die vond ik juist t leukstequote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef Dichterbijer het volgende:
nummer 5 t/m 2 waren goed te doen, maar die laatste
PP09quote:
Vandaag maar even wat rustiger aandoenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje te druk met alles, gisteravond eindelijk beetje niets kunnen doen
Komt best goed, fok is niet mijn levenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag maar even wat rustiger aandoen. en genieten van de AV !
jajquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:17 schreef Sersjee het volgende:
AC/DC
![]()
[ afbeelding ]Thunderstruck[ afbeelding ]
M'n oren zijn net weer een beetje tot rust gekomen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:20 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!!![]()
vanmiddag maar eens in de tuin aan de gang eerst tot 3 uur werken alhoewel er is geen reet te doen
Maar goed, over 11 dagen worden ze weer de vernieling in geholpen door Metallica. Toch eens kijken of er een audicien in de buurt zitquote:
Nee nooit last van, weet heel goed wat ik aan spullen hebquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie met sommige spullen (als batterijen) ook dat jullie steeds maar bijkopen en dan kom je erachter dat je eigenlijk al heel veel van die spullen hebt
aghquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee nooit last van, weet heel goed wat ik aan spullen heb
Net pas wakker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net pas wakker?Hallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net pas wakker?Nee, al een paar uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2 dagen geleden op de newsgroups boerquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Zo te zien is het nieuwe PSB-album al af te halen bij uw lokale torrentboer.
welke neem jijquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij zitten je toetsen door de warquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef naatje_1 het volgende:
gaat dit 1337 70p1c nog voor half 12 dicht
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten je toetsen door de war
ik wilde net even gaan shoppenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Ah, dat is wel een leuke bezigheid, denk ik zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt best goed, fok is niet mijn leven
lekker druk met dingen uitzoeken voor het nieuwe huis
net alles uitgezocht voor dimbare spotjes voor de badkamer qua ledverlichting
snap nu eindelijk wat wel en niet kan
hoeft nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:05 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je een topic voor een bepaalde tijd dicht willen hebben?
ik heb stukje gezien bij DWDDquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Jimbo het volgende:
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2009
wat een show
BEL NU nul-neggie-nul-neggie één driedrie zesquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
Tjongejonge, meerkeuze...
Ze zouden die prijsvragen echt moeilijker moeten maken, dit is belspelniveau.
Nena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |