voor Ajax.
Sorryquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En vooral de tweede en de verlenging waren nog wel zo spannend![]()
![]()
borisz wat is er aan de hand?!quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:59 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ajax is aan de handquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:01 schreef -Hans- het volgende:
Hoi zwaaiers
[..]
borisz wat is er aan de hand?!
Denk eens naquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:01 schreef -Hans- het volgende:
Hoi zwaaiers
[..]
borisz wat is er aan de hand?!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
heeft een lekkere vrije ochtend, pas om 5 over half 12 naar school
checkquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Dichterbijer het volgende:
nummer 5 t/m 2 waren goed te doen, maar die laatste
die vond ik juist t leukstequote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Dichterbijer het volgende:
nummer 5 t/m 2 waren goed te doen, maar die laatste
PP09quote:
Vandaag maar even wat rustiger aandoenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje te druk met alles, gisteravond eindelijk beetje niets kunnen doen
Komt best goed, fok is niet mijn levenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag maar even wat rustiger aandoen. en genieten van de AV !
jajquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:17 schreef Sersjee het volgende:
AC/DC
![]()
[ afbeelding ]Thunderstruck[ afbeelding ]
M'n oren zijn net weer een beetje tot rust gekomen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:20 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!!![]()
vanmiddag maar eens in de tuin aan de gang eerst tot 3 uur werken alhoewel er is geen reet te doen
Maar goed, over 11 dagen worden ze weer de vernieling in geholpen door Metallica. Toch eens kijken of er een audicien in de buurt zitquote:
Nee nooit last van, weet heel goed wat ik aan spullen hebquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie met sommige spullen (als batterijen) ook dat jullie steeds maar bijkopen en dan kom je erachter dat je eigenlijk al heel veel van die spullen hebt
aghquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee nooit last van, weet heel goed wat ik aan spullen heb
Net pas wakker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net pas wakker?Hallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net pas wakker?Nee, al een paar uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2 dagen geleden op de newsgroups boerquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Zo te zien is het nieuwe PSB-album al af te halen bij uw lokale torrentboer.
welke neem jijquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij zitten je toetsen door de warquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef naatje_1 het volgende:
gaat dit 1337 70p1c nog voor half 12 dicht
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten je toetsen door de war
ik wilde net even gaan shoppenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Ah, dat is wel een leuke bezigheid, denk ik zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt best goed, fok is niet mijn leven
lekker druk met dingen uitzoeken voor het nieuwe huis
net alles uitgezocht voor dimbare spotjes voor de badkamer qua ledverlichting
snap nu eindelijk wat wel en niet kan
hoeft nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:05 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je een topic voor een bepaalde tijd dicht willen hebben?
ik heb stukje gezien bij DWDDquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Jimbo het volgende:
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2009
wat een show
BEL NU nul-neggie-nul-neggie één driedrie zesquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
Tjongejonge, meerkeuze...
Ze zouden die prijsvragen echt moeilijker moeten maken, dit is belspelniveau.
Nena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |