neh, dat kan niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien gebruikt Michiel wel Veronica's koekoeksklok.
Haha, je zou het wel verwachten, maar hij stond alleen voor de keeper en had 'gewoon' moeten scoren..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Liet hij zich vallen?
copy naar twitter, of copy van twitterquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
En toen crashte radiomanager en was ik alles kwijt.
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?quote:
Heeft denk ik te maken met de vorm van het hele team, maar de vorm begint terug te komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?
Hij is te vaak gevallen. Nu moet ie uitgedeukt worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?
Doe er uitjes en curry bij en smullen maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van frikandellen krijg ik altijd zin in... frikandellen!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is te vaak gevallen. Nu moet ie uitgedeukt worden.
Neuh, ik vind het ook 3x bagger.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk ook die piepjes door de 3FM Nieuwsfiller
Overigens vind ik de nieuwe NOS Headlines vormgeving Baggert. Ben ik de enige?
Neuh, maar was wel het gesprek van de dag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je Florent nog gesproken over het rijbewijs-incidente?
Ik ben helemaal niet te spreken over de nieuwe voice over en nieuwe dingen , maar dat zal vast nog wel verbetert wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk ook die piepjes door de 3FM Nieuwsfiller
Overigens vind ik de nieuwe NOS Headlines vormgeving Baggert. Ben ik de enige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |