Ik heb niet gezegd wanneer ik dood gaquote:Op donderdag 23 april 2009 10:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet zo negatief... you'll make it![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Samenvatting: grote operatie en daarna ga ik dood.ts overleeft ons allemaal
Als je het adres in het ziekenhuis post zou dat nog wel eens kunnen!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef 2cv het volgende:
Overigens, die paint ga ik als ik opgenomen word uitprinten en boven m'n bed hangen. Eerste beterschapskaartEn ja, ik ben zo arrogant om te verwachten dat er nog wel wat mensen zullen zijn die een kaart sturen.
Sterkte danquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef 2cv het volgende:
In mijn geval hebben de doktoren wel en aanwijzing
+/- 1 keer per 5 jaar. De draden blijven dan zitten en ze vervangen het apparaat onder locale verdoving als ik me niet vergis.quote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef RealZeus het volgende:
Da's heftig 2cv.
Om de hoeveel jaar moeten ze zo'n pacemaker eigenlijk vervangen? Ik neem tenminste aan dat dat ding op batterijen werkt.
Heb je helemaal gelijk in !quote:En niemand hoopt het maar mocht je tijdens de operatie dood gaan dan heb je iig een pijnloze dood want je zult er dan niks van merken.
Have fun!quote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef 2cv het volgende:
A.s. weekend ga ik naar Citromobiel. Dat duurt 2 dagen en ik overnacht op een camping in de buurt. Mijn tent wordt voor me opgezet, vervoer is geregeld en ik neem een rolstoel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |