Whaha, okayquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Neuj, maar door die link van je in 't vorige topic begrijp ik 't wel 'n beetje.
ja jij bent mr 1337quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oke. Jouw topic blijft openMaar i get win en ik ben 1337 want eigenlijk had mijn topic open moeten blijven!
Iets van 150 topics terug heb ik daar al es antwoord op gegeven. Maar ik heb netjes doekoe gedaan richting rode kruis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, WH, jij hier? Hoe is 't afgelopen met die t-shirts van Serious Request?
Keej, dat heb ik gemist. Netjes!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Iets van 150 topics terug heb ik daar al es antwoord op gegeven. Maar ik heb netjes doekoe gedaan richting rode kruis.
Dank.quote:
ik heb 'm een PM gestuurd dat hij zich moet schamen en in de hoek moet gaan staan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[3FM #1337] 3FM, Elitaire radio. was eerder
Een plaat van GLA is altijd goed tussendoor, alleen het hele album luisteren is wat minder. Maar goed dat ze het live hebben opgelostquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
True, maar ze klinken daardoor dan wel weer allemaal lekker
quote:Unfortuntely, there is an issue with the hardware node where your VPS is hosted, and the datacenter onsite staff is working on it. We will keep you updated.
net als bij the blair witch projectquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dank.
[..]
ik heb 'm een PM gestuurd dat hij zich moet schamen en in de hoek moet gaan staan!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef LeonH het volgende:
Whehe... Verlenging in 020...
Hopelijk vliegen ze er dan wel uit...
ik zie je icon wel gewoon , nja zonde stats dan....quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Betreft mijn usericon; krijg net een mailtje:
[..]
Dat is niet lievquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef LeonH het volgende:
Whehe... Verlenging in 020...
Hopelijk vliegen ze er dan wel uit...
Moet je eigenlijk ook, maar dat zal ik natuurlijk nooit recht in je gezicht zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net als bij the blair witch project
hihi
maarjaik wil mn fok! pimp abbo
ik wil echt weten wat dr in mn notes staat , vorige keer dat ik ze las (gelekt hiihi) stonden dr echt dingen in als ' tyfus jimbo moet dood bla bla bla' en dat door een modje
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Best wel triest Jimbo hoe oud ben je nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |