de computer zou gister klaar zijn. ik heb er vanavond naar toe gebeld, en toen bleek de computer nog niet klaar te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als ze, zoals je zegt, problemen hebben gehad, en hij gisteren dus pas echt helemaal klaar was. Vind ik het nog wel redelijk ja.
Maar ik ga nu slapen! Slaap lekker![]()
quote:
Het is nog best fris hoor. Gister en eergister was het warmer heb ik het idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom wil niemand
ik wil bestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom wil niemand
Ik wil wel. Maar jij bent ajacied, dus ik wil niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom wil niemand
denk het welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is nog best fris hoor. Gister en eergister was het warmer heb ik het idee.
dat is wel een heel slap excuusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar jij bent ajacied, dus ik wil niet meer.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar jij bent ajacied, dus ik wil niet meer.
Nee. Dat heet nou de relatie tussen PSV en Ajaxquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel een heel slap excuus
*iets met een bord voor de kopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Dat heet nou de relatie tussen PSV en Ajax
En jij denkt dat ik serieus ben?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef Blawh het volgende:
Je hangt wel een beetje heel erg de Calimero uit David.
Nee, anders had ik wel de duim omlaag als PI gebruikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik serieus ben?
leer PI's gebruikenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik serieus ben?
wat voor werk doe jij nu eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |