bouwlampen mieteren ze om, waar haal je je stroom vandaan, hoe kun jij slapen met 24 uur per dag licht en: wat als de stroom op is?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef Devo het volgende:
[..]
Nou ik zou gewoon lekker buiten blijven, want de zombies kunnen toch niet tegen daglicht. als het nacht is fix ik wat bouwlampen en klaar is kees.
Nu jij!
de vampiers kunnen trouwens niet tegen licht, zombies welquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
bouwlampen mieteren ze om, waar haal je je stroom vandaan, hoe kun jij slapen met 24 uur per dag licht en: wat als de stroom op is?net in een seconde bedacht dus niet heel realistisch.
maar go on
ik heb geen zombie gezien die van licht gruweltquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
bouwlampen mieteren ze om, waar haal je je stroom vandaan, hoe kun jij slapen met 24 uur per dag licht en: wat als de stroom op is?net in een seconde bedacht dus niet heel realistisch.
maar go on
In I am Legend kunnen ze niet tegen zonlicht of UV licht ofziets.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb geen zombie gezien die van licht gruwelt
Mja, kijk dan ook naar het niveau van die filmquote:Op maandag 23 maart 2009 18:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In I am Legend kunnen ze niet tegen zonlicht of UV licht ofziets.
huis tuin en keuken wapens?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:42 schreef appelvla het volgende:
Ik zou eerst een rugzak pakken, alle nuttige spullen er in gooien die ik thuis kan vinden. Vervolgens met de fiets naar een paar kameraden gaan en met zijn alle vergaderen over wat we het beste kunnen doen (hebben toch 2 dagen de tijd dus kun je ook het beste rustig nadenken). Ik denk dat we uit eindelijk tot de conclusie zouden komen dat we gewoon allemaal een hoop huis tuin en keuken wapens mee moeten nemen en dan met de fiets weg trekken, niet op één plek blijven in iedergeval..
En mijn familie stuur ik allemaal met de boot weg![]()
Ja zeker, een kettingzaag zoiezo. En verder een tosti apparaat of zo haha, kun je vast wel een zombie mee doden op een originele manierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:59 schreef Zero_Empathy het volgende:
huis tuin en keuken wapens?
een soort op afstand ontplofbare magnetron ofzo?![]()
dat boek op de eerste pagina is trouwens bril-jant!ben het nu aan het lezen, ik denk dat ik alvast een muur om mijn huis heen ga bouwen
Hahaha, inderdaad goed vermaak!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef P8 het volgende:
Aangezien tv het niet meer doet kun je mooi vanaf het dak kijken naar rondrennende brandende zombies.
Kunnen zombies niet lezen? (of vraag ik nu iets heel doms?)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef P8 het volgende:
En altijd briefjes met datum en tijdstip achterlaten met waar je bent en wat je doet.
Als ze kunnen lezen dan is overleven sowieso onmogelijk. Als ze kunnen lezen kunnen ze communiceren. Het enige wat zombies volgens mij zwak maakt is dat ze niet kunnen samenwerken door het gebrek aan communicatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad goed vermaak!
[..]
Kunnen zombies niet lezen? (of vraag ik nu iets heel doms?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef TimKuik het volgende:
Ik zou met mijn rechter muisknop/trigger ingedrukt richting de safe room rennen.het is de linker triggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extremistisch gematigd.
Dat spul word voornaamlijk voor de jacht op klein grut gebruikt, en heeft door zn ballistische kenmerken maar een effective range van n 160mquote:Op maandag 23 maart 2009 12:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
.22LR is veel leuker die gaat bij een headshot er niet door heen maar stuitert rond in de schedel
In een bewoond gebied is een effectief bereik van 160 meter even goed als ±500 meter.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat spul word voornaamlijk voor de jacht op klein grut gebruikt, en heeft door zn ballistische kenmerken maar een effective range van n 160m
Ikzelf zou gewoon camo gear dragen, Scoped M16 voor ranged en shotgun voor koppen te knallen.
Door constant te veranderen van locatie beperk je juist je eigen overlevingskans imo. Het creeren van een gebarricadeerde basis en een waterinstallatie is noodzakelijk.quote:En de locatie? Constant veranderen, jje kunt door de chaos wonen waar je wil ^^
Shaun of the Deadquote:
7.62 MM NATO met frangible kogelkoppenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
.22LR is veel leuker die gaat bij een headshot er niet door heen maar stuitert rond in de schedel
Is meelee de linker trigger? Lame.. Ik heb geen wapens in huis, ik zal ze met een medkit van me af moeten slaan.. En als ik dat spel moet geloven is dat best te doenquote:
Toch kies ik voor de .22LR omdat:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
7.62 MM NATO met frangible kogelkoppen
.22 lr
Eensch met Ps2Kquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Toch kies ik voor de .22LR omdat:
- Makkelijk verkrijgbaar
- Klein, dus je kan er teringveel van meenemen
- Zeer gemakkelijk te hanteren, .22 heeft niet zoveel terugslag
Nadelen:
- Geen stopkracht
Daar komt bij dat als je een demper weet te regelen .22 echt ideaal is. En in een zombie situatie denk ik dat een kruisboog naast je eventuele vuurwapens een stuk pratischer zou zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Eensch met Ps2K
150 meter is behoorlijk ver.
beste tactiek lijkt me camo gear dragen en alleen schieten als het moet.
waarom zou je een zombie 300 meter verderop dood willen maken als je er ook omheen kan sneaken.
het lawaai zou alleen maar meer zombies aantrekken.
en voor de stopkracht kan je beter een bijl of crowbar gebruiken en anders je KA BAR
ja ik heb daar thuis een hakje voor maar een kukri is daar een stuk beter voor ( zijn wat langer )quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Daar komt bij dat als je een demper weet te regelen .22 echt ideaal is. En in een zombie situatie denk ik dat een kruisboog naast je eventuele vuurwapens een stuk pratischer zou zijn.
En om te hakken prefereer ik toch echt mijn 16" jungle kukri... ik heb hem geslepen en even in de tuin getest... wat een fijn haktooltje! Polsdikke takken heb je in twee halen in tweeen.
En het ergste is dat ze alleen elkaars reakties lezen en vervolgens gewoon helemaal over de jouwe heenlezen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:44 schreef P8 het volgende:
al die mensen die het over geweren hebben en wat de beste is etc.![]()
Succes met het vinden van zo'n wapen jongens!
Ach, ik ben het wel gewend dat ik tegen dovemansoren pratenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En het ergste is dat ze alleen elkaars reakties lezen en vervolgens gewoon helemaal over de jouwe heenlezen..
hmmmmmm kabab!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef Zero_Empathy het volgende:
wat maakt het uit joh, alsof die zombieshit WEL echt is_!
enne: ik zou tosti's bakken, een kuil graven met bladeren eroverheen enzo, en dan tosti op de kuil: zombie denkt: HAAAAA TOSTIES![]()
![]()
!!!312312 en dan KEBAB! ligt ie in mijn kuil
![]()
Paint ter verduidelijking (in enkele minuten in elkaar geflanst, klaar terwijl u wacht)
Je moet z'n kop eraf knallen, een enorm gat erin, niet een mini gaatje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Toch kies ik voor de .22LR omdat:
- Makkelijk verkrijgbaar
- Klein, dus je kan er teringveel van meenemen
- Zeer gemakkelijk te hanteren, .22 heeft niet zoveel terugslag
Nadelen:
- Geen stopkracht
Als je gaten wilt maken neem dan een USAS-12 / HK CAWS of een Pancor Jackhammer met slugs. Of het praktisch is...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet z'n kop eraf knallen, een enorm gat erin, niet een mini gaatje.
hoezo zou je er 10 op 1 zombie knallen terwijl 1 schot van iets anders al genoeg is.
en scheit aan die terugslag, als je er een beetje mee om kan gaan is een 7.62 ook prima te hanteren.
(ervaringsdeskundige)
een .22lr voelt aan als een zielig duwtje van een peuter
Een net verlaten ICBM bunker... water, vreten en wapens en ondergronds ftw. Praktischer zou zijn om te vertrekken naar een plek waar weinig mensen wonen en een boomhut bouwen. (Er natuurlijk wel voor zorgen dat er escape mogelijkheden zijn)quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Florian_ het volgende:
Ja, nu hebben we wel genoeg gehoord over wapens
Locaties bedenken is toffer
Overzicht over de omgeving is ook gevaarlijk. Je bent zelf ook eerder zichtbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een net verlaten ICBM bunker... water, vreten en wapens en ondergronds ftw. Praktischer zou zijn om te vertrekken naar een plek waar weinig mensen wonen en een boomhut bouwen. (Er natuurlijk wel voor zorgen dat er escape mogelijkheden zijn)
Belangrijkste punten voor goed onderdak zijn:
- Overzicht over de omgeving
- Er moet eten en water te vinden zijn
- Makkelijk te verdedigen
- Makkelijk te ontvluchten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |