Als je me ermee wou pakken dat PSV een kutseizoen heeft, heb je het wel mis namelijk.quote:
Jij bent wel echt blij met me vandaag, of nietquote:
Tuurlijk niet, zit gewoon even tegen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je me ermee wou pakken dat PSV een kutseizoen heeft, heb je het wel mis namelijk.
Dat weet ik al.
Klopt. Komend jaar hopelijk een beter seizoen. Mét kans op de titel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zit gewoon even tegen!
je bent op dreef vandaag, that's allquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel echt blij met me vandaag, of niet
en hoe!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zit gewoon even tegen!
Was ook gekheid he...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent op dreef vandaag, that's all
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ook gekheid he...
Ik moet eens wat vaker op dreef zijn... bevalt me wel.
Met of zonder ballen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar ik ga d'r vandoor, zoveel voetbal agressie met kapotte ballen kan ik niet meer aan.
Maar ik zal terug keren!
![]()
tsjooow!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar ik ga d'r vandoor, zoveel voetbal agressie met kapotte ballen kan ik niet meer aan.
Maar ik zal terug keren!
![]()
Doei!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar ik zal terug keren!
![]()
Que?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga waarschijnlijk meedoen aan de IWEC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |