goedzoquote:
ik ben de hele dag al aan het werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe. Sommige mensen moeten centen verdienen he
wat voor toetsen heb je allemaal dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:02 schreef MarijeH het volgende:
Dinsdag begint mijn toetsweek. Dus heb lekker lang weekend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor toetsen heb je allemaal dan?
van de schoolexamens?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja! Mijn laatste herkansingen op het Assink Lyceum te haaksbergen gehad!
daar hoef je mij niets over te vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Salarisadministratie, Engels, Aangifte vennootschapsbelasting voor ondernemingen en Inkoop/verkoop administratie geautomatiseerd ( op de computer in exact)
quote:
Ik heb geen idee hoe ze gingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed gegaan?
wanneer zijn de 'echte' examens?
Bijstandsuitkering? Ga als helpdeskmedewerker bij de KPN werken ofzo :xquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, maandag maar naar het CWI voor een bijstandsuitkering
Verhuis?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs dat hadden ze niet voor mij in de buurt, alleen technisch werk of iets van management
quote:
zondag grunn thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]Wanneer moet FC Twente weer spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |