Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
hij klopt gewoon hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oeps typfoutje..het moet NA zijn ofniet?
Jij moet aan je werkstuk werken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, TT klopt wel![]()
En ik kijk er niet naar uit.. (sorry Justin) Ik heb al weekend
GRMBLquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, TT klopt wel![]()
En ik kijk er niet naar uit.. (sorry Justin) Ik heb al weekend
ja hoor, vandaag een belangrijke eindtoets afgerond. En nog 5 weken vakantie vieren nu, dan ben ik voor niveau 3 ict klaar. Dan gelijk door naar 4.quote:
okee danquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja hoor, vandaag een belangrijke eindtoets afgerond. En nog 5 weken vakantie vieren nu, dan ben ik voor niveau 3 ict klaar. Dan gelijk door naar 4.
En daar?
Kansloosquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feliciteer HIER Olympique Marseille
PSV-ers mogen anti Ajax zijnquote:
Troll topic dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed; het was meer een reactie op alle keren dat ik uitgelachen werd door ajacieden.
.... Je wilt toch niet dat ik even met een knuppel langs kom he?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
.... Je wilt toch niet dat ik even met een knuppel langs kom he?
jodûûûûûûh...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Krijg toch allemaal de kippetering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Kom maar, dan schop ik m'n naaldhak in je balletjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar, dan schop ik m'n naaldhak in je balletjes
Dat ben ik al lang gewend, dat is namelijk "typisch Twents".quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je moet echt niet denken dat je als Ajacied hier in het Tukker topic volledig veilig bent hoor
Kinkyquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar, dan schop ik m'n naaldhak in je balletjes
Het hele voetbal is kutquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat ben ik al lang gewend, dat is namelijk "typisch Twents".
Maar zolang Twente het een beetje goed doet krijgen ze opeens praatjes, we praten wel over een seizoen of 2 verder als ze weer "gewoon" strijden om bij de eerste 5 te komen met veel moeite
En nu weer gezellig godverdomme!
Zeg maar wanneer. Moet je wel je knuppel meenemen he!quote:
Ookal speelt Twente kut, heb ik alsnog praatjes voor Twente.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar zolang Twente het een beetje goed doet krijgen ze opeens praatjes, we praten wel over een seizoen of 2 verder als ze weer "gewoon" strijden om bij de eerste 5 te komen met veel moeite
En nu weer gezellig godverdomme!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ookal speelt Twente kut, heb ik alsnog praatjes voor Twente.
Twente is mijn club in hart en nieren!
en dat zijn dan weer de 'typisch Ajax'-praatjes kerelquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel eens zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:33 schreef Samzz het volgende:
Ga jij maar eens tegen een Die hard Twente supporter zeggen dat ie 'nep' is. Grapjas.
[..]
[..]
De meeste die-hard supporters zijn mongolen, dus nee dat doe ik niet. Kan niet tegen klapjes krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hele voetbal is kut
Ga jij maar eens tegen een Die hard Twente supporter zeggen dat ie 'nep' is. Grapjas.
Aah je maakt me verlegen , ik ben de hele middag vrij! (Stiekem durf ik niet meer)quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer. Moet je wel je knuppel meenemen he!
Kun je je vorig seizoen nog herinneren Christiaan, na de play-offs?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
[..]
De meeste die-hard supporters zijn mongolen, dus nee dat doe ik niet. Kan niet tegen klapjes krijgen![]()
[..]
Aah je maakt me verlegen , ik ben de hele middag vrij! (Stiekem durf ik niet meer)
jij vindt de hele korte kant waar de fanatiekste aanhang zit, ring 1 en ring 2, allemaal mongolen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
De meeste die-hard supporters zijn mongolen, dus nee dat doe ik niet. Kan niet tegen klapjes krijgen![]()
Ja toen stond ik als enige Ajax jood midden in die teringbende.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Kun je je vorig seizoen nog herinneren Christiaan, na de play-offs?
Of de day after, dat je naar school toe kwam lopen, en ik je uitgebreid kwam begroeten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja toen stond ik als enige Ajax jood midden in die teringbende.
Ben ik nu een bikkel?
Mensen die helemaal leip worden als je zegt dat hun club kut is, ja dat zijn mongolenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij vindt de hele korte kant waar de fanatiekste aanhang zit, ring 1 en ring 2, allemaal mongolen?![]()
Nee dat heb ik verdrongen denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Of de day after, dat je naar school toe kwam lopen, en ik je uitgebreid kwam begroeten?
Got a point there.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mensen die helemaal leip worden als je zegt dat hun club kut is, ja dat zijn mongolen![]()
Dit word een voetbaltopic
heldquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Of de day after, dat je naar school toe kwam lopen, en ik je uitgebreid kwam begroeten?
er is een groot verschil tussen helemaal leip worden en fanatiek je eigen cluppie verdedigen in een discussie!! maar ben het met je eens dat een klein deel dan waarschijnlijk iets te fysiek wordtquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mensen die helemaal leip worden als je zegt dat hun club kut is, ja dat zijn mongolen![]()
Ja maar jij werd net ook leip toen ik zei dat Ajax kut is, ben jij dan ook een mongool?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dit word een voetbaltopic
Alles mag in een discussie, alleen kom ik zoveel Tukkers tegen die het altijd over Ajax hebben i.p.v zich met hun eigen club bemoeien. Dat is kansloos, of schreeuw jij ook "helemaal niets in Amsterdam" als je van Roda ofzo wint?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
held![]()
![]()
[..]
er is een groot verschil tussen helemaal leip worden en fanatiek je eigen cluppie verdedigen in een discussie!! maar ben het met je eens dat een klein deel dan waarschijnlijk iets te fysiek wordt
Tjah dan heb je mijn smilie niet gezien in de post, maar dat geeft niet hoor ballentrappertje van mequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar jij werd net ook leip toen ik zei dat Ajax kut is, ben jij dan ook een mongool?
haha ja dat zijn echt de enigenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:44 schreef Samzz het volgende:
En volgensmij zijn het Feyenoord en Ajax supporters die een stadionverbod hebben... Dus dat zegt toch ook genoeg?
Heb ik wel hoor, leipo'tje van mequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah dan heb je mijn smilie niet gezien in de post, maar dat geeft niet hoor ballentrappertje van me
nee, ik praat meestal over mijn eigen cluppie. maar als dat gerelateerd is aan Ajax, dan praat ik daar ook overquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Alles mag in een discussie, alleen kom ik zoveel Tukkers tegen die het altijd over Ajax hebben i.p.v zich met hun eigen club bemoeien. Dat is kansloos, of schreeuw jij ook "helemaal niets in Amsterdam" als je van Roda ofzo wint?![]()
Waarvan ik heb gehoord wel... maar het is mijn missie zo min mogelijk over voetbal te weten. Dus ik kan het ook goed mis hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
haha ja dat zijn echt de enigen
Oh, nu wil je geen naaldhak meer in je ballen? Zonde...quote:
Heb je misschien nog andere suggesties?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu wil je geen naaldhak meer in je ballen? Zonde...
Ik vond juist het naaldhak gedeelte helemaal mijn ding...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je misschien nog andere suggesties?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond juist het naaldhak gedeelte helemaal mijn ding...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
hmmmzzz ik ben wel erg gehecht aan mijn rechter bal
Je enige bal?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Er is toch ook een linker? Of is die er niet...?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je ruziequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik wil niet 2 kleuren kunnen spuitenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Er is toch ook een linker? Of is die er niet...?
quote:
Om mijn knuppel?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je ruzie
Ach, SM is toch niet mijn ding. Heb je geluk...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik wil niet 2 kleuren kunnen spuiten![]()
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Samzz het volgende:
t
[..]
Ach, SM is toch niet mijn ding. Heb je geluk...
Maar zodra je met je knuppeltje voor m'n huis staat, pak ik je
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik trouwens dit al gepost?:
quote:1 AZ 27 69
2 TWE 27 58
3 AJA 27 55
4 HEE 27 54
5 PSV 27 46
6 GRO 27 43
7 NAC 27 42
8 UTR 27 38
9 NEC 27 36
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Samzz het volgende:
Maar zodra je met je knuppeltje voor m'n huis staat, pak ik je
keiharde realiteitquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik trouwens dit al gepost?:
zie reactie op filmpje hierbovenquote:
Als je me ermee wou pakken dat PSV een kutseizoen heeft, heb je het wel mis namelijk.quote:
Jij bent wel echt blij met me vandaag, of nietquote:
Tuurlijk niet, zit gewoon even tegen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je me ermee wou pakken dat PSV een kutseizoen heeft, heb je het wel mis namelijk.
Dat weet ik al.
Klopt. Komend jaar hopelijk een beter seizoen. Mét kans op de titel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zit gewoon even tegen!
je bent op dreef vandaag, that's allquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel echt blij met me vandaag, of niet
en hoe!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zit gewoon even tegen!
Was ook gekheid he...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent op dreef vandaag, that's all
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ook gekheid he...
Ik moet eens wat vaker op dreef zijn... bevalt me wel.
Met of zonder ballen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar ik ga d'r vandoor, zoveel voetbal agressie met kapotte ballen kan ik niet meer aan.
Maar ik zal terug keren!
![]()
tsjooow!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar ik ga d'r vandoor, zoveel voetbal agressie met kapotte ballen kan ik niet meer aan.
Maar ik zal terug keren!
![]()
Doei!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar ik zal terug keren!
![]()
Que?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga waarschijnlijk meedoen aan de IWEC!
quote:
killerslakken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:49 schreef Samzz het volgende:
Iemand interesse in killerslakken?
Pfff... ze hebben zojuist Bagheera vermoord, klootzakken.
JA! Ze vreten m'n vis opquote:
Toch maar opeten dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:49 schreef Samzz het volgende:
Iemand interesse in killerslakken?
Pfff... ze hebben zojuist Bagheera vermoord, klootzakken.
Ik haal ze allemaal uit de bak en gooi ze in de vijver! En daarna voor de zekerheid slakkenpoeder erbij, zodat ze zeker weten allemaal dood zijn. Bah.quote:
waarom gooi je ze niet in de otto of spoel je ze door de plee?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haal ze allemaal uit de bak en gooi ze in de vijver! En daarna voor de zekerheid slakkenpoeder erbij, zodat ze zeker weten allemaal dood zijn. Bah.
geestelijk en lichamelijk welquote:
Vervelend voor jequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geestelijk en lichamelijk wel
baal alleen wel dat m'n computer nog steeds niet binnen is
best wel, ik wacht er al een hele tijd op.quote:
Wat was de uiterste leverdatum dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel, ik wacht er al een hele tijd op.
geen idee, vorige week hadden ze aangegeven dat ze enige problemen hadden, maar dat de computer gister al wel klaar zou zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat was de uiterste leverdatum dan?
Nouja, gister klaar. Misschien morgen in huis? En anders na het weekend?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee, vorige week hadden ze aangegeven dat ze enige problemen hadden, maar dat de computer gister al wel klaar zou zijn.
niet dus
redelijk?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, gister klaar. Misschien morgen in huis? En anders na het weekend?
Opzich nog redelijk. Als ze na woensdag nog niet geleverd hebben zou ik er achteraan gaan als ik jou was.
Nouja, als ze, zoals je zegt, problemen hebben gehad, en hij gisteren dus pas echt helemaal klaar was. Vind ik het nog wel redelijk ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
redelijk?
zal toch een keer tijd worden na een maand
de computer zou gister klaar zijn. ik heb er vanavond naar toe gebeld, en toen bleek de computer nog niet klaar te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als ze, zoals je zegt, problemen hebben gehad, en hij gisteren dus pas echt helemaal klaar was. Vind ik het nog wel redelijk ja.
Maar ik ga nu slapen! Slaap lekker![]()
quote:
Het is nog best fris hoor. Gister en eergister was het warmer heb ik het idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom wil niemand
ik wil bestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom wil niemand
Ik wil wel. Maar jij bent ajacied, dus ik wil niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom wil niemand
denk het welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is nog best fris hoor. Gister en eergister was het warmer heb ik het idee.
dat is wel een heel slap excuusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar jij bent ajacied, dus ik wil niet meer.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar jij bent ajacied, dus ik wil niet meer.
Nee. Dat heet nou de relatie tussen PSV en Ajaxquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel een heel slap excuus
*iets met een bord voor de kopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Dat heet nou de relatie tussen PSV en Ajax
En jij denkt dat ik serieus ben?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef Blawh het volgende:
Je hangt wel een beetje heel erg de Calimero uit David.
Nee, anders had ik wel de duim omlaag als PI gebruikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik serieus ben?
leer PI's gebruikenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik serieus ben?
wat voor werk doe jij nu eigenlijk?quote:
goedzoquote:
ik ben de hele dag al aan het werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe. Sommige mensen moeten centen verdienen he
wat voor toetsen heb je allemaal dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:02 schreef MarijeH het volgende:
Dinsdag begint mijn toetsweek. Dus heb lekker lang weekend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor toetsen heb je allemaal dan?
van de schoolexamens?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja! Mijn laatste herkansingen op het Assink Lyceum te haaksbergen gehad!
daar hoef je mij niets over te vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Salarisadministratie, Engels, Aangifte vennootschapsbelasting voor ondernemingen en Inkoop/verkoop administratie geautomatiseerd ( op de computer in exact)
quote:
Ik heb geen idee hoe ze gingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed gegaan?
wanneer zijn de 'echte' examens?
Bijstandsuitkering? Ga als helpdeskmedewerker bij de KPN werken ofzo :xquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, maandag maar naar het CWI voor een bijstandsuitkering
Verhuis?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs dat hadden ze niet voor mij in de buurt, alleen technisch werk of iets van management
quote:
zondag grunn thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]Wanneer moet FC Twente weer spelen?
Dat vind ik zieligquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom gooi je ze niet in de otto of spoel je ze door de plee?
en vergiftigen in de vijver nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef Samzz het volgende:
Hoi allemaal
Ik heb vanmiddag een tof jurkje gehaald voor in bed en zo! Oooeeeeh zo schattig en lekker glad en zacht
[..]
Dat vind ik zielig
Markoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wouter
zo ff potje poolen/snookeren in Almelo
Ik doe de slakken in de vijver en gooi het slakkenpoeder in m'n bak zodat ik zeker weet dat er nooit meer slakken in m'n bak komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en vergiftigen in de vijver niet
edit:
en natuurlijk: PICS![]()
ow, nietquote:
ow, op die fiets.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe de slakken in de vijver en gooi het slakkenpoeder in m'n bak zodat ik zeker weet dat er nooit meer slakken in m'n bak komen
nopequote:Edit: Geloof je me niet?
Justinquote:
waarom ging ik op teletekst kijken?quote:
Geen idee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom ging ik op teletekst kijken?
omdat heerenveen achter staatquote:
Dat had ik niet eens door tot een paar min. geleden.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Retteketet olee in de bips ermee!
/gayquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Retteketet olee in de bips ermee!
tja, dat kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens door tot een paar min. geleden.
is weer eens iets anders als
sommige vrouwen hebben er geen problemen mee, en dan ben je als man toch niet per definitie gayquote:
Psssst, er zijn nu geen vrouwen hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben er geen problemen mee, en dan ben je als man toch niet per definitie gay
denk het niet. morgen vergjaardag van mijn ma.quote:
* rulerofdeath spant de kringspier aanquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg trainen en daarna weer naar het meisjeDoeg
hoiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:50 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe gaat het in Tukkerland? Ben nu 3 maanden weg uit Enschede en mis met name het fietsen
Weer terug over 3 weken!
mogguhquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Jeetje David, toen jij poste ging mijn wekker alweer bijna
Juhquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh
tjah, verschil moet er zijn
toch vind ik het raar, zo vroeg trainen.quote:
Neu, aj drin springt bin ie a wakker.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toch vind ik het raar, zo vroeg trainen.
ie zult jah hoast verzoep'n in zo'n zwembad umdaj de oog'n nog krang in de kop hebt stoan.
dat zal dan misschien ook wa zo weenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, aj drin springt bin ie a wakker.
Joahquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal dan misschien ook wa zo ween
quote:
Ik blijf deze keer braaf thuis. Althans, na de verjaardag kruip ik mn bedje in.quote:
tjah, dan wordt het wel een stuk makkelijker als je geen geld hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik blijf deze keer braaf thuis. Althans, na de verjaardag kruip ik mn bedje in.
Geld is op
Zie net dat het geld helemaal niet op isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan wordt het wel een stuk makkelijker als je geen geld hebt
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie net dat het geld helemaal niet op is![]()
quote:Maar een keer thuisblijven is ook niet erg.. moet morgen weer proberen te werken na 4 weken ziek zijn
henig anquote:Ennn ik ga er nu vandoor. Doot kalm an!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |